שמנה וטוב לה: מסעדת פאט ויני מביאה את איטליה לכרמיאל

רשת המסעדות האיטלקיות המצליחה פאט ויני פותחת סניף שביעי במספר בעיר כרמיאל עם שלל פסטות, פיצות ושפע קלאסיקות מהמטבח האיטלקי.
עדכונים טעימים למייל!

אחרי 6 מסעדות מצליחות ברחבי הארץ, רשת הדיינרים האיטלקית המשפחתית פאט ויני (Fat Vinny) מתרעננת עם סניף צפוני חדש בעיר כרמיאל.

הסניף החדש ממוקם במתחם ביג כרמיאל בעיר עם תפריט זהה לסניפים האחרים המציע מבחר מנות מהמטבח האיטלקי המסורתי עם טאץ' מהמטבח הניו-יורקי העדכני.

מסעדת פאט ויני (Fat Vinny) פותחת את סניף כרמיאל
מסעדת פאט ויני (Fat Vinny) פותחת את סניף כרמיאל | צילום: אסף קרלה

עוד טעימה: ארוחות הבוקר המפנקות של בית הקפה אבטליון בלב הגליל

בין השאר תמצאו בתפריט של פאט ויני מבחר פוקאצ'ות חמות, סלטים, פסטות עבודת יד, פיצות לוהטות מהטאבון ואפילו גלידה בייצור עצמי. הכל כמובן מחומרי גלם טריים ללא פשרות בשיטות בישול מגוונות ויצירתיות.

הסניף החדש כולל חדר שקוף בכניסה בו מכינים יום יום את שלל הפסטות שמגישים במקום, חלל ישיבה פנימי מרווח ומטבח פתוח מול הסועדים שמאפשר להם לצפות בתהליך הכנת המנות.

מי שעומדת מאחורי התפריט של Fat Vinny היא השפית אורי אוחנה שעבדה בין השאר במלון דן קיסריה, מסעדת ג'וז ודניאל, שגב ורשת ביר גארדן.

פאט ויני כרמיאל – מה בתפריט?

בין המנות הראשונות במסעדה תמצאו בין השאר פוקאצ'ה שום ומוצרלה עם תערובת עשבי תיבול, שמן זית, שום, פרמז׳ן, סלסת עגבניות ונגיעת קרם חציל; קרפצ׳יו סלק עם גבינת פטה, סלט אגסים ונענע, שמן זית, בלסמי מצומצם ופיסטוק קלוי ופריטו מיסטו – שרימפס, קלמארי ודג-ים מטוגנים בטמפורה, סלסת עגבניות פיקנטית, סלסה חריפה וקרם ריקוטה לימון (21-44 ש"ח).

קרפצ'יו של מסעדת פאט ויני
קרפצ'יו של מסעדת פאט ויני | צילום: אסף קרלה

באגף הסלטים תמצאו סלט עוף מתובל עם לבבות חסה, מלפפון, שרי צבעוני, ברוקולי, בצל סגול, תפוח אדמה אפוי וסלסת עגבניות עם
זיתי קלמטה ברוטב שמן זית לימון; סלט פנצנלה עם עגבניות שרי צבעוניות, זיתי קלמטה, מלפפון, צנונית, בצל סגול, סלרי, קרוטונים, גבינת פטה, פטרוזיליה, בזיליקום ואורגנו, ברוטב שמן זית לימון ועוד (57 ש"ח).

בפיצות תוכלו לזלול פיצת קלבריה עם רוטב עגבניות, מוצרלה, פפרוני ומיקס פטריות; קרצ'ופי עם רוטב עגבניות, גבינת מוצרלה, ארטישוק רוסטיקו, בצל סגול, זיתי קלמטה, גבינת פטה ועלי רוקט; קוואטרו פורמג'יו עם קרם תרד, גבינת מוצרלה, ריקוטה, פטה, עגבניות שרי צלויות ופרמז'ן ועוד (52-64 ש"ח).

עוד תמצאו בתפריט של Fat Vinny מבחר פסטות ורביולי עבודת יד כמו פרוטי דה מארה לינגוויני קלאסי עם שרימפס, קלמארי, מולים, שום, צ'ילי ועשבי תיבול ברוטב רוזה; קרבונרה לינגוויני עם שמנת, חזה אווז מעושן, מיקס שום, פלפל שחור גרוס, חלמון ביצה ופרמז׳ן; פפרדלה כבדים ופטריות צלויות עם צ'ילי טרי, בצל ירוק, שום ותרד בציר בקר וחמאה ברוטב עגבניות; רביולי עגל וערמונים במילוי בשר עגל ותרד ברוטב שמנת-ערמונים וטימין (54-69 ש"ח).

