יום הפיצה 2023: ספיישלים ומבצעים בפיצריות ובמסעדות

יום הפיצה הבינלאומי 2023 כבר כאן ומיטב הפיצריות והמסעדות ברחבי הארץ מציעות פיצות ספיישל ותפריטים מעוררי תיאבון. רשימה מתעדכנת.
עדכונים טעימים למייל!

כן, היום האהוב עלינו בשנה חוזר: אחרי אין ספור משולשים שנטרפו בשנה שעברה, מיטב הפיצריות והמסעדות האיטלקיות ברחבי הארץ יוצאות במבצעים מיוחדים, פיצות ספיישל במהדורה מוגבלת ועוד שלל הפתעות בוייב איטלקי לכבוד יום הפיצה הבינלאומי 2023 שייחגג ביום חמישי הקרוב ה-9 בפברואר.

אמנם אין באמת צורך בחג בכדי להזמין פיצה אך אם מספקים לנו סיבה למסיבה אנחנו לא מסרבים וממהרים לנגוס בעוד משולש פיצה חם עמוס גבינה נמתחת.

יום הפיצה 2023
יום הפיצה 2023 | תמונה: מערכת לזלול

אספנו את מיטב המבצעים המושחתים והפיצות המיוחדות שיוצעו השבוע במסעדות ברחבי הארץ לכבוד יום הפיצה הבינלאומי. רשימה מתעדכנת. הגעתם לכאן בשנה הבאה? קראו כאן על כל המבצעים והספיישלים של יום הפיצה 2024.

יום הפיצה הבינלאומי 2023 – ספיישלים ומבצעים

פיאצה רוסטיקו

פיצה ללא רוטב עגבניות של פיאצה רוסטיקו
פיצה ללא רוטב עגבניות של פיאצה רוסטיקו | צילום: וולט

בפיאצה רוסטיקו, האח הקטן והשובב של מסעדת רוסטיקו הוותיקה חוגגים את יום הפיצה הבינלאומי עם מבחר פיצות בסגנון רומאי ללא רוטב עגבניות.

הפיצות של פיאצה רוסטיקו הן מלבניות, בעלות בצק עבה וקריספי ומגיעות בשני גדלים.

בין פיצות הספיישל תמצאו פיצה פטריות פטרוזיליה עם שמפניון ופורטובלו, מוצרלה ורוטב פטרוזיליה בשמן זית וצ'ילי; ארבע גבינות ופטריות עם מוצרלה, פרמז'יאנו, גורגונזולה, מסקרפונה ומיקס פטריות ופיצה קון פטטה עם מוצרלה, תפוח אדמה קראסט, בייקון טלה, שמן פטרוזיליה ועירית קצוצה (49-51 ש"ח לפיצה קטנה, 89-102 שח לגדולה).

פיאצה רוסטיקו | הזמנות בטלפון 03-5588654 ובאתר

פיצה פבריקה

פיצריית הבוטיק הנפוליטנית מרחובות מציעה לכבוד יום הפיצה 3 פיצות חדשות ויוצאות דופן עם מבחר חומרי גלם שלא רואים על פיצות בכל יום.

תוכלו לטעום את פיצת "נאפולי בכרמל" עם חמאת שום, מוצרלה, גבינת עזים, בצלים מקורמלים ושרופים, לאבנה, זעתר, סומק, שומשום קלוי, בצל פריך וגבינת פקורינו; "פיצה בכרישה" עם פונדו גורגונזולה, ארוגולה, מוצרלה, ברוקולי, צ'יפס כרישה ורוטב כרישה; פיצת "קרבונרה בכאילו" עם רוטב פקורינו ופלפל שחור, מוצרלה, פטריות אויסטר צלויות ברוזמרין, צ'ילי, ביצה, שמן זית ומלח ים (66-72 ש"ח).

פיצה פבריקה | הזמנות בטלפון 08-614-1480 ובאתר

בר איטליה

מסעדת בר איטליה במלון Vert בנתניה משיקה לכבוד החגיגות מספר פיצות חדשות שיוצעו ביום הפיצה הבינלאומי בלבד ביום חמישי הקרוב.

בין הפיצות החדשות תמצאו גם אחת שעושה כבוד לטרנד הכי לוהט של השנה החולפת הרי הוא הפיסטוק עם פיצת פיסטאצ'יו עם קרם גבינת פקורינו, פרמזן, בצל סגול, אורגנו ופיסטוקים (78 ש"ח).

בר איטליה | הזמנות בטלפון 09-742-1113 ובאתר

פאט ויני

רשת המסעדות האיטלקיות פאט ויני מצטרפת אף היא לחגיגה ומשיקה פיצה נפוליטנית ספיישל שתהיה זמינה במשלוחים בסניפים.

פיצת הספיישל ליום הפיצה הבינלאומי היא פיצה צהובה עם רוטב עגבניות שרי צהובות, קרם ריקוטה-מסקרפונה ולימון, מוצרלה טרייה ובזיליקום (62 ש"ח).

פאט ויני | הזמנות בטלפון 2730* ובאתר

ליטל סיסטר

במסעדת ליטל סיסטר שמחזיקה סניפים באבן יהודה והוד השרון מציינים את יום הפיצה עם פיצת ספיישל מסתורית המגיעה על מגש מעוצב בצבע שחור ובתוכו תוספות והפתעות צבעוניות (78 ש"ח). רק אל תעלו תמונות לרשתות החברתיות, חבל להרוס לאחרים.

האמיצים שיזללו את פיצת המסתורין יוכלו לנסות ולנחש את המרכיבים והתוספות ומי שינחש את הכמות המרבית יזכה בשובר על סך 300 ש"ח לרכישת פיצות ברשת.

