לזלול - מגזין אוכל ישראלי

ליל סדר בסטייל: 5 עוגות כשרות לפסח שיעשו את שולחן החג

רגע לפני פסח 2024 יצאנו לזלול שלל עוגות כשרות לפסח ממיטב הקונדיטוריות וחזרנו עם 5 המלצות לעוגות שיפארו את שולחן ליל הסדר שלכם בחג הקרוב
מרקיז שוקולד של רולדין לפסח 2024
מרקיז שוקולד של רולדין לפסח 2024 | צילום: רונן מנגן
שיתוף

בישלתם אין ספור מנות, העמסתם סירים אבל לא התארגנתם עדיין על קינוח לליל הסדר? יצאנו, זללנו וחזרנו עם 5 עוגות כשרות לפסח שיפארו לכם את שולחן החג ויקצרו שלל מחמאות מהאורחים והמשפחה.

עוגת גבינה פירורים של ביסקוטי

כבכל שנה לקראת הפסח, קונדיטוריית ביסקוטי והשפית רוסלה יונה משיקים מגוון מסחרר של עוגות, קינוחים אישיים וקישים עבודת יד כשרים לחג ללא חשש קטניות.

בין השאר מציעים בביסקוטי לכבוד פסח 2024 עוגת שוויצריה הקטנה עם תחתית של עוגיית מרנג אגוזים, קרם מסקרפונה ושכבה קריספית של שוקולד מריר ונטיפי שוקולד לבן; שלושה שוקולדים עם תחתית עוגות שוקולד ללא קמח, קרם שוקולד בלגי, קרם בלונדיז קרמל ושוקולד לבן, קרם שוקולד לבן וציפוי שוקולד לבן.

עוד מציעים בביסקוטי עוגת שוקולד פאדג' עשירה עם קרם נוטלה, קראמבל שוקולד ונוגט קריספי, קרם שנטילי וניל ומעטפת של קרמל מלוח בשיבוץ גבישי שוקולד מוזהבים וקראנצ'יים ועוגת גבינת שמנת אפויה "ניו יורקית" ביתית (מ-74 ש"ח לפס ועד ל-198 ש"ח לעוגה בקוטר 26 ס"מ).

מלבד אלו מציעים השנה בביסקוטי עוגות פרווה כשרות לפסח כמו דואט וניל ושוקולד עם קרם שוקולד בלגי, קרם וניל עם דקואז' שוקולד ואגוזי לוז וציפוי גנאש שוקולד מריר; פיסטוקים טבעוני על בסיס קראנץ' פיסטוק, קרם פיטוק, קרם וניל וצ'אנקים של שוקולד בציפוי גנאש שוקולד לבן ופיסטוק וגם נוצ'ולטו טבעוני עם שכבות קרם שוקולד בלגי וקרם פרלינה אגוזים, קריספי שוקולד ונוגט וציפוי קראנצ'י שוקולד.

עוגת גבינה פירורים של ביסקוטי לפסח 2024
עוגת גבינה פירורים של ביסקוטי לפסח 2024 | צילום: בועז לביא

דבר הזללן: בתור חובבי עוגות גבינה לאורך כל השנה, זללני המערכת אהבו במיוחד את הגרסא הכשרה לעוגת גבינה פירורים של ביסקוטי – עוגת גבינה קרה ביתית בציפוי פירורי בצק פריך, שהייתה מדויקת, לא מתוקה מדי, עשירה, קרמית ומנחמת בדיוק. אם אתם גם מחובבי הגבינה, כנראה שתרצו אותה במרכז שולחן החג שלכם.

להשיג בחנויות ביסקוטי, בהזמנה טלפונית בכל חלקי הארץ ב-03-5704015 ובאתר ביסקוטי | כשר בהשגחת בד"צ בית יוסף ללא חשש קטניות

מוס פרלינה של בייקרי

בבייקרי מבית R2M של רותי ברודו מציעים קולקציה מושחתת של עוגות וקינוחים לפסח 2024 שיעטרו את שולחן החג.

בין השאר מציעים בקולקציה את עוגת הגבינה הקלאסית של הבייקרי; עוגת שוקולד ולרונהטארט מסקרפונה-לימון; קומפוט תפוחים ופירות יבשים ורולדת טורט שקדים עם קרם שמנת, שוקולד לבן ודובדבני אמרנה (62-230 ש"ח).

