5 בראנצ'ים חדשים באווירה לוהטת לקיץ 2024

בראנץ' על שפת הכנרת, צהריים על חוף הים, ארוחה יפואית עם בופה פתוח, לאנץ' קלאסי ופתיחת שולחן כיד המלך. 5 בראנצ'ים חדשים לקיץ 2024.
עדכונים טעימים למייל!

אחרי חודש יוני שהיה החם בהיסטוריה על פי מקורות יודעי דבר, מגיעים יולי-אוגוסט במלוא עוזם. לקראת העונה הלוהטת, אספנו 5 בראנצ'ים חדשים ומומלצים שכדאי לבדוק בקיץ הקרוב.

בראנץ' על שפת הכנרת בקפה צלמון

קפה צלמון במלון נוף גינוסר שעל שפת הכנרת מתחדש בבראנץ' חדש ומפנק שיוגש בכל יום שבת לצד התפריט הקבוע של המקום. המלון, שהפך מפרוץ המלחמה לביתם של מפוני קו העימות מקיבוץ יפתח וקרית שמונה, מציע לאורחיו אווירה ביתית במרחק נגיעה מהמים על גדת נחל הצלמון בקיבוץ ופינות זולה במדשאות המלון.

בראנץ' פתיחת שולחן בלאונג' דה פקטו
בראנץ' פתיחת שולחן בלאונג' דה פקטו | צילום: אסף קרלה
בראנץ' בקפה צלמון
בראנץ' בקפה צלמון | צילום: מלון נוף גינוסר

ארוחות הבראנץ' החדשות כוללות סלסלת מאפים ולחמים, מגוון של מטבלים וממרחים, גבינות איכות, סלטים טריים, קפה ומיץ סחוט. מחיר הבראנץ' עומד על 165 ש"ח לארוחה זוגית.

עוד תמצאו במקום מגוון כריכים, סלטים, פיצות, ג'חנון עבודת יד, בורקס טורקי עם גבינה, תרד או תפוח אדמה, קינוחים ומאפים, משקאות קלים, בירות ויין.

בראנץ' בקפה צלמון | מלון נוף גינוסר | ימי שבת החל מהשעה 9:00

בראנץ' יפואי במרקט האוס

במלון מרקט האוס מרשת מלונות הבוטיק אטלס בסמוך לכיכר השעון ביפו משיקים בראנץ' עם בופה ישראלי-ערבי-לבנטיני עשיר במיוחד שמאיים לאתגר גם את הזללנים הגדולים ביותר. הבראנץ' הכשר והחדש יוגש בימים ראשון עד שישי בחלל המרהיב של מסעדת המלון בקומת הכניסה עם חלונות פתוחים לנוף המקומי.

בראנץ' במרקט האוס
בראנץ' במרקט האוס | צילום: נועם פריסמן

בבופה הפתוח יוצעו מגוון סלטים טריים, גבינות רכות וקשות ישראליות, דגים כבושים, מאפים ולחמים, אגוזים, פירות ומיצים טריים סחוטים ללא הגבלה. בין השאר תמצאו פרנות זעתר ושומשום, לחמי כוסמין ושיפון, בורקס יפואי קומפלט, כדורי לאבנה על טאבולה, אנטי פסטי, סלמון, איקרא, באבא גנוש, חלבה, גרנולות ועוד ועוד.

מלבד הבופה כל סועד יוכל לבחור מנה עיקרית מבין מנות כמו מסבחה או חומס הבית עם כדורי פלאפל, צלחת חריפים ופיתות; העיג'ה של מייסר – קציצות ירק עם יוגורט, שום ונענע; בוריק עם ביצה רכה; שקשוקה אדומה פיקנטית; שקשוקה ירוקה ופטה ועוד. מחיר הארוחה עומד על 145 ש"ח לסועד.

