קולקציית גלידות טורקיות מחלב עיזים נוחתת בסניפי יאפא כנאפה

סניפי יאפא כנאפה מתחדשים בקולקציית גלידות טורקיות עם חלב עיזים בטעמי שמנת, פיסטוק ושוקולד שמשתלבות מעולה עם כנאפה חמה. כל הפרטים.
עדכונים טעימים למייל!

רשת יאפא כנאפה, שהפכה לשם דבר בעולם הכנאפה המקומי והייתה לראשון להציע כנאפה עם גלידה בסגנון טורקי עכשווי, מתחדשת עם גלידות שמנת עיזים איכותיות היישר מטורקיה, במרקם ייחודי ובמגוון טעמים.

יאפא כנאפה החלה את דרכה עם צמד החברים אבו ניג'ם ושחאדה אבו שחאדה. השניים יצרו כנאפה לחברים ולמשפחה, המשיכו לאור הביקוש למכירה במכולת השכונתית ולבסוף פתחו את הסניף הראשון בשנת 2018 בשוק הפשפשים ביפו.

גלידות שמנת עם חלב עיזים טורקיות חדשות
גלידות שמנת עם חלב עיזים טורקיות חדשות | צילום: מערכת לזלול

אל הסניף המקורי הצטרף מאז סניף נוסף ביפו סמוך למגדל השעון וסניף ברחוב דיזנגוף בתל אביב. בכל הסניפים מציעים מלבד הכנאפה המיתולוגית גם בקלאווה טורקית, טרילטשה, מלבי ומשקאות חמים מגוונים.

יאפא כנאפה - מטעמים טורקיים
יאפא כנאפה – מטעמים טורקיים | צילום: דוד מויאל

גלידות חלב עיזים היישר מטורקיה

כעת כאמור, מצטרפות לתפריט גלידות שמנת עיזים איכותיות, גלידות מארש שמותאמות במיוחד לכנאפה ומיוצרות באזור העיר קרמאנמרש בדרום טורקיה. הגלידה מקבלת את תכונותיה הייחודיות משיטת ההכנה הטורקית המסורתית והרכיבים האיכותיים.

גלידת המסטיק הטורקית ידועה במרקם מוצק, סמיך ודביק יותר הודות לשימוש בסאלפ, אבקה המופקת מפרח הסחלב שגדל באזור. הסאלפ מעניק לגלידה את האלסטיות המוכרת והעמידות בחום שמונעת ממנה להמס בקלות, תכונה חשובה באקלים הלוהט של תל אביב-יפו

הכנאפה של יאפא כנאפה - רק להוסיף גלידה טורקית
הכנאפה של יאפא כנאפה – רק להוסיף גלידה טורקית | צילום: מערכת לזלול

תהליך ההכנה האיטי גורם לפחות אוויר להיכנס לגלידה, מה שתורם גם כן למרקם העשיר ושומר על הטעמים המלאים של הרכיבים הטבעיים. השימוש בחלב עיזים מעניק בסיס קרמי וטעמים ייחודים ומעודנים עם מתיקות טבעית שהופכת כל טעם למודגש ועשיר יותר.

חלב עיזים ידוע ביתרונותיו הבריאותיים לעומת חלב פרה. הוא קל יותר לעיכול בזכות כמות השומן ותכולת הלקטוז הנמוכה, מה שהופך אותו לבחירה מועדפת למי שסובל מרגישות מתונה ללקטוז. בנוסף, חלב עיזים עשיר ברכיבים תזונתיים שונים כמו סידן, מגנזיום ואשלגן, שמועילים לבריאות העצם.

הטעמים והמיקומים

הגלידות החדשות והמדוברות מצטרפות אל סניפי יאפא כנאפה, בשלב הראשון במספר טעמים מפתים.

