הוד השרון מתחדשת עם בנג'מין – ביסטרו ישראלי של שף דניאל שליט

בנג'מין, ביסטרו ישראלי אינטימי של השף דניאל שליט מציע שלל מנות מחומרי גלם מקומיים, קוקטיילים מרעננים וקינוחים מפתים באווירה נינוחה.
עדכונים טעימים למייל!

ביסטרו ישראלי חדש העונה לשם "בנג'מין" נפתח לאחרונה בהוד השרון, תחת ניצוחו של השף דניאל שליט ואביב כהן, יזם יליד העיר. המסעדה, הממוקמת במתחם המושבה עם האווירה השכונתית והרגועה, מציעה תפריט המבוסס על מטבח ישראלי מודרני עם דגש על חומרי גלם מקומיים.

שף דניאל שליט מחזיק ברזומה של יותר מ-30 שנות פעילות בהן כיהן בין השאר כסו שף במסעדת נובו הניו יורקית המוערכת ובמסעדות כמו ג'ירף, קיוטו, ריבר, דיקסי ופילדלפיה בארץ וגם ייעוץ והקמה של מסעדות רבות. רבים יזהו אותו גם כאחד מהמשתתפים הבולטים בעונה הרביעית של "משחקי השף"

מסעדת בנג'מין בהוד השרון
מסעדת בנג'מין בהוד השרון | צילום: גיל אבירם

התפריט של בנג'מין מחולק לאגפי ירקות, בצקים, ים, יבשה ויש גם תפריט לקטנטנים הזללנים, תפריט קינוחים מפתים, יין ישראלי ושלל קוקטיילים מרעננים לימי הקיץ החמים ובכלל. במקום מוצע גם תפריט עסקיות בימים שני-חמישי בין 12:00-17:00 עם ראשונה ועיקרית במחיר המנה העיקרית.

שף דניאל שליט בבנג'מין
שף דניאל שליט בבנג'מין | צילום: גיל אבירם

בנג'מין – מה יש לזלול?

באגף הירקות תמצאו בין השאר סלקים צלויים עם אגוזי לוז, זעתר טרי, שמן זית נבאלי "בית בד פתורה", גבינת מכבים, שמן ירוק וגרידת תפוז; שיפוד פטריות צלוי במרינדת עשבי תבלין ובהרט על יוגורט ושמן תבלינים וסלט פריקה עם ירקות שורש צלויים, תאנים יבשות, עשבי תבלין, שמן זית, מיץ לימון וטחינה (18-58 ש"ח).

חובבי הפחמימות יוכלו להתנחם בלחם בנג'מין חרוך בתנור עם קרם עגבניות שרופות ושמן זית; ספיחה עם בשר טלה ועשבי תבלין קצוצים, בצל צרוב ובהרט, רוטב עגבניות וטחינה; ריזוטו עם נקניקיות מרגז, חמאה, יין לבן, זוקיני וגבינת גראנה פדאנה וניוקי חמאת זעתר ועגבניות צלויות עם יין לבן, אספרגוס, שום וגבינת מכבים (26-76 ש"ח).

מי שחשקה נפשו בדגה טרייה ימצא אותה בדמות קורדו דג ים נא עם לאבנה, שומר כבוש, אזוב טרי, סומאק, שמן זית, שאלוטס וצ'ילי חריף; פילה דג צרוב על הפלנצ'ה, לקט ירוקים בשום ושמן זית, קרם עגבניות שרופות וערק וקבב דגים עם עשבי תבלין, שומר, לימון פרסי, רוטב עגבניות ופלפלים פיקנטי של שוש ולחמניית פרנה שרופה (62-89 ש"ח).

תפריט ארצישראלי בבנג'מין
תפריט ארצישראלי בבנג'מין | צילום: גיל אבירם

בתחום הבשר מציעים בבנג'מין מנות כמו טרטר פילה בקר עם צלפים, שאלוטס כבושים, בצל ירוק, תאנים יבשות, אגוזי לוז וקרם אריסה; סיגר חתונות עם פרגית קצוצה, עשבי תבלין ובהרט, משוואיה, טחינה הר ברכה וחריף וגם נתחי חזה עוף צלויים בתנור במשרה סומאק, לימון כבוש, סילאן ומסבחה שעועית.

