לזלול - מגזין אוכל ישראלי

לאחר השריפה: מסעדת 416 הטבעונית חוזרת בקניון TLV

לאחר שנשרפה לפני כחודשיים, מסעדת 416 הטבעונית הפופולרית חוזרת בקניון TLV עם פופ אפ רחב ידיים שיימשך בחצי השנה הקרובה עד לשיפוץ מסעדת האם
פופ אפ של מסעדת 416 בקניון TLV
פופ אפ של מסעדת 416 בקניון TLV | צילום: מערכת לזלול
שיתוף

לאחר שמסעדת 416, מהמסעדות הטבעוניות הפופולריות של השנים האחרונות, עלתה באש לפני כחודשיים בתאונה מצערת. עד שיושלם השיפוץ, 416 חוזרת באופן זמני בקניון TLV, סמוך למיקום המקורי ברחוב הארבעה.

בעלי 416 החליטו לפתוח פופ אפ זמני בכדי לאפשר לעובדי הצוות להמשיך ולהתפרנס ובמקביל לערוך קמפיין מימון המונים בכדי לעמוד בעלויות ההקמה של המסעדה הזמנית והשיפוץ של מסעדת האם.

עוד טעימה: מה חשבנו על פסטיבל ויגן פסט 2022?

קמפיין מימון ההמונים של 416 קרא להציל את המסעדה לאחר הנזקים הכבדים שגרמה השריפה, נזקים שהוערכו במאות אלפי שקלים. הקמפיין הצליח לגייס קרוב ל-600 אלף ש"ח בתקופה של כמה שבועות, תרומת חברי הקהילה הגדולה והנאמנה של המסעדה.

המסעדה במיקום החילופי תפעל בסמוך לכניסת רחוב חשמונאים של קניון TLV בחצי השנה הקרובה, במקום בו פעלה מסעדת "קפיטריה" עם שטח של יותר מ-200 מ"ר עם שולחנות ישיבה ובר ארוך וגם אזור ישיבה חיצוני על רחוב החשמונאים.

מסעדת 416 הזמנית תציע את כל המנות מהתפריט האהוב פלוס ספיישלים חדשים וחגיגיים לכבוד הפתיחה. בנוסף יפעל במקום בית קפה, בר קוקטיילים ומעדנייה.

בבית הקפה של 416 יציעו מבחר מאפים מתוקים ומלוחים, קרואסונים בעבודת יד על בסיס שמן קוקוס, כריכים טבעוניים, קינוחים, קפה ומשקאות אייס. בית הקפה יפעל בימים ראשון עד חמישי ושבת בין השעות 9:00 ל-18:00.

המעדנייה של 416 תציע מבחר מאכלים כמו לחמים וחלות, סטייקים, שיפודים, שווארמה ורוסטביף עד סיגרים, לאבנה, רטבים עוגות ועוגיות והכל כמובן טבעוני לחלוטין.

המעדנייה של המסעדה תציע מוצרים טריים המיוצרים בעבודת יד ביניהם: חלות, רטבים, טחינה, שווארמה טבעונית, רוסטביף טבעוני, עוגות גבינה, עוגות שמרים ועוד. המסעדה תעתיק את אותו הפריט, הצוות שהייתה במסעדת הארבעה.

הפופ אפ של מסעדת 416 – מה בתפריט?

בתפריט תוכלו למצוא מנות ראשונות כמו צ'יפס פולנטה עם איולי, ספייסי מיונז וקטשופ צ'יפוטלה; קלמרי מלך היער  מטבעות פטריות מלך היער בציפוי פנקו קריספי עם רוטב טרטר ופלח לימון; צלחת לאבנה סויה, שמן זית, רסק עגבניות, צ'ילי, זעתר, סומאק וטורטיה שרופה ועוד (42-68 ש"ח).