גלידת עיזים פיסטוק-שמנת לכנאפה
גלידת עיזים פיסטוק-שמנת לכנאפה | צילום: מערכת לזלול

שמנת-שרבט: הטעם המקורי שמשאיר את כל הבמה לטעמים הטהורים והעשירים של חלב העיזים. גלידת השמנת מבליטה את הקרמיות והחדות של חלב העיזים ומציעה חוויה מספקת ומנחמת במיוחד.

פיסטוק: המשלב את המתיקות הטבעית של חלב העיזים עם הטעם הארצי והאגוזי של פיסטוקים איכותיים. הגלידה עשירה ומלאה טעמים ותהיה המועדפת על חובבי הפיסטוק לצד הכנאפה האהוב של יאפא כנאפה. בנוסף תוצע גרסה המשלבת בין טעמי פיסטוק ושמנת באריזה אחת.

שוקולד: גלידה לאוהבי השוקולד עם טעם שוקולד עמוק ועשיר שמשתלב היטב עם המרקם של חלב העיזים. מדובר בגלידה מפנקת ומלאת טעמים שמספקת שילוב מעולה בין מתיקות למרירות ועושר מרכיבים.

גלידת שוקולד עיזים חדשה מטורקיה - בסניפי יאפא כנאפה
גלידת שוקולד עיזים חדשה מטורקיה – בסניפי יאפא כנאפה | צילום: מערכת לזלול

גלידות חלב עיזים מטורקיה | להשיג בסניפי יאפא כנאפה | עולי ציון 24, תל אביב-יפו | בית אשל 12, תל אביב-יפו | דיזנגוף 175, תל אביב-יפו

הרשמו לניוזלטר לזלול

הרשמו בחינם לניוזלטר של לזלול ועקבו ברשתות החברתיות. כל חדשות האוכל, סקירת מסעדות ואירועים, מדריכים וטיפים לבישול ואפייה, מתכונים ויראליים ומוצרים חדשים על המדף!
עקבו אחרי לזלול ברשתות החברתיות

התגובות שלכם

4 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

ממשיכים לזלול

פרוזן יוגורט בטעם צ'יפס של 16 Handles

כן, זה אמיתי: המקום שמציע פרוזן יוגורט בטעם צ'יפס

חדשות האוכל
BISCOOKIE & CREAM - גלידות סאנדיי של ביסקוטי

פיסטוק או אלפחורס? קולקציית גלידות סאנדיי מפתות לקיץ הלוהט

חדשות האוכל
מארז גלידת פיסטוק של אוטלו

יש מארז גלידת פיסטוק חדש ומושחת בעיר ולא להרבה זמן

חדש על המדף
בייגלה שטוחים שוקולד וקרמל

מתוק וחדש: פיסטוק מוקצף, קרמל מלוח, גלידת פופקורן ובייגלה שוקולד

חדש על המדף

טרי מהתנור

מארזי ראש השנה 2024 - טעם הגליל

ראש השנה 2024: מארזי תוצרת מקומית ויין ישראלי לשולחן החג

חדשות האוכל
מגוון יינות ישראליים, מארזים עם שלל תוצרת מקומית איכותית ושיתופי פעולה מסקרנים שיעטרו לכם את שולחן החג בראש השנה 2024 >>
יום כיפור 2024 - זמני הצום וטיפים לארוחה מפסקת

יום כיפור 2024: זמני כניסת ויציאת הצום וטיפים לארוחה מפסקת

מדריכים וטיפים
כל מה שצריך לדעת על יום כיפור 2024 - זמני כניסת ויציאת הצום, איך להתכונן כראוי, מה כדאי לאכול בארוחה מפסקת ואיך לשבור צום בצורה נכונה >>

מדריכים שאהבתם

בדקנו: זו הדרך הנכונה לשמור סלרי טרי במקרר ובמקפיא

מדריכים וטיפים

עשו זאת בעצמכם: איך לגדל אבוקדו בבית?

מדריכים וטיפים

מה לזלול?