לזלול - מגזין אוכל ישראלי

מסעדת קלאסיק: מה קורה כשמאחדים בין פיצה להמבורגר?

מסעדת קלאסיק החדשה ברחוב יהודה מכבי בתל אביב, מציעה חוויה קלילה המשלבת במקום אחד בין ההמבורגרים המיתולוגיים של וולפנייטס לפיצה האהובה של בזיליקום
ההמבורגר של וולפנייטס - עכשיו במסעדת קלאסיק
ההמבורגר של וולפנייטס - עכשיו במסעדת קלאסיק | צילום: דויד מויאל
שיתוף

וותיקי תל אביב בוודאי זוכרים את ההמבורגר של וולפנייטס, מחלוצי המבורגר הגורמה בעיר שהתווה את הדרך לרבים וטובים שבאו אחריו, מהויטרינה ועד אמריקה בורגרס.

עם השנים דעך כוכבה של וולפנייטס כמעצמת המבורגרים, הסניפים במרכז העיר נסגרו כשלא היו ורק סניף אחד בצפון הישן של תל אביב, ברחוב יהודה מכבי נשאר כגל-עד בודד לזכר אותם ימים.

לפני מספר חודשים היה נדמה שגם החייל האחרון במערכה הרים דגל לבן כשסניף יהודה מכבי של וולפנייטס נסגר לפתע ללא הסבר ושיפוצים נרחבים החלו במקום. עד מהרה התברר שההמבורגר המיתולוגי לא הולך לשום מקום אלא רק עובר מתיחת פנים ומיתוג מחדש בתוספת של שחקנית חיזוק מפתיעה.

קלאסיק, המסעדה החדשה שקמה על חורבותיה של וולפנייטס מחזירה את ההמבורגרים הידועים לתפריט אך הפעם עם מי שהייתה שכנתה הצמודה של ההמבורגריה ברחוב יהודה המכבי – פיצריית בזיליקום, מהוותיקות והאהובות בעיר.

הוייב של "קלאסיק" מתאים עצמו את עצמו לאזור יהודה מכבי בפרט והצפון הישן בכלל בלי לנסות להתחכם יותר מדי עם מקום שכונתי שמספק להורים הצעירים ולילדיהם פתרון הולם לבילוי עם תפריט מגוון בו כל ילד יוכל למצוא את מבוקשו.

בעלי המקום החליטו על המהלך עוד בתקופת הקורונה מתוך רצון לקדם ארוחות חברתיות משותפות ולהקים מתחם אחד שעונה על כל צרכיה של משפחה עם המנות המוכרות והאהובות במחירים נוחים כדי שכל אחד יוכל למצוא את עצמו באווירה חוויתית, קלילה ונעימה מול המטבח הפתוח.

מסעדת קלאסיק ממוקמת על פינת רחוב יהודה מכבי ווייצמן ומתפארת באזור ישיבה חיצוני רחב ידיים ובאזור ספות פנימי צבעוני ומזמין.

בויטרינה שפונה לרחוב מונחות פיצות חמות מבית בזיליקום שיצאו זה עתה מהתנור לטובת אלו שמעדיפים לקחת סלייס על הדרך ובפנים נמצאות הקופות בהן ניתן להזמין פיצות משפחתיות עם תוספות לבחירתכם, את ההמבורגרים של וולפנייטס ועוד שפע של מנות אמריקאיות קלאסיות.

מסעדת קלאסיק – מה בתפריט?

בין המנות בתפריט של קלאסיק תמצאו מנות פתיחה כמו כנפיים ברוטב קרמל וצ'ילי; מוצרלה סטיקס פריכים; נאגטס פרגית עם רוטב ברביקיו; כרובית צלויה בקראסט פרמז'ן ועוד (39-46 ש"ח).

למי שמעדיף אופציה קלילה יותר, מוצעים בתפריט מספר סלטים קלאסיים כמו סלט ישראלי, סלט פנצנלה וסלט קיסר (42-52 ש"ח)

עוד טעימה: שף ישראל אהרוני יציע המבורגר גורמה במקום חדש
תפריט ההמבורגרים החדש של רשת לנדוור ויהלומה לוי

אגף העיקריות של מסעדת קלאסיק מתחלק כאמור למנות איטלקיות שמייצגות את בזיליקום ומנות המבורגר ובשרים המייצגות את מסעדת וולפנייטס. באיטלקי תוכלו לבחור מבין מגוון מנות פסטה קלאסיות לבחירה עם רטבים כמו פומודורו, אלפרדו, רוזה, פונגי, אלי אוליו ופסטו וגם מנות כמו פסטה אוקבונרה עם רוטב שמנת, חזה אווז, זוקיני, אפונה ופרמז'ן ופסטה בולונז ברוטב עגבניות, ראגו בשר וירקות שורש (42-68 ש"ח)

באגף הפיצות של מסעדת קלאסיק תמצאו מבחר של פיצות עם בצק דק בגודל לבחירה ומגוון תוספות, מפיצות קלאסיות כמו מרגריטה ובזיליקום לפיצות גורמה מיוחדות כמו פיצה ביאנקה עם קרם גבינות, מוצרלה פרסקה קרועה, בזיליקום ושמן כמהין; פיצה אברוזו עם רוטב עגבניות מעושן ופיקנטי, תפוח אדמה, בצל מדורה ובצל ירוק; פיצה קרצ'ופו עם רוטב גבינות, ארטישוק אה לה רומנה, שום קונפי, אורוגלה ובצל סגול צלוי ועוד. במקום מציעים גם פיצות ללא גלוטן לנמנעים וגם פיצה טבעונית קלאסית.

