בזמן שבישראל עונת המנגלים כבר בפתח עם אין ספור נפנופים צפויים ביום העצמאות, בשבועות ובכל הזדמנות אחרת, גם בארצות הברית של אמריקה מתניעים את עונת הברביקיו ששיאה יגיע ביום העצמאות ב-4 ביולי עם מוצרים חדשים שישדרגו את הבשרים הצלויים.
לכבוד פתיחת העונה, חברת היינץ מרחיבה את מותג הקטשופ הפופולרי שלה עם סדרה חדשה של 3 טעמים חריפים במיוחד מפלפלים בדרגות חריפות שונות. הסדרה החדשה תושק בתחילה בארצות הברית במהלך חודש אפריל ותגיע למרכולים ברחבי העולם בהמשך.
היינץ משיקה את הטעמים החדשים בעקבות הפופולריות הגואה של רטבים חריפים בשנים האחרונות, לא מעט בזכות רשתות חברתיות כמו טיקטוק עם אין ספור אתגרים חריפים במיוחד שמניבים מיליוני צפיות.
במחקר שנערך לאחרונה נמצא כי יותר מ-50% מצרכני דור ה-Z והמילניאלז אוהבים להשתמש במגוון רטבים חריפים בארוחות השונות ומעוניינים להתנסות בטעמים חריפים מפלפלים שונים.
עוד טעימה: איך לתקן מנה חריפה במהירות ובקלות
צ'יפוטלה, חלפיניו והבנרו
בסדרה החדשה תמצאו קטשופ צ'יפוטלה בחריפות בינונית וטעם מעושן, קטשופ חלפיניו בחריפות גבוהה יותר וקטשופ הבנרו מפלפלים חריפים במיוחד לאמיצים מביננו. הקטשופ החדש יגיע בבקבוק לחיץ וצפוי להימכר, לפחות בארצות הברית, במחיר של כ-4 דולר (כ-15 ש"ח).
כעת נותר רק לקוות שיבואנים זריזים בארץ יצליחו לשים יד על הקטשופ החריף החדש של היינץ למען חובבי החריף הישראליים.
היינץ משיקה מעת לעת מוצרים ייחודיים חדשים לעונות השנה ולחגים. בליל כל הקדושים 2022 למשל השיקו בהיינץ מיונז שום שחור אימתני. החברה שולחת ידיה גם לתחומים מפתיעים אחרים כמו ענף ההלבשה כשבשנה שעברה השיקו בחברה ליין חולצות עם כתמי קטשופ היינץ אמיתיים.