עוד תמצאו שלל עוגות בחושות כמו פולנטה-תפוז; שוקולד-קוקוס ועוגת פרג ואגוזי מלך ועוגיות מפנקות כמו פאדג' שוקולד; עוגיות מרנג קוקוס; עוגיות שוקולד צ'יפס ואמרטי שקדים ואגוזי לוז ועוד שלל קינוחים מושחתים.

מוס פרלינה של בייקרי
מוס פרלינה של בייקרי | צילום: עידית בן עוליאל

דבר הזללן: אהבנו במיוחד את עוגת מוס פרלינה עם קרם שוקולד קפה ופיננסייר וניל בציפוי גנאש שוקולד ותחתית קראנץ' פצפוצים שתהפוך ללהיט בעיקר בקרב המבוגרים בזכות טעמי הקפה העמוקים ומוס הפרלינה שמעניק עושר טעמים יוצא דופן.

להשיג בסניפים | הזמנות באתר בייקרי

עוגת פיסטוק תות של דלאל

דלאל הקונדיטוריה מנווה צדק חוגגים את חג הפסח עם תפריט מדויק של שף קונדיטורית תימור לביא וצוות דלאל עם עוגיות ועוגות מפנקות כשרות לפסח.

בתפריט החג עוגת נמסיס שוקולד עם גנאש שוקולד וקוניאק; עוגיות אמרטי שקדים; עוגיות טוויל תחרה במילוי גנאש שוקולד וגם עוגת פיסטוק תות עם גנאש וניל שעושה קאמבק מהשנה שעברה.

עוגת פיסטוק תות של דלאל לפסח 2024
עוגת פיסטוק תות של דלאל לפסח 2024 | צילום: אסף קרלה

דבר הזללן: זללני המערכת לא יכלו שלא להכתיר את עוגת הפיסטוק ותותים כעוגה הראויה ביותר מהקולקציה לשולחן החג שלכם. בתור משוגעים לפיסטוק אהבנו במיוחד את שכבות טורט הדקואז הירקרקות והמפתות שהשתלבו היטב עם גנאש וניל עשיר ומפנק וקראנצ'יות מבורכת של פיסטוקים קלויים. (58-165 ש"ח).

להשיג בדלאל הקונדיטוריה ובקפה דלאל | הזמנות בטלפון 03-5109292 ובאפליקציית וולט

מרקיז שוקולד של רולדין

רשת רולדין מציגה קולקציית עוגות, עוגיות ומאפים כשרה לחג הפסח לאוכלי קטניות ולנמנעים, גם בגרסה חלבי וגם פרווה.

באגף החלבי יציעו ברולדין עוגת אינפיניטי קרמל עם שטרויזל שקדים ואגוזי לוז, ביסקוויט קוקוס, קרמו קרמל ריבת חלב ומוס שוקולד לבן; בר בלונדי בראוניז שוקולד מריר ולבן בשילוב אגוזי לוז וטופי קרמל מלוח ועוגת גבינה באסקית עם סבלה ברטון, גבינת שמנת ומסקרפונה אפויה.

עוד תמצאו עוגת רושרס פטל עם דקואז' שקדים, קרמבל לוז, קרמפו פטל ופירות יער עם מוס מקרפונה בקרט שוקולד לבן ועוגת קרוקנט פרלינה עם ביסקוויט קקאו, ג'פונז שקדים, מוס פרלינה ושונטי אגוזי לוז וגם עוגת פאדג' שוקולד (85-165 ש"ח).

מרקיז שוקולד של רולדין לפסח 2024
מרקיז שוקולד של רולדין לפסח 2024 | צילום: רונן מנגן

דבר הזללן: במערכת אהבנו במיוחד את עוגת מרקיז שוקולד עם ביסקוויט קקאו, קרמבל לוז שקדים ומוס שוקולד מריר קרמל שהציגה טעמים בוגרים ומאוזנים וארומה שוקולדית ממכרת.