עוד מציעים במקום עיקריות כמו עוף טוסקאנו במרינדת עשבי תיבול עם אנטי פסטי ופירה ארטישוק ירושלמי; ריזוטו דג ים עם ציר דגים וזעפרן, עגבניות, שום, פלפל שאטה, נבטי אפונה, גרידת לימון ויין לבן וסלמון פיורנטינה ברוטב קרם תרד, חצי לימון שרוף, מיקרו אפונה, אנטי פסטי ופירה ארטישוק ירושלמי (75-89 ש"ח).

הקינוחים של מסעדת פאט ויני
הקינוחים של מסעדת פאט ויני | צילום: אסף קרלה

בנוסף תמצאו במסעדה תפריט מיוחד לילדים וכמובן שלל קינוחים איטלקיים קלאסיים.

לאחרונה השיקו ברשת פאט ויני תפריט טבעוני חדש עם מנות כמו פסטה ספינצ'י אלי אוליו עם לינגוויני ירוק, שמן זית, ציר ירקות, שום קונפי, ברוקולי, תרד, עגבניות מיובשות, עשבי תיבול, גריטטה, צנוברים, גרידת לימון וצ'ילי; רידיפיין מיט ראגו עם פסטה פנה, רוטב נפוליטינה, ירקות שורש, בצל, שום ופטרוזיליה, מבחר פיצות ואפילו מוס שוקולד ואגוזי לוז טבעוני למהדרין.

רשת Fat Vinny נוסדה בשנת 2016 עם פתיחת הסניף הראשון במתחם BIG קריות. משם התרחבה גם לנתניה, חדרה, חיפה, רגבה, יהוד וכעת כאמור הסניף השביעי ורחב הידיים נפתח במתחם BIG בכרמיאל לטובת תושבי העיר והאזור.

פאט ויני כרמיאל (Fat Vinny) | מעלה כמון 2, מרכז ביג כרמיאל, כרמיאל | ראשון-שבת 12:00-23:00 | לא כשר | הזמנות בטלפון 077-938-6242 ובאתר

הרשמו לניוזלטר לזלול

הרשמו בחינם לניוזלטר של לזלול ועקבו ברשתות החברתיות. כל חדשות האוכל, סקירת מסעדות ואירועים, מדריכים וטיפים לבישול ואפייה, מתכונים ויראליים ומוצרים חדשים על המדף!
עקבו אחרי לזלול ברשתות החברתיות

התגובות שלכם

0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

ממשיכים לזלול

מסעדת אונו - מסעדת דגים-איטלקית חדשה בעכו

ארוחת בוקר איטלקית מול הים: נפתחה מסעדת אונו בעכו

חדשות האוכל
זופה אמריקנו - פופ אפ איטלקי-אמריקאי

זופה אמריקנו – פופ אפ איטלקי-אמריקאי מושחת נוחת בת"א

אירועים ופסטיבלים
הדיינר איטלו-אמריקנו - תפריט חדש

ארוחת בוקר אוסטרית או בראנץ' איטלקי? תפריטי אביב חדשים במסעדות

חדשות האוכל
מילאנו תאסור על מכירת גלידה לאחר חצות?

סוף לחגיגות: העיר שמתכננת לאסור מכירת גלידה ופיצה לאחר חצות

חדשות האוכל

טרי מהתנור

מארזי ראש השנה 2024 - טעם הגליל

ראש השנה 2024: מארזי תוצרת מקומית ויין ישראלי לשולחן החג

חדשות האוכל
מגוון יינות ישראליים, מארזים עם שלל תוצרת מקומית איכותית ושיתופי פעולה מסקרנים שיעטרו לכם את שולחן החג בראש השנה 2024 >>
מרק ירקות לשבירת צום יום כיפור

5 מאכלים מומלצים לשבירת צום יום כיפור שלא מכבידים על הבטן

מדריכים וטיפים
בכדי הימנע מבעיות עיכול לאחר יום כיפור, חשוב לשבור את הצום בצורה נכונה ולהקפיד על מזונות מתאימים. אספנו 5 מאכלים שכדאי לצרוך לאחר הצום. >>

מדריכים שאהבתם

תפסיקו לייבש: איך יודעים שהעוגה מוכנה בזמן האפייה?

מדריכים וטיפים

מלחמת אוכל: 5 מאכלים שהציתו מלחמות לאורך ההיסטוריה

מדריכים וטיפים

מה לזלול?