לגימות קיץ: בייליס אייריש קרים טירמיסו, טובורג גולד ויינות יווניים מרעננים

אייריש קרים טירמיסו של בייליס, בירת לאגר זהובה של טובורג ויינות לבנים קלילים יווניים מחברת שקד. לגימות מרעננות ללילות הקיץ החמים.
עדכונים טעימים למייל!

החום של אוגוסט לא מרפה וזו ההזדמנות האולטימטיבית להתרענן עם שלל השקות אלכוהוליות קיציות במיוחד. מאייריש קרים טירמיסו של בייליס, למהדורת קיץ זהובה של טובורג ועד ליינות לבנים קלילים ומרעננים של חברת שקד היישר מיוון.

אייריש קרים בייליס טירמיסו

מותג האייריש קרים הפופולרי בייליס לוקח את שורשיו האיריים אל מסע באיטליה הקלאסית ומשיק לקראת הקיץ את בייליס טירמיסו, מהדורה מוגבלת ומתקתקה במיוחד שעושה כבוד לקינוח האיטלקי העשיר והמושחת.

בייליס אייריש קרים טירמיסו
בייליס אייריש קרים טירמיסו | צילום: מערכת לזלול
אייריש קרים טירמיסו של בייליס
אייריש קרים טירמיסו של בייליס | צילום: יח"צ

המהדורה החדשה של ליקר הוויסקי והשמנת מבית בייליס משלבת את טעם האייריש קרים האלמותי עם טעמי הטירמיסו הקלאסיים של גבינת מסקרפונה ואספרסו עם ארומות מעודנות של קקאו ושוקולד.

בייליס טירמיסו יכול להשתלב היטב בקוקטיילים קרמיים על בסיס שמנת או בקפה, לשדרג גלידות וקינוחים ביתיים אהובים ולהעניק רגע מתוק בליל קיץ חם, סתם כך בכוס עם קוביית קרח.

בירת לאגר טובורג גולד

מותג הבירה האהוב Tuborg משיק לראשונה בישראל את טובורג גולד, בירת לאגר זהובה, צלולה ומרעננת בעלת 5% אלכוהול. הבירה תוצע כמהדורת קיץ לזמן מוגבל בשישיות ובבקבוקים בגודל 330 מ"ל ברשתות השיווק ובחנויות האלכוהול המובחרות.

בירת לאגר טובורג גולד
בירת לאגר טובורג גולד | צילום: יח"צ

המהדורה החדשה לקיץ 2024 מתבססת על טהרת לתת השעורה, כשות אירופאי ושמרי הלאגר של טובורג. היא מתאפיינת במתיקות מאלטית, מרירות פריכה, מרקם קליל וארומה נעימה, פרחונית, פירותית ומאוזנת, מה שהופך אותה מתאימה במיוחד לימי הקיץ הלוהטים של ישראל.

יינות לבנים יווניים של שקד

חברת שקד מציעה לקראת הקיץ יינות לבנים, קלילים ומרעננים היישר מיוון. שלושת היינות החדשים על טהרת זני ענבים מקומיים מגיעים מיקבים משפחתיים באזורי יין נחשבים במדינה – סנטוריני, כרתים ומרכז יוון.

היסטוריית ייצור היין בת אלפי השנים של יוון חושפת טעמים רב גוניים ומרתקים המשלבים בין ישן לחדש ובין מסורתי ומודרני. הגוף הקליל של היינות מתאים במיוחד לאקלים הישראלי, שדומה כל כך למזג האוויר היווני.

יינות לבנים יווניים של חברת שקד
יינות לבנים יווניים של חברת שקד | צילום: יח"צ

ארגירוס אטלנטיס לבן מיקב אסטייט ארגירוס

יין לבן איכותי בעל גוון בהיר, אופי רענן וצעיר ואיזון מעולה. מדובר בבלנד של 3 זני ענבים מקומיים מכרמים בסנטוריני – אסרטיקו (90%), את'ירי (5%) ואיידאני (5%). היין עבר תסיסה קרה במכלי נירוסטה ביקב המשפחתי שהוקם בסנטוריני כבר בשנת 1903 (מחיר מומלץ: 95 ש"ח).

אלגוריה אסירטיקו מיקב גריק וויין סלארס

יין בעל גוון זהוב קש בהיר וארומה פרי הדר מרעננת. מדובר ביין אסירטיקו עם איזון טוב ורמזים מינרליים בסיומת שעבר יישון בחביות לאחר תסיסה קרה במכלי נירוסטה מבוקרי טמפרטורה. היקב משפחתי שנוסד בשנת 1895, נחשב כיום לאחד מיצרני היין הגדולים ביוון (מחיר מומלץ: 55 ש"ח).

כרתיקוס לבן מיקב בוטארי

יין ארומטי להפליא עם ארומת פריחה עוצמתית ופירות טרופיים כמו מנגו, אננס ומשמש. מדובר ביין פירותי עם נוכחות טובה, איזון מעולה וסיומת ארוכה. היין המיוצר מזן וילאנה בכרמי היקב בכרתים ועובר סחיטה עדינה ותסיסה במכלי נירוסטה מבוקרי טמפרטורה (מחיר מומלץ: 60 ש"ח).

הרשמו לניוזלטר לזלול

הרשמו בחינם לניוזלטר של לזלול ועקבו ברשתות החברתיות. כל חדשות האוכל, סקירת מסעדות ואירועים, מדריכים וטיפים לבישול ואפייה, מתכונים ויראליים ומוצרים חדשים על המדף!
עקבו אחרי לזלול ברשתות החברתיות

התגובות שלכם

0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

ממשיכים לזלול

בראבה ג'נטה - חודש תוצרת מקומית

אנשים טובים: תפריט תוצרת מקומית מהצפון בבראבה ג'נטה

חדשות האוכל
ביסלי DIP IT ועוד מוצרים חדשים על המדף לשבועות 2024

חדש על המדף לשבועות 2024: פסטות, גבינות, חטיפים ויינות

חדש על המדף
ספטמבר מהסרטים בבושוויק עם תפריט אמריקאי מושחת

חיים בסרט: בושוויק משיקים פופ אפ קולנועי ותפריט אמריקאי מושחת

אירועים ופסטיבלים
פסטיבל הבירה בירושלים 2022

עיר הבירה: פסטיבל הבירה בירושלים 2022 יוצא לדרך

אירועים ופסטיבלים

טרי מהתנור

קולקציית העוגות והקינוחים של ביסקוטי לראש השנה 2024

מלכת הדבש: ביסקוטי מציגה קולקציית עוגות וקינוחים מפתה לראש השנה

חדשות האוכל
לא התארגנתם על עוגה לראש השנה? רוצו לבדוק את קולקציית העוגות והקינוחים עתירת הדבש של קונדיטוריית ביסקוטי למרכז שולחן החג >>
נאיפה מולא מארחת לארוחה אינטימית בביתה

במטבח של נאיפה מולא: ארוחות אינטימיות אצל השפים הגדולים בישראל

אירועים ופסטיבלים
מתומר טל ורותי ברודו ועד לנאיפה מולא ומושיקו גמליאל: סן פלגרינו משיקים סדרת ארוחות פיין דיינינג אינטימיות בבתי השפים המובילים בישראל >>

מדריכים שאהבתם

זוללים בפסח: כמה קלוריות יש במצה, קניידלך ומצה בריי?

מדריכים וטיפים

איך להפסיק שיהוקים: 5 מאכלים להקלה מיידית

מדריכים וטיפים

מה לזלול?