מאיטליה ועד קמבודיה: שולחן השף חוזרת עם עונת נודלס מעוררת תיאבון

סדרת הדוקו-אוכל המדוברת של נטפליקס חוזרת למסך. שולחן השף: נודלס תוקדש ל-4 שפים מוערכים מסביב לעולם, מאיטליה ועד קמבודיה. וזו רק ההתחלה.
עדכונים טעימים למייל!

לאחר, שנתיים של היעדרות מהמסך, שולחן השף, דוקו-האוכל הפופולרי מבית נטפליקס חוזר למסך עם לא פחות מ-3 עונות חדשות שצפויות לעלות במהלך השנה הקרובה. הראשונה מהן, שולחן השף: נודלס, תהיה זמינה לצפייה בשירות הסטרימינג כבר בתחילת אוקטובר 2024.

הסדרה המצליחה של דיוויד גלב, מועמדת לפרס האמי, התמקדה בכל פרק בשף או שפית יוצאי דופן מרחבי העולם והעניקה מבט אינטימי אל המטבחים של המסעדות המוערכות בעולם. היא כללה עד כה 6 עונות רגילות ו-3 עונות ספין אוף: עונת צרפת שהוקדשה לקונדיטוריה, שולחן השף פיצה, ושולחן השף: על הגריל.

שולחן השף: נודלס מגיעה לנטפליקס
שולחן השף: נודלס מגיעה לנטפליקס | תמונה: מערכת לזלול

שולחן השף: נודלס – לוס אנג'לס, סין, איטליה וקמבודיה

כעת מגיעה שולחן השף: נודלס, עונת ספיישל נוספת שתצא למסע אחר עולם הנודלס המגוון והעשיר דרך עיניהם של שפים מצליחים ומרתקים סביב העולם ומבט מעמיק לטכניקות מסורתיות וחדשניות כאחת.

בעונה החדשה בת 4 הפרקים מככבים שפים ואנשי קולינריה מלוס אנג'לס, סין, איטליה וקמבודיה:

אוון פונקה (לוס אנג'לס): שף מוערך ומאסטר הכנת פסטה ביתית בשיטות קלאסיות מסורתיות. פונקה ידוע במחויבות שלו לעונתיות, אירוח לבבי וחיבור עמוק לשורשים הקולינריים של איטליה. הוא מפעיל כבר יותר מ-20 שנה שלל מסעדות פופולריות כמו Funke בבברלי הילס ו-Mother Wolf בהוליווד ולאס וגאס

גווירונג ווי (לונדון/סין): מחלוצות המטבח הסיני באנגליה שידועה בזכות מנות הנודלס שלה המאופיינות בטעמים עזים ובטכניקות הכנה מוקפדות ומסורתיות של מחוז שאאנשי הסיני. בעלת ניסיון של יותר מ-25 שנה בעסקי הקייטרינג ושותפה במסעדות המוערכות Xi’an Impression ו-Master Wei Xi’an.

פפה גוידה (איטליה): ידוע בזכות יכולתו ליצור מנות איטלקיות מסורתיות פשוטות עם טוויסט מודרני באווירת גורמה. בעל מסעדות נחשבות כמו Villa Rosa ו-Antica Osteria Nonna Rosa שמחזיקה בכוכב מישלן מאז שנת 2007.

נייט יון (אוקלנד/קמבודיה): כוכבת עולה בשמי הקולינריה העולמית שהציגה לעולם את מנות הנודלס עתירות הטעם של קמבודיה על פי מתכונים שעברו מדור לדור. גדלה בקליפורניה שם למדה להכין מנות מסורתיות מאמה וחזרה בבגרותה לקמבודיה בכדי ללמוד עוד על המסורת של הוריה. בעלת מסעדת Nyum Bai ו-Lunette בסן פרנסיסקו.