בראנץ' במרקט האוס | בית האשל 5, תל אביב | ראשון-חמישי 7:00-12:00 שישי 7:00-13:00 | פרטים והזמנת מקום באתר מלונות אטלס

בראנץ'-לאנץ' ברדלר

מסעדת רדלר של שף מושיקו גמליאלי משיקה בראנץ' קלאסי וממוקד עם מספר מנות מפתות לבחירה וקוקטיילים מרעננים. תפריט הבראנץ' יוגש בכל שישי ושבת לצד תפריט הצהריים הקבוע של המסעדה.

בראנץ' ברדלר
בראנץ' ברדלר | צילום: אלון ולנסי

בתפריט הבראנץ' תוכלו לבחור בין ביצי עין עם טוסט האם אנד צ'יז; אגז בנדיקט על קסטן מחמצת עם חמאת מיסו וסלמון או בייקון; רושטי עם גרבלקס, שמנת חמוצה, סלקים וחזרת; פוקאצ'ה שומשום עם דג ים כבוש, סלט ביצים ועריסה ופן דה מי קלוי עם דבש מקורמל ויוגורט הדרים (36-72 ש"ח).

בתפריט הלאנץ' הקבוע תמצאו מנות קלאסיות כמו אויסטר ג'ילרדו עם קושו הדרים; קרוקט בייקון עם איולי מעושן; קרודו דג ים עם שרי צלויות, אפונת שלג ויוגורט; בטן חזיר עם דמי גלאס וכוסברה; אניולוטי ריקוטה ותרד עם חמאת מרווה; פפרדלה עם דג ים, ציר סרטנים ועגבניות לחות ועוד (36-138 ש"ח)

בראנץ' ברדלר | נחלת בנימין 48, תל אביב שישי ושבת 12:00-15:00 | לא כשר | פרטים והזמנות בטלפון 03-7283830 ובאתר

בראנץ' על חוף הים בלולי

מסעדת החוף לולי בחוף גורדון חזרה לפעילות לקראת עונת קיץ 2024 ומשיקה בראנץ' חדש של השף כפיר ינין. הבראנץ' מוגש לאורך כל השבוע במתחם רחב ידיים עם שלל אפשרויות ישיבה. מכורסאות על החוף, על הבר מול הים או על דק עץ אלגנטי. מחירי המנות נעים בין 48-92 ש"ח.

בתפריט תמצאו מנות קלילות שכיף לאכול לפני או אחרי הים כמו קערת אסאי עם בננה, תפוח, אבטיח, פקאן, זרעי צ'יה, שבבי קוקוס, גרנולה וחמאת בוטנים; בייגל אמריקאי עם סלמון מעושן, גבינת שמנת, עגבניות מגי, רוקט, בצל סגול וצלפים או גרילד צ'יז עם תוספות.

בראנץ' בלולי
בראנץ' בלולי | צילום: אסף קרלה

עוד תמצאו סלטים כמו סלט ירוק עם חסות לליק, אנדיב, מלפפון בייבי, ענבים, שקדים, גבינה בשלה ווינגרט מייפל הדרים וסלט קיסר עם איולי קיסר ביתי, קרוטוני בריוש, בצל סגול, נתחוני עוף צלויים ופרמזן

הרעבים יותר יוכלו לזלול קלאסיקות כמו צלחת גבינות משק עם פרי עונתי וריבת שרי; שקשוקה עם חלה וטחינה; בוריק טורקי עם גבינת כבשים, תרד טורקי, קלמטה, עגבניות מרוסקות, ביצה קשה וסחוג; חלת שניצל עם מטבוחה, טחינה, חציל מטוגן ומלפפון חמוץ ולקינוח פרנץ' טוסט בריוש עם פירות העונה, דבש וקצפת.

בראנץ' לולי | הירקון 121 א', חוף גורדון, תל אביב | ראשון-שבת 10:00-14:30 | פרטים והזמנות בטלפון 077-9386252 ובאתר

בראנץ' פתיחת שולחן בדה פקטו

הלאונג' בר מקבוצת NOX בהובלת שף כפיר ינין והשף בפועל חי צארום שנפתח לאחרונה במלון פולי אורבן החדש בתל אביב מציע אף הוא בראנץ' פתיחת שולחן עם שלל מנות ראשונות ומנות בראנץ' עיקריות לבחירה.

