אוגוסט לוהט: פופ אפ טאקוס של שחר וולמר מגיע לבר הבושוויק

מלך הטאקוס, שחר וולמר, מגיע לבר הבושוויק התל אביב האהוב לפופ אפ קיצי, לוהט וחריף עתיר בטאקוס מושחתים וקוקטיילים מרעננים.
עדכונים טעימים למייל!

מלך הטאקוס הבלתי מעורער, שחר וולמר, מגיע אל בר הבושוויק התל אביבי עם טאקוס מדנס – פופ אפ קיצי ולוהט וחריף במיוחד שיימשך לאורך חודש אוגוסט.

שחר ונבחרת הטאקוס שלו השתלטו על התפריט של הבר מקבוצת האימפריאל כבר בשבוע שעבר וימשיכו להציע במקום טאקוס וטקילה עד ליום ראשון ה-25.8. לאחר שכבר התארח בעברה בבר הלה אוטרה של הקבוצה, יצר לבושוויק תפריט עם פרשנות אישית למאכל המסורתי.

טאקוס מדנס - פופ אפ טאקוס של שחר וולמר בבושוויק
טאקוס מדנס - פופ אפ טאקוס של שחר וולמר בבושוויק | צילום: בן יוסטר

וולמר, מוכר כמומחה לאוכל מקסיקני וכמי שהביא את בשורת הטאקוס לתל אביב לפני מספר שנים עם מזללת "De Taco", מסעדת טאקוס שמחה שהספיקה לרכוש קהל נאמן והשאירה את המעריצים רעבים לטעמים ולריחות האותנטיים של אוכל הרחוב הפופולרי עם סגירתה המצערת.

שחר הוא בוגר מסעדת "כתית" של מאיר אדוני וזכור כמתחרה בולט בעונה הראשונה של ריאליטי האוכל משחקי השף ברשת. הוא עבד בין השאר במסעדת "Pujol "של השף אנריקה אולברה המדורגת במקום ה-5 בעולם בדירוג סאן פלגרינו העולמי.

פופ אפ טאקוס בבר הבושוויק לאורך חודש אוגוסט
פופ אפ טאקוס בבר הבושוויק לאורך חודש אוגוסט | צילום: בן יוסטר

פופ אפ טאקוס מדנס בבושוויק – מה יש לזלול?

בתפריט הפופ אפ של וולמר תמצאו טאקוס עבודת יד עם סלסה טומטיו, סלסה הבנרו וליים במגוון ווריאציות כמו taco de barbacoa – תבשיל בשר מעושן בפלפלים מקסיקניים, כוסברה, בצל ופלפל חריף או taco de lengua – לשון עגל בבישול ארוך, כוסברה, בצל ופלפל חריף (54 ש"ח).

מלבד טאקוס, תמצאו בתפריט מגוון מנות קלאסיות אחרות מהמטבח המקסיקני כמו Aguachile – פרוסות דג נא, ויניגרט ליים והבנרו , קרם שקדים, מלפפון, שאלוט וכוסברה (68 ש"ח) ו-calabaza – דלעת ערמונים צלויה, קרם גרעיני דלעת, קרמל הבנרו וקראמבל תירס (39 ש"ח).

עוד בתפריט: טוסטדה פסקאדו – איולי ליים, טרטר דג ים, בצל ירוק, צ'ילי תאילנדי, קרם דובדבן, כוסברה; esquites – תירס גילי, חמאה מעושנת, איולי ליים, פרמזן, בצל ירוק, כוסברה ואבקת פלפלים;

frijoles y tortilla chips עם קרם שעועית מעושנת, פיקו דה גאיו, חלפיניו מוחמץ, כוסברה ובצל ירוק; quesadilla de calabacitas – מנצ׳גו, קישוא באלאדי, אבטיח חמצמץ וסלסה מאצ׳ה ו-quesadilla de tinga – תבשיל עוף בפלפלים מקסיקניים, מוצרלה וסלסה מאצ׳ה (42-64 ש"ח).

טאקוס מדנס בבר הבושוויק בתל אביב
טאקוס מדנס בבר הבושוויק בתל אביב | צילום: בן יוסטר

את תפריט האוכל ילווה גם תפריט קוקטיילים מרענן ומיוחד של קבוצת אימפריאל על בסיס טקילה CAZADORES במחיר אחיד של 38 ש"ח לקוקטייל.

בין השעות 18:00-20:00 תוכלו ליהנות מהנחת ההאפי אוור המסורתית של קבוצת אימפריאל עם 35 ש"ח לקוקטייל ו-20% הנחה על תפריט האוכל של שחר.

פופ אפ טאקוס של שחר וולמר בבושוויק | נחלת בנימין 28 | ראשון-שישי 18:00-1:00 | פרטים והזמנות בטלפון 03-5678006 או באתר אונטופו

הרשמו לניוזלטר לזלול

הרשמו בחינם לניוזלטר של לזלול ועקבו ברשתות החברתיות. כל חדשות האוכל, סקירת מסעדות ואירועים, מדריכים וטיפים לבישול ואפייה, מתכונים ויראליים ומוצרים חדשים על המדף!
עקבו אחרי לזלול ברשתות החברתיות

התגובות שלכם

0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

ממשיכים לזלול

crunchy pistachy - גם rebar רוצה קראנץ' פיסטוק

I'm Crunchy: גם רשת rebar רוצה קראנץ' פיסטוק

חדשות האוכל
5 מאכלים שיקררו לכם את הקיץ

חם בחוץ? 5 מאכלים שיקררו לכם את הקיץ הקרוב

מדריכים וטיפים
פופ אפ טאקוס של DE TACO בדלידה בר

דה טאקו: פופ אפ מקסיקני שמח מגיע לדלידה בר

חדשות האוכל
מתכון לצ'ילי קון קרנה עם בירה, קפה ושוקולד

מתכון לצ'ילי קון קרנה עם בירה, אספרסו ושוקולד

מתכונים

טרי מהתנור

מטבח מעבר: לבשל בבית - תערוכה בגלריית אסיף

עוגיות בבוקר, חביתה בערב: המטבח שלפני ה-7.10 בתערוכה חדשה

חדשות האוכל
אסיף, מרכז תרבות האוכל בישראל, משיק לקראת יום השנה ל-7.10 תערוכה חדשה בשם "מטבח מעבר: לבשל בית", המוקדשת לגעגוע למטבח הביתי של מפוני המלחמה >>
יום כיפור 2024 - זמני הצום וטיפים לארוחה מפסקת

יום כיפור 2024: זמני כניסת ויציאת הצום וטיפים לארוחה מפסקת

מדריכים וטיפים
כל מה שצריך לדעת על יום כיפור 2024 - זמני כניסת ויציאת הצום, איך להתכונן כראוי, מה כדאי לאכול בארוחה מפסקת ואיך לשבור צום בצורה נכונה >>

מדריכים שאהבתם

הגיע הזמן לדעת: איך לנקות נינג'ה גריל בדרך הנכונה

מדריכים וטיפים

אדום, לבן או מבעבע: כמה זמן אפשר לשמור יין פתוח במקרר?

מדריכים וטיפים

מה לזלול?