שולחן השף: עונה 7

חודש לאחר מכן, בסוף נובמבר, צפויה לעלות העונה ה-7 של שולחן השף במבנה הקלאסי המוכר. גם בעונה הזו נעקוב אחר אנשי קולינריה ברחבי הגלובוס שמעצבים את תרבות האוכל העכשווית.

  • נוק סאנטארנון (פילדלפיה): שפית עטורת פרסים שמתמחה בטעמים האותנטיים של תאילנד עם פרשנות אישית נועזת. פתחה בגיל 50 את מסעדת Kalaya הנחשבת.
  • קוואמי אונוואצ'י (ניו יורק): מעצמה קולינרית של איש אחד המתחמה במטבח האפרו-קריבי. פתח בשנת 2022 את מסעדת Tatiana שהוכתרה במסעדה הטובה בניו יורק.
  • אנחל לאון (ספרד): ידוע כ"שף של הים" בזכות תשוקתו לדיג, האהבה לטבע והגישה האקספרימנטלית למסעדנות גורמה. בעל מסעדת Aponiente עטורת 3 כוכבי מישלן.
  • נורמה ליסטמן וסקיב קבל (מקסיקו סיטי): בעל ואישה שמתיכים יחד טעמים מקסיקנים ודרום אסיאתיים. בעלי המסעדות המצליחות Masala y Maíz ו-Mari Gold.

שולחן השף: אגדות

בשנת 2025 תגיע המנה העיקרית לציון חגיגות העשור למותג המצליח. עונת שולחן השף: אגדות תספר את סיפורם של אגדות קולינריות ושפים אייקוניים שחצו גבולות ועיצבו את עולם האוכל המודרני כפי שאנחנו מכירים אותו. זמן השידור המדויק והשפים המשתתפים יתפרסמו בהמשך.

הרשמו לניוזלטר לזלול

הרשמו בחינם לניוזלטר של לזלול ועקבו ברשתות החברתיות. כל חדשות האוכל, סקירת מסעדות ואירועים, מדריכים וטיפים לבישול ואפייה, מתכונים ויראליים ומוצרים חדשים על המדף!
עקבו אחרי לזלול ברשתות החברתיות

התגובות שלכם

0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

ממשיכים לזלול

8 מלחמות אוכל קולנועיות בלתי נשכחות

עוגה לפרצוף: 7 מלחמות אוכל קולנועיות מלוכלכות ובלתי נשכחות

מדריכים וטיפים
צ'וריפאן ארגנטינאי

חדש בנטפליקס – אוכל רחוב: אמריקה הלטינית

חדשות האוכל
צ'ילי קון קרנה של דיסני

נחשף המתכון הרשמי של דיסני לצ'ילי קון קרנה

מתכונים
10 סרטי דוקו אוכל מומלצים בנטפליקס

10 סרטי דוקו אוכל מומלצים בנטפליקס

חדשות האוכל

טרי מהתנור

חיתוך רימון - השיטות המובילות

בלי כל הבלגן: 3 שיטות שעובדות לחיתוך רימון

מדריכים וטיפים
מדריך צעד אחר צעד לכבוד ראש השנה לחיתוך רימון בלי כל הבלגן וללא מאמץ. כל השיטות והטיפים הקטנים בדרך אל הגרגירים העסיסיים >>
מארזי ראש השנה 2024 - טעם הגליל

ראש השנה 2024: מארזי תוצרת מקומית ויין ישראלי לשולחן החג

חדשות האוכל
מגוון יינות ישראליים, מארזים עם שלל תוצרת מקומית איכותית ושיתופי פעולה מסקרנים שיעטרו לכם את שולחן החג בראש השנה 2024 >>

מדריכים שאהבתם

נמאס לקלף עגבניות? תכירו את השיטה שתחסוך לכם זמן ועצבים

מדריכים וטיפים

פעם אחת ולתמיד: איך מנקים קומקום עם מלח לימון?

מדריכים וטיפים

מה לזלול?