לזלול - מגזין אוכל ישראלי

בסנדוויץ' הבא שלכם: אחוה משיקה סדרת ממרחי טחינה מתוקים

חברת "אחוה" משיקה סדרת ממרחי טחינה מתוקים בעיצוב חדש ובשילוב שוקולד, שומשום מלא וסילאן. ויש גם ממרח טחינה שוקולד ללא תוספת סוכר
ממרחי טחינה מתוקים של אחוה
ממרחי טחינה מתוקים של אחוה | צילום: יעל האן
שיתוף

חברת אחוה הוותיקה משיקה את סדרת ממרחי הטחינה המתוקים מתוצרתה על בסיס טחינה גולמית בעיצוב חדש ובצנצנות נוחות לשימוש לכל המשפחה.

סדרת ממרחי הטחינה של אחוה כוללת ממרח טחינה עם שוקולד, ממרח טחינה עם סילאן משומשום מלא, ממרח טחינה בטעם שוקולד משומשום מלא ללא תוספת סוכר וגם שחקן חדש בדמות ממרח 100% חלווה.

הממרחים משווקים בצנצנות 400 גרם ועשירים בסידן, ברזל וסיבים תזונתיים ללא שמן דקל וחומרים מן החי, מה שהופך אותם מתאים גם לטבעונים. תוכלו להשתמש בהם כממרח מתוק על לחם או לאפייה של עוגות, עוגיות ומאפים.

עוד טעימה: איך לרכך טחינה שהתקשתה?

אחד המוצרים המסקרנים בסדרה הוא ממרח טחינה בשילוב שוקולד ללא תוספת סוכר המכיל 51% טחינה משומשום מלא. לדברי יעל דרור, דיאטנית קלינית וספורט M.Sc ממרחי שוקולד מכילים כמות גבוהה מאוד של סוכר, שומן ומרכיבי מזון לא איכותיים עם ערכים תזונתיים נמוכים.

בממרח טחינה שוקולד ללא תוספת סוכר חברת אחוה הוא בעל ערכי סידן גבוהים (460 מ"ג ל-100 גרם), עשיר בסיבים תזונתיים (10 גרם ל-100 גרם) ודל מאוד בנתרן (41 מ"ג ל-100 גרם). הוא אינו מכיל שומן טרנס וצבעי מאכל ומאפשר לציבור הרחב ליהנות מממרח שוקולד ללא תוספת סוכר.

עוד טעימה: אחוה מציגים – תותית ובננית – הקאמבק

ממרחי הטחינה של אחוה – יצאנו לזלול

במבחן הטעימה זללני המערכת נהנו מכל הממרחים בסדרת ממרחי הטחינה המתוקים של אחוה וציינו לטובה את המרקם הקטיפתי ואת הטעמים המאוזנים.

אהבנו במיוחד את ממרח הטחינה בתוספת סילאן משומשום מלא שהצטיין במרקם קליל יחסית עם מתיקות לא מוגזמת ומרירות קלה מהשומשום המלא שאיזנה היטב את פרופיל הטעמים.

גם ממרח הטחינה בטעם שוקולד משומשום מלא ללא תוספת סוכר הרשים לטובה עם מרקם עשיר ומפנק שמזכיר ממרחי שוקולד קלאסיים סטייל נוטלה ומתיקות מספקת ומאוזנת עם המרירות הקלה של השומשום המלא.

ממרחי הטחינה של אחוה
ממרחי הטחינה של אחוה | צילום: מערכת לזלול

בסך הכל סדרת ממרחי הטחינה של אחוה מהווה פתרון מעולה לחובבי הממרחים באשר הם שרוצים להוסיף יותר ערכים תזונתיים וטעמים מאוזנים ומעט יותר מתוחכמים לסנדוויץ' הבא שלהם או של הילדים.

ממרחי טחינה של אחוה | כשר פרווה בהשגחת בד"צ עדה חרדית ירושלים | מחיר מומלץ לצרכן: כ-12-14 ש"ח לאריזת 400 גרם | להשיג ברשתות השיווק המובחרות | פרטים נוספים בעמוד אחוה באינסטגרם

Picture of בשמת בר עקיבא

בשמת בר עקיבא

בשמת בר-עקיבא היא אשת תוכן מנוסה בשלל תחומים - אבל האהבה האמיתית שלה היא אוכל טוב. לבשמת ניסיון מצטבר של מעל 15 שנה בגופי תקשורת גדולים בישראל. את דרכה העיתונאית החלה כעורכת ב"ידיעות אחרונות" ובהמשך השתלבה במערכת "הארץ". במקביל, עבדה בשנים האחרונות בהוצאת בוטיק שמתמחה בלייף סטייל וקולינריה. בשמת כותבת במגזין לזלול מיום הקמתו ובמקביל מנהלת תוכן בארגון גדול, מבשלת וזוללת, כמובן.
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

ממשיכים לזלול

טיפים לפרנץ' טוסט מושלם

9 טיפים לפרנץ' טוסט מושלם בכל פעם מחדש

מדריכים וטיפים
חדש בארה"ב: דוריטוס קטשופ וחרדל

אוהבים נקניקיות? דוריטוס קטשופ וחרדל מגיע למדפים

חדשות האוכל
מתכון לעוגת שוקולד במיקרוגל

איך להכין עוגת שוקולד במיקרוגל ב-5 דקות

מתכונים
מתכון לרוטב עגבניות קלאסי

איך להכין רוטב עגבניות מושלם: מתכון שעובד בכל פעם

מתכונים
איך להפסיק שיהוקים - 5 מזונות להקלה

איך להפסיק שיהוקים: 5 מאכלים להקלה מיידית

מדריכים וטיפים
איך להתאים רוטב לפסטה?

איך להתאים רוטב לפסטה: המדריך השלם

מדריכים וטיפים
איך להכין רוטב ויניגרט

בלי להסתבך: איך להכין רוטב ויניגרט ביתי לסלט

מדריכים וטיפים
איך לאחסן רוטב סויה

במקרר או במזווה: איך צריך לאחסן רוטב סויה?

מדריכים וטיפים
טחינה אל ארז

בעלי טחינה אל ארז הביעו תמיכה בלהט"ב ועוררו סערה

חדשות האוכל
עוגיות נוטלה של פררו מגיעות לישראל

בשורה לחובבי נוטלה: העוגיות הידועות הגיעו לישראל

חדש על המדף
חדש: ריסז קאפס טבעוני

בשורה לטבעונים: ריסז קאפס ללא חלב מגיע למדפים

חדשות האוכל
איך לרכך דבש שאיך לרכך דבש שהתגבשהתגבש

הדבש התגבש? למה זה קורה ואיך לרכך אותו ברגע

מדריכים וטיפים