באגף הסלטים תוכלו לבחור סטייק רוקה עם סלט חם וקר של רוקט, בצל סגול ושומר עם רצועות סייטן, בצל חרוך, תפו"א קריספי. פרמזן שקדים ובלסמי תאנים מצומצם מעל; קייל הקיסר עם חסה, קייל, צנונית, בצל, צלפים, רוטב קיסר, קרוטונים ופרמזן ועוד (66-74 ש"ח).

מסעדת 416 החדשה (והזמנית) בקניון TLV
מסעדת 416 החדשה (והזמנית) בקניון TLV | צילום: מערכת לזלול

בעיקריות מציעים ב-416 מנות כמו מק אנד צ'יז ברוטב גבינת צ'דר מקשיו וסויה אפוי בתנור עם שיטאקי, בייקון, פירורי לחם ופרמזן שקדים מעל; סטייק סייטן בעבודת יד צלוי בגריל עם בצלים, תפוחי אדמה, עגבנייה, פטריות מלך היער, שום, צ'ילי, ועשבי תיבול (68-95 ש"ח).

לקינוח תוכלו לזלול עוגת גבינה אפויה מיוגורט סויה עם שטרויזל וקולי פירות יער; פאדג' שוקולד חם עם קרם שוקולד לבן ותפוז, טוויל שומשום וקרמל מלוח ועוד.

מסעדת 416 – פופ אפ | קניון TLV (כניסת רחוב החשמונאים), תל אביב | ראשון-חמישי ושבת 12:00-23:00 | הזמנת מקום באתר

Picture of שירה כץ

שירה כץ

שירה כץ היא אשת תוכן ודיגיטל עם ניסיון עשיר של שנים רבות ברשתות. בין השאר עסקה ביצירת תוכן, שיווק וניהול מדיה חברתית בחברות סטארט אפ ישראליות ובינלאומיות. האהבה של שירה לתוכן קולינרי איכותי ויצירתי והיכולת להתחבר לקהלים רבים הופכים אותה לנכס של ממש בנוף הדיגיטלי המתפתח.
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

ממשיכים לזלול

נאגטס מודפסים של KFC וביונד מיט

KFC מציגים – נאגטס מודפסים במעבדה

חדשות האוכל
פסטיבל הטבעונות ויגן פסט 2022

ביקרנו בפסטיבל הטבעונות ויגן פסט 2022 – מה כדאי לאכול?

אירועים ופסטיבלים
חדש: ריסז קאפס טבעוני

בשורה לטבעונים: ריסז קאפס ללא חלב מגיע למדפים

חדשות האוכל
בייקון מתורבת של חברת Higher Steaks

בשר מתורבת: החברה שמגדלת בייקון מתורבת במעבדה

חדשות האוכל
בקרוב - סניף סבן אילבן בדיזנגוף סנטר

האם בקרוב נראה סבן אילבן בכל פינת רחוב?

חדשות האוכל
תערובות תחליפי הבשר של קריאייטיב פיי

הדבר האמיתי? מה חשבנו על תחליפי הבשר של קריאייטיב פי

חדש על המדף
פסטיבל שוק מחנה יהודה בקניון הרצליה

הזדמנות חד פעמית: פסטיבל שוק מחנה יהודה מגיע להרצליה

אירועים ופסטיבלים
מסעדת שאקטי הטבעונית החדשה בבאר שבע

היי דרומה: המסעדה הטבעונית האהובה מבאר שבע משתדרגת

חדשות האוכל
פסטיבל הטבעונות ויגן פסט 2023

ויגן פסט 2023: פסטיבל הטבעונות הגדול בעולם מגיע לפארק הירקון

אירועים ופסטיבלים
הגלידות הטבעוניות של GANEDEN

זו גלידת הפיסטוק הכי טובה שטעמנו השנה והיא טבעונית לגמרי

חדשות האוכל
כדורי בשר טבעוניים של איקאה

חדש במסעדות רשת איקאה: כדורי בשר טבעוניים

חדשות האוכל
לבבות אסתר של רולדין - חדשות האוכל

חדשות טעימות לאביב: כל מה שכדאי לזלול השבוע

חדשות האוכל