עוד בבשרים – ספייריבס טלה בצלייה ארוכה, גלייז יין לבן, סירופ רימונים וסילאן ופירה כפרי עם משוואיה וצ'ימיצ'ורי; המבורגר בנג'מין סמאש בורגר 220 גרם בקר טרי עם איולי זעתר, חסה לליק, סלסת עגבניות ובצל כבוש עם צ'יפס או פוטטוס ותוספות לבחירה; קבב טלה חלאבי עם נענע ופיסטוק וגם אנטרקוט על העצם (38-92 ש"ח)

לקינוח תוכלו לזלול קרמו שוקולד עם קראמבל טחינה, טוויל שומשום קריספי ורוטב טחינה סילאן; עוגת חלב אוורירית בקרם חלב, קרם אנגלז, ציפורן והל; פורטוקולופיטה שהיא עוגת דפי פילו עם יוגורט, מיץ תפוזים וגלידת יוגורט עם רוטב פטל או עוגת שוקולד חמה בליווי כדור גלידת וניל (38-42 ש"ח).

עוד טעימה: M32 – סמאש בורגר מושחת בהוד השרון

תפריט האלכוהול במקום קורץ אף הוא לחוויה הארץ ישראלית עם קוקטיילים כמו השקדייה פורחת עם אוזו מטסקה, שקדים, לימון ותוס הנרי אשכולית ורודה; ארץ טרופית יפה עם ייגרמייסטר, רוטן ליצ'י, מיץ לימון ותוס הנרי מנגו; הל-לויה עם לונדון דריי ג'ין, מלפפון ואלדרפלאוור ועוד ועוד (46 ש"ח).

בקרוב צפויים להשיק במקום גם את "בחלון של בנג'מין" עם מנות טייק אווי לאיסוף אקספרס לממהרים והעסוקים מאתנו.

בנג'מין – מטבח ובר ארצישראלי | כיכר המושבה, סוקולוב 46, הוד השרון | ימים שני-חמישי 12:00-17:00, 18:00:23:00 שישי-שבת 18:00-23:00 | פרטים והזמנות בטלפון 073-3228080 ובאתר בנג'מין

הרשמו לניוזלטר לזלול

הרשמו בחינם לניוזלטר של לזלול ועקבו ברשתות החברתיות. כל חדשות האוכל, סקירת מסעדות ואירועים, מדריכים וטיפים לבישול ואפייה, מתכונים ויראליים ומוצרים חדשים על המדף!
עקבו אחרי לזלול ברשתות החברתיות

התגובות שלכם

0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

ממשיכים לזלול

תפריט קיץ 2023 של מסעדת לולי

על חוף גורדון: מסעדת לולי משיקה תפריט קיץ חדש

חדשות האוכל
תפריט טוסטים של בבקה בייקרי

תפריטי אביב, טוסטים מושחתים ומושיק רוט אחד: חדש במסעדות השבוע

חדשות האוכל
מסעדת בלקנה - חמארה בלקנית בפרדס חנה

חגיגה בבלקן: מסעדת בלקנה נפתחה בפרדס חנה

חדשות האוכל
פופ אפ אוכל אתיופי של שף אלעזר טמנו

שף אלעזר טמנו מציג: סדרת ארוחות אתיופיות במבטא ישראלי

אירועים ופסטיבלים

טרי מהתנור

חיתוך רימון - השיטות המובילות

בלי כל הבלגן: 3 שיטות שעובדות לחיתוך רימון

מדריכים וטיפים
מדריך צעד אחר צעד לכבוד ראש השנה לחיתוך רימון בלי כל הבלגן וללא מאמץ. כל השיטות והטיפים הקטנים בדרך אל הגרגירים העסיסיים >>
נאיפה מולא מארחת לארוחה אינטימית בביתה

במטבח של נאיפה מולא: ארוחות אינטימיות אצל השפים הגדולים בישראל

אירועים ופסטיבלים
מתומר טל ורותי ברודו ועד לנאיפה מולא ומושיקו גמליאל: סן פלגרינו משיקים סדרת ארוחות פיין דיינינג אינטימיות בבתי השפים המובילים בישראל >>

מדריכים שאהבתם

איך לחתוך עגבניות כמו מקצוענים – בלי כל הבלגן

מדריכים וטיפים

בדקנו: זו הדרך הנכונה לאחסן ג'ינג'ר במטבח

מדריכים וטיפים

מה לזלול?