מארז גלידה כשרה לפסח של וניליה למען כדור הארץ
קרדיט תמונה – יח"צ

מתנה לסביבה: וניליה משיקה מארז גלידה כשרה לפסח

לכבוד האביב והחגים משיקה רשת וניליה מארז רב-פעמי וידידותי לסביבה עם גלידה כשרה לפסח, כלים מתכלים ופעילויות לילדים לשמירה על הסביבה וחופי הים.
שיתוף

תוכן עניינים

רשת הגלידריות וניליה משיקה לכבוד פסח 2022 מארזי גלידה כשרה לפסח בשיתוף פעולה עם עמותת "אקואושן" המקדמת את שמירת הסביבה החופית והימית בישראל כבר יותר מ-20 שנה.

במסגרת השת"פ מציעים בוניליה מארז גלידה רב-פעמי ידידותי לסביבה. בתוך המארז הכשר לפסח והממותג תחת השם "מה נשתנה הלילה הזה" תמצאו קילו גלידה, 3 רטבי/תוספות לבחירה בכלים ידידותיים לסביבה, כפיות עץ מתכלות וחוברת פעילות לילדים בנושא שמירת החופים והים.

עוד טעימה: בן אנד ג'ריס מציגים טעם גלידה חדש לחורף

מארז גלידה כשרה לפסח למען כדור הארץ - וניליה
מארז גלידה כשרה לפסח למען כדור הארץ – וניליה / יח"צ

קוד QR על האריזה יוביל למידע על הפעילויות השונות וחומר לימודי על חשיבות צמצום השימוש בכלים חד פעמיים ובשמירה על החופים.

מחיר מארז גלידה כשרה לפסח "מה נשתנה הלילה הזה" עומד 135 ש"ח עם עד 4 טעמים לבחירה.

וניליה למען הכדור

בדצמבר האחרון השיקה וניליה בכל 21 סניפיה, מארז גלידה רב-פעמי שאמור לשמש את הלקוחות למילוי חוזר.

המארז הרב-פעמי נועד לצמצמם את השימוש במארז הקלקר כמו ברוב הגלידריות. הוא יכול להכיל עד ליטר גלידה ומחירו עומד על 19 ש"ח. לקוחות שיחזרו עם המארז למילוי יקבלו גם הנחה ברכישה תחת הכותרת "הנחת כדור"

על פי הסרטון שמלווה את הקמפיין, ענף הגלידות בישראל משתמש ביותר ממיליון ליטר קלקר בכל חודש, חומר שאינו מתכלה לעולם

יתרה מכך, הקלקר (פוליסטירן) מזיק לבעלי חיים שבולעים כמויות גדולות ממנו ולכן המסר מהמהלך למעבר לכלים רב-פעמיים הוא בעל משמעות סביבתית לא קטנה בשוק שמכור לקלקר. המארז קיבל אישור ממכון התקנים וממשרד הבריאות.

להשיג בכל סניפי וניליה(למעט סניף קניון איילון)

ניתן להזמין גם בוולט ותן ביס.

מגזין לזלול שואף להעניק לקוראים מידע מבוסס מחקרית תוך קישור למקורות אמינים ומוסמכים בכדי לספק מדריכים וטיפים אמינים ומועילים. עם זאת, התוכן המוצג במגזין הוא למטרות מידע בלבד ואינו מהווה תחליף לייעוץ, אבחון או טיפול רפואי מותאם אישית. עיינו בתנאי השימוש המלאים
שירה כץ

שירה כץ

שירה כץ היא אשת תוכן ודיגיטל עם ניסיון עשיר של שנים רבות ברשתות. בין השאר עסקה ביצירת תוכן, שיווק וניהול מדיה חברתית בחברות סטארט אפ ישראליות ובינלאומיות. האהבה של שירה לתוכן קולינרי איכותי ויצירתי והיכולת להתחבר לקהלים רבים הופכים אותה לנכס של ממש בנוף הדיגיטלי המתפתח.

כתבות בשבילך

חבל לפספס