בראשונות תמצאו מגוון לחמים, גבינות ללא הגבלה, מטבלים וממרחים כמו זעתר דבש, רסק וסחוג, סלט ביצים ומסבחה לצד סלט ירקות שוק, סלט עשבים, דגים כבושים וקרפצ'יו שושקה.

בראנץ' פתיחת שולחן בלאונג' דה פקטו
בראנץ' פתיחת שולחן בלאונג' דה פקטו | צילום: אסף קרלה

לעיקרית תוכלו לבחור מבין מנות כמו מקושקשת רכה עם לחם מחמצת, חמאה ועשבי תיבול; חביתה ישראלית קלאסית עם עשבי תיבול; ברוסקטה אבוקדו עם ביצת עין וצ'ימיצ'ורי עשבים; שקשוקה ירוקה עם בר בלאן, תבשיל ירוקים, ביצים ופטה או אגז בנדיקט פורל מעושן עם הולנדז, תבשיל ירוקים, ביצים עלומות ובריוש

מי שמעדיף עיקרית מתוקה יכול גם לבחור בין מוזלי עם פירות העונה, זרעי צ'יה וגרנולה או פרנץ' טוסט בריוש עם פרי העונה, סירופ סומק, בלילת פראנץ וגלידה. מחיר הארוחה עומד על 130 ש"ח לסועד.

בראנץ' דה פקטו | נס ציונה 7, תל אביב | לא כשר | ראשון-שבת 8:00-13:00 | הזמנות באתר

הרשמו לניוזלטר לזלול

הרשמו בחינם לניוזלטר של לזלול ועקבו ברשתות החברתיות. כל חדשות האוכל, סקירת מסעדות ואירועים, מדריכים וטיפים לבישול ואפייה, מתכונים ויראליים ומוצרים חדשים על המדף!
עקבו אחרי לזלול ברשתות החברתיות

התגובות שלכם

0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

ממשיכים לזלול

פנקייק עננים סופלה יפני

מתכון לפנקייק עננים יפני שאי אפשר להפסיק לזלול

מתכונים
תפריט אביב 2023 ברוטצ' ביסטרו בר

חפש אותי בראשון: המסעדה שמציעה בראנץ' מושחת עד 20:00

חדשות האוכל
איך למנוע עייפות אחרי ארוחת צהריים

עייפים אחרי ארוחת הצהריים? זה מה שאתם עושים לא נכון

מדריכים וטיפים
פסטיבל ארוחות בוקר מסביב לעולם של בנדיקט

לקום מחר בערב: פסטיבל ארוחות הבוקר של בנדיקט חוזר

אירועים ופסטיבלים

טרי מהתנור

מארזי ראש השנה 2024 - טעם הגליל

ראש השנה 2024: מארזי תוצרת מקומית ויין ישראלי לשולחן החג

חדשות האוכל
מגוון יינות ישראליים, מארזים עם שלל תוצרת מקומית איכותית ושיתופי פעולה מסקרנים שיעטרו לכם את שולחן החג בראש השנה 2024 >>
מרק ירקות לשבירת צום יום כיפור

5 מאכלים מומלצים לשבירת צום יום כיפור שלא מכבידים על הבטן

מדריכים וטיפים
בכדי הימנע מבעיות עיכול לאחר יום כיפור, חשוב לשבור את הצום בצורה נכונה ולהקפיד על מזונות מתאימים. אספנו 5 מאכלים שכדאי לצרוך לאחר הצום. >>

מדריכים שאהבתם

צאו מהשוק: איך להכין ארטישוק בקלות בבית

מדריכים וטיפים

פריך וזהוב: איך להכין צ'יפס מושלם בנינג'ה גריל

מדריכים וטיפים

מה לזלול?