זופה אמריקנו – פופ אפ איטלקי-אמריקאי מושחת נוחת בת"א

למשך 6 שבועות תהפוך מרקיית זופה מאבן גבירול בתל אביב לזופה אמריקנו - מסעדת מהגרים איטלקית האווירה המשפחתית והמנות המושחתות והמיתולוגיות.
עדכונים טעימים למייל!

עופר אלמליח, אחד מבעלי המרקייה הפופולרית זופה באבן גבירול, בילה את רוב ילדותו בניו ג'רזי. הטעמים שנחרטו בזיכרונו היו אלו של מאכלי המהגרים שהגיעו מאיטליה לארצות הברית והפכו לקלאסיקות באזור ג'רזי ובאמריקה כולה.

בכדי להתמודד עם הגעגועים לטעמי הילדות, החליט אלמליח להשיק פופ אפ איטלקי-אמריקאי חדש בזופה למשך שישה שבועות, החל מיום ראשון ה-17/7.

זופה אמריקנו - פופ אפ איטלקי-אמריקאי
זופה אמריקנו - פופ אפ איטלקי-אמריקאי (צילום: נועם פריסמן)

בפופ אפ שייקרא זופה אמריקנו, שואף אלמליח להעניק את החוויה המלאה של המסעדות האיטלקיות מנוף ילדותו עם מפות משובצות אדומות-לבנות הפרושות על השולחנות, דגלי איטליה על הקירות, מוזיקה ומנות מפנקות ונדיבות באווירה משפחתית, חמה ולא מחייבת.

זופה אמריקנו – פופ אפ איטלקי-אמריקאי – מה בתפריט?

בזופה אמריקנו יגישו עד סוף אוגוסט מנות מן המטבח האיטלקי-אמריקאי עם מאכלי מהגרים עמוסים בטעמים ונדיבים במיוחד. לפתיחה תוכלו לבחור בין צלחת נקניקים איטלקיים לצד קורנישונים וחרדל; ארנצ'יני איטלקי קלאסי; פוקאצ'ה עם שמן זית, שום קונפי וזיתים, סלט קפרזה ועוד (22-57 ש"ח).

פופ אפ איטלקי בזופה - זופה אמריקנו
פופ אפ איטלקי בזופה – זופה אמריקנו (צילום: נועם פריסמן)

לעיקריות יגישו בזופה פופ אפצ'יקן פרמזן – חזה עוף מצופה פירורי לחם וגבינת פרמזן ברוטב עגבניות ומוצרלה; מיטבולס ברוטב עגבניות על פוקאצ'ת שום ועשבי תיבול עם גבינת פרמזן ומוצרלה או עוף אלה קצ'טורה עם פלפלים, זיתים, צלפים, תפוחי אדמה ובצלצלי שאלוט (54-74 ש"ח).

עוד מנת ספיישל מפתה שתוגש במהלך הפופ אפ היא ה"בייקד זיטי" (Baked Ziti). ספק מאפה ספק פשטידה המשלבת ריקוטה, תרד ורוטב עגבניות עם תבשיל ראגו עשיר. מעבר להיותה מנת מהגרים איטלקית-אמריקאית קלאסית, הזיטי הפכה למיתולוגית מאז שכיכבה בסדרה האלמותית "הסופרנוס" כשהוגשה רבות על ידי כרמלה סופרנו אל שולחן המשפחה לאורך הסדרה.

לקינוח יציעו בזופה אמריקנו קינוחים איטלקיים קלאסיים בדמות עוגת טירמיסו לפי הספר וגם את המאפה המדופדף והמפתה שעשה כאן פריצה לא מבוטלת בשנים האחרונות – ספוליאטלה במילוי גבינת ריקוטה מתוקה. כל מנות הפופ-אפ יוצעו גם במשלוחים לטובת אלה שמעדיפים את החוויה האיטלקית בבית.

זופה אמריקנו – פופ אפ איטלקי-אמריקאי בזופה | אבן גבירול 138, תל אביב | ראשון עד חמישי 18:00-22:00 בין התאריכים 17/7-31/8 | הזמנת מקומות 03-6020291 או משלוחים באתר.

הרשמו לניוזלטר לזלול

הרשמו בחינם לניוזלטר של לזלול ועקבו ברשתות החברתיות. כל חדשות האוכל, סקירת מסעדות ואירועים, מדריכים וטיפים לבישול ואפייה, מתכונים ויראליים ומוצרים חדשים על המדף!
עקבו אחרי לזלול ברשתות החברתיות

התגובות שלכם

0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

ממשיכים לזלול

מעורב ישראלי: פופ אפ אוכל רחוב ביפו

מעורב ישראלי: פופ אפ מוסדות אוכל רחוב מיתולוגיים ביפו

אירועים ופסטיבלים
פופ אפ גרמקנודל בשטפן בייקרי אוסטרי

שובו של הגרמקנודל: פופ אפ חורפי ומושחת מגיע לתל אביב

אירועים ופסטיבלים
תפריט חדש במסעדת אוליברי 2023

מסיציליה באהבה: מסעדת אוליברי משיקה תפריט איטלקי סוחף

חדשות האוכל
רוסטיקו חוגגת 18 עם שפית פרנצ'סקה גוסטלה

מסעדת רוסטיקו חוגגת יום הולדת עם אגדת הפסטה מאיטליה

חדשות האוכל

טרי מהתנור

מטבח מעבר: לבשל בבית - תערוכה בגלריית אסיף

עוגיות בבוקר, חביתה בערב: המטבח שלפני ה-7.10 בתערוכה חדשה

חדשות האוכל
אסיף, מרכז תרבות האוכל בישראל, משיק לקראת יום השנה ל-7.10 תערוכה חדשה בשם "מטבח מעבר: לבשל בית", המוקדשת לגעגוע למטבח הביתי של מפוני המלחמה >>
פיסס (Pieces) של בן אנד ג'ריס

על המדף: מגנום סנדוויץ', בן & ג'ריס, פתי בר קוקיז או פאנטה מהאייטיז

חדש על המדף
עוגיות פתי בר וקרמוגית בטעמים, גלידות מפתיעות של בן אנד ג'ריס ומגנום, פאנטה במהדורת פקמן, משקאות מוגזים של נורדיק מיסט ועוד חדשים על המדף >>

מדריכים שאהבתם

הפנקייק שוב נדבק למחבת? זה מה שאתם עושים לא נכון

מדריכים וטיפים

איך לקלף שום במהירות: השיטות המובילות – מדורגות

מדריכים וטיפים

מה לזלול?