חברת הצעצועים האמריקאית מאטל, יצרנית ברבי, משתפת פעולה עם חברת היינץ בהשקה מסקרנת מיוחד של רוטב 'ברבי-קיו' קלאסי במהדורה מיוחדת לזמן מוגבל.
מדובר למעשה במיונז טבעוני ורוד עם תרכיז סלק בשילוב רוטב הברביקיו הקלאסי של היינץ שיוצרים יחד מחווה ורודה לסרט ברבי שכבש את מסכי הקולנוע בקיץ האחרון. את המהדורה הוורודה להפליא של רוטב הברביקיו הקלאסי, ניתן למצוא החל מהשבוע באנגליה וספרד.
הרוטב החדש מושק לאחר שבאוגוסט האחרון העלתה היינץ פוסט ברשתות החברתיות עם עיבוד תמונה הומוריסטי במחווה לסרט ברבי בליווי שאלה בוערת לגולשים "האם אנחנו צריכים להפוך את החלום הזה למציאות?"
בעקבות התגובות הנלהבות והדרישה החד משמעית של רבים לייצר את הברבי-קיו בעולם האמיתי, החברות החליטו להשיק את הרוטב החלומי בדיוק בזמן בכדי לחגוג את יום ההולדת ה-65 של המותג ברבי והכריזו על כך בעמוד האינסטגרם.
הפוסט היה חלק משיגעון ה"Barbiecore" ששטף את הרשת והפך לטרנד תרבותי של ממש במרכזו מככב הצבע הוורוד. הטרנד, שהיה נפוץ בעיקר בעולמות האופנה עם האסתטיקה הוורדרדה וגלש עד מהרה לעולמות עיצוב הפנים והאיפור, עד שגלש כאמור גם לבקבוק אחד של היינץ.
עוד טעימה: היינץ משיקה סדרת קטשופ חריף בטעמי צ'יפוטלה, חלפיניו והבנרו
ברי המזל יצליחו לשים ידיהם על אחד מ-5,000 בקבוקים של רוטב ברביקיו מקורי באתר הבית של היינץ בריטניה או בכמויות מוגבלות בחניות טסקו ורשתות שיווק נוספות.
מאטל היא חברת הצעצועים הגדולה בעולם עם מותגים כמו ברבי, פישר פרייס, תומס וחברים, אונו ועוד ועוד. בובת הברבי עצמה הוצגה לראשונה כבר בשנת 1959 ומאז נמכרה בשלל גרסאות בהיקף של מיליארדי דולרים ברחבי העולם.
הסרט ברבי הרוויח בקופות ברחבי העולם עד היום יותר מ-1.4 מיליארד דולר, הוא זכה בתואר סרט הקומדיה הרווחי ביותר של כל הזמנים וקטף את פרס האוסקר לשיר המקורי הטוב ביותר בביצוע של בילי אייליש.