להשיג בסניפים | הזמנות באתר רולדין

עוגת נאנטה של מיקי שמו

בקונדיטוריית שמו של מיקי שמו מציעים גם השנה שלל עוגות, עוגיות ומתוקים כשרים לפסח לעיטור שולחן החג.

בין השאר תמצאו בקולקציה עוגת מוצארט עם מוס שוקולד לבן וחלב ומרנג אגוזים; עוגת ג'פונז עם ריבת חלב, שוקולד לבן ומרנג אגוזים; עוגת נשיקה צרפתית עם פאדג' שוקולד לבן, מוס קפה וקרם אגוזי לוז; דקואז עם מוס שוקולד חלב, מוס קרמל ומרנג שקדים; עוגת גבינה עם אוכמניות ועוגת דייטונה שוקולד חלב או לבן.

מלבד אלו תמצאו בשמו עוגיות קוקוס, עוגיות נוגטין במילוי קרם פרלין, עוגיות קינמונים, מקרונים, עוגות בחושות ועוד שלל הפתעות.

עוגת נאנטה של מיקי שמו לפסח 2024
עוגת נאנטה של מיקי שמו לפסח 2024 | צילום: דניאל לילה

דבר הזללן: במערכת הופתעו במיוחד מעוגת נאנטה הצנועה במראה שמפתיעה לטובה בזכות טעמים עמוקים. מדובר בעוגה בחושה מקמח שקדים עם וייב מרציפני עם רום וגלייז סוכר שמקורה בעיר ננט במערב צרפת שמצליחה להתחבר היטב לאופי המשכר של ליל הסדר.

להשיג בסניפים ברחבי הארץ | פרטים הזמנות באתר שמו

Picture of צחי לנקרי

צחי לנקרי

צחי לנקרי הוא העורך הראשי של מגזין לזלול וזללן לא קטן בפני עצמו. צחי הוא איש תוכן וקידום אתרים ותיק וקונדיטור בוגר בית הספר דנון חובב מתוקים בהווה ובעתיד. כיום, צחי מתגורר בתל אביב וזולל מכל הבא ליד עם חברי המערכת. במגזין האוכל הוא משלב בין אהבתו לאפייה ובישול לבין יצירת תוכן קולינרי מקורי ומועיל שממתיק ומעשיר את הרשת
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

ממשיכים לזלול

חודש אמריקה במסעדת מרינדו לכבוד ה-4 ביולי

1.5 ק"ג בשר: מסעדת מרינדו חוגגת חודש אמריקה מוגזם

אירועים ופסטיבלים
מה שמים בצלחת פסח

אביב הגיע: מה שמים בצלחת פסח של ליל הסדר

מדריכים וטיפים
קולקציית העוגות של ביסקוטי לפסח 2023

אביב הגיע: קולקציית העוגות של ביסקוטי לפסח 2023

חדשות האוכל
ט"ו באב 2022 במסעדת דלאל

אהבה קולינרית: ט"ו באב 2022 במסעדות ובברים

חדשות האוכל
ארוחות מוכנות לפסח 2024 - הבשר של מרינדו

אוכל מוכן לפסח 2024: ארוחות ופינוקים לארוחת ליל הסדר

חדשות האוכל
כמה קלוריות יש באוזני המן

אחת ולתמיד: כמה קלוריות יש באוזן המן?

מדריכים וטיפים
ולנטיין 2023 בקונדיטוריות במאפיות ובגלידריות

איזה מתוקים: ולנטיין 2023 בקונדיטוריות ובמאפיות

חדשות האוכל
איך לאחסן רימון בדרך הנכונה

איך לאחסן רימונים בדרך הנכונה – המדריך לשנה החדשה

מדריכים וטיפים
מתכון לעוגת שוקולד במיקרוגל

איך להכין עוגת שוקולד במיקרוגל ב-5 דקות

מתכונים
איך לנקות את המטבח לפסח

איך לנקות את המטבח לפסח: המדריך השלם

מדריכים וטיפים
מה לאכול בארוחה מפסקת של יום כיפור

ארוחה מפסקת: מה לאכול לפני יום כיפור?

מדריכים וטיפים
ביסלי Free Style מקסיקני

ביסלי, במבה, תמרים ויין: מוצרים חדשים וכשרים לפסח 2023

חדש על המדף