עוד תמצאו בתפריט פיצות חדשות שהושקו לאחרונה כמו מלנזנה רומנה עם רוטב עגבניות, בזיליקום, מוצרלה, ארטישוק רומאי, חצילים קלויים, פרמזן, גבינת פטה ועלי אורגנו; מרינרה ללא גבינה עם רוטב עגבניות, בזיליקום, אורגנו, שום ושמן זית ועוד (62-78 ש"ח).

ליטל סיסטר פיצה | הזמנות בטלפון 053-4461853 ובאתר

פיצה לה פיאדרה

פיצה לה פיאדרה הירושלמית שפתחה זה מכבר סניף בשכונת ארנונה חוגגת את יום הפיצה עם מחווה לשף הפיצות האגדי פרנקו פפה (חפשו את הפרק עליו בשולחן השף – פיצה של נטפליקס).

במסגרת הספיישל ליום הפיצה יגישו במסעדה את "המרגריטה ההפוכה" שנאפית בטאבון עצים עם מוצרלה פרסקה תחילה ורק לאחר מכן מתווסף אליה רוטב העגבניות עם קרם בזיליקום תוצרת בית (62 ש"ח)

פיצה לה פיאדרה | הזמנות בטלפון 1-700-505-678

פיצה בזיליקה

פיצה סלק ושקדים של בזיליקה
פיצה סלק ושקדים של בזיליקה | צילום: גל בר

בפיצה בזיליקה שהביאה את בשורת הפיצה הנפוליטנית לאשקלון יחגגו את יום הפיצה הבינלאומי 2023 עם פיצה ספיישל יוצאת דופן – פיצה סלק ושקדים עם קרם סלק, מוצרלה, שקדים קלויים, גבינת מנצ'גו, עלי לאליק, ריקוטה סלק, בלסמי מצומצם ופרמזן (75 ש"ח).

הפיצה החגיגית תוצע בין ה-9-16.2 לצד תפריט הפיצות הקבוע של בזיליקה הכולל בין השאר פיצה סלק ושקדים- קרם סלק, מוצרלה, שקדים קלויים, גבינת מנצ׳גו, עלי לאליק, ריקוטה סלק, בלסמי מצומצם ופרמזן; פיצה דיאבלו חריפה אש עם רוטב עגבניות, פלפל חריף, שרי קונפי, פלפל קלוי, שום קונפי, צ'ילי גרוס ובצל ירוק ועוד (67-89 ש"ח).

פיצה בזיליקה | הזמנות בטלפון 08-676-5555 ובאתר

פאפא ג'ונס

רשת הפיצריות פאפא ג'ונס משיקה לכבוד יום הפיצה את "פאפאקראסט" – סדרת פיצות עם קראסט במילוי מוצרלה או גבינה טבעונית ותוספות.

בין השאר תמצאו בסדרה פואפאקראסט קלאסי במילוי מוצרלה; ספייסי במילוי מוצרלה, רוטב באפלו פיקנטי וצ'ילי גרוס; פאפאקראסט פפרוני במילוי מוצרלה ופפרוני טבעוני (83-90 ש"ח).

פאפא ג'ונס | הזמנות בטלפון 6699* ובאתר

הרשמו לניוזלטר לזלול

הרשמו בחינם לניוזלטר של לזלול ועקבו ברשתות החברתיות. כל חדשות האוכל, סקירת מסעדות ואירועים, מדריכים וטיפים לבישול ואפייה, מתכונים ויראליים ומוצרים חדשים על המדף!
עקבו אחרי לזלול ברשתות החברתיות

התגובות שלכם

0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

ממשיכים לזלול

בראנץ' פיצה מוצ'ה

פיצה מוצ'ה מציגה: בראנץ' על טהרת הפיצה

חדשות האוכל
ט"ו באב מושחת במסעדות המזון המהיר - פריז טקסס

אהבה בלי פוזה: ט"ו באב 2024 ברשתות המזון המהיר

חדשות האוכל
מסעדת ג'הג'ה משיקה ארוחת בוקר ופיצות חדשות

ג'הג'ה מציגה: פיצות חדשות לקיץ וארוחת בוקר של אופים

חדשות האוכל
צ'יזי בייטס רמיקס של פיצה האט

סיי צ'יז: פיצה האט משיקה את צ'יזי בייטס רמיקס בטעמים חדשים

חדשות האוכל

טרי מהתנור

מרק ירקות לשבירת צום יום כיפור

5 מאכלים מומלצים לשבירת צום יום כיפור שלא מכבידים על הבטן

מדריכים וטיפים
בכדי הימנע מבעיות עיכול לאחר יום כיפור, חשוב לשבור את הצום בצורה נכונה ולהקפיד על מזונות מתאימים. אספנו 5 מאכלים שכדאי לצרוך לאחר הצום. >>
יום כיפור 2024 - זמני הצום וטיפים לארוחה מפסקת

יום כיפור 2024: זמני כניסת ויציאת הצום וטיפים לארוחה מפסקת

מדריכים וטיפים
כל מה שצריך לדעת על יום כיפור 2024 - זמני כניסת ויציאת הצום, איך להתכונן כראוי, מה כדאי לאכול בארוחה מפסקת ואיך לשבור צום בצורה נכונה >>

מדריכים שאהבתם

חשוב לדעת: איך לנקות מכתש ועלי ולשמור עליהם לטווח הארוך

מדריכים וטיפים

הסודות של השפים: איך לטגן שום בלי לשרוף אותו

מדריכים וטיפים

מה לזלול?