מסעדת קלאסיק - הפיצות של בזיליקום וההמבורגר של וולפנייטס
מסעדת קלאסיק – הפיצות של בזיליקום וההמבורגר של וולפנייטס | צילום: דויד מויאל

ההמבורגרים של קלאסיק נטחנים במקום מבשר טרי ומוצעים עם מגוון תוספות ומבחר קומבינציות וארוחות הזכורות עוד מימי וולפנייטס. בין ההמבורגרים תמצאו המבורגר בקר קלאסי 200 גרם בלחמניה עם ירקות בצד; וולפנייטס ספיישל עם אמנטל, חזה אווז ורוטב שום קונפי; Duck and Egg עם ביצת עין וחזה אווז; צ'יזבורגר עם צ'דר ואמנטל וגם ווג'י בורגר מטופו ופטריות בלחמנית קמח מלא עם ירקות ורוטב פסטו בצד (55-66 ש"ח בנפרד ו-76-85 ש"ח במסגרת ארוחה הכוללת תוספת ושתייה לבחירה).

ההמבורגר של קלאסיק בתל אביב
ההמבורגר של קלאסיק בתל אביב | צילום: דויד מויאל

בתפריט ניתן למצוא גם מנות בשריות אחרות כמו חזה עוף בלחמניה, שניצל בורגר וכריך קריספי צ'יקן עם נתחי עוף בטמפורה, איולי מייפל-צ'יפוטלה, עלי רוקט, עגבניה ובצל כבוש (56 או 76 במסגרת ארוחה).

בתוספות תמצאו את החשודים המיידיים בדמות צ'יפס, טבעות בצל, הום פרייז וסלט ירוק אישי (14-26 ש"ח) ולזאטוטים מוצעת גם ארוחת ילדים עם 2 בייבי בורגר במשקל 70 גרם כל אחד (42 ש"ח ו-54 ש"ח במסגרת ארוחה עם תוספת ושתייה).

קלאסיק | יהודה המכבי 53, תל אביב | ראשון-שבת 12:00-23:00, שישי 12:00-17:00 | משלוחים גם באתר

Picture of צחי לנקרי

צחי לנקרי

צחי לנקרי הוא העורך הראשי של מגזין לזלול וזללן לא קטן בפני עצמו. צחי הוא איש תוכן וקידום אתרים ותיק וקונדיטור בוגר בית הספר דנון חובב מתוקים בהווה ובעתיד. כיום, צחי מתגורר בתל אביב וזולל מכל הבא ליד עם חברי המערכת. במגזין האוכל הוא משלב בין אהבתו לאפייה ובישול לבין יצירת תוכן קולינרי מקורי ומועיל שממתיק ומעשיר את הרשת
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

ממשיכים לזלול

JBurger - פופ אפ המבורגר טבעוני מושחת במסעדת J17

JBurger: המבורגר טבעוני חדש ומושחת מגיע לתל אביב

חדשות האוכל
M32 Burgers הוד השרון - המבורגר מבית רוזנברג

M32: סמאש בורגר חדש ומושחת בהוד השרון

חדשות האוכל
נטפליקס מציגה - שולחן השף: פיצה

אוהבים פיצה? נטפליקס מכינה לכם הפתעה מעוררת תיאבון

חדשות האוכל
בחירת נתחי בשר להמבורגר ביתי מושלם

איזה בשר מתאים להמבורגר: נתחים מומלצים לקציצה מושלמת

מדריכים וטיפים
צליית המבורגר ביתי

איך להכין המבורגר עסיסי בבית: 5 טיפים לקציצה המושלמת

מדריכים וטיפים
פיצה ללא הגבלה - אכול כפי יכולתך במסעדת פיאטו

אכול כפי יכולתך: איפה תוכלו לזלול פיצות ללא הגבלה?

חדשות האוכל
מחמצת אם טבעית מיובשת lievito madre

בדקנו את Lievito Madre: מחמצת אם איטלקית מוכנה לשימוש

חדש על המדף
מסיבת פיצות בפסח כמחאה על חוק החמץ

בעקבות חוק החמץ: מחאת הפיצות מגיעה לבתי החולים

חדשות האוכל
סמוקי מק רויאל של מקדונלד'ס

ברוכים הבאים לגיהינום: מקדונלד'ס בהשקה נוסטלגית במיוחד

חדשות האוכל
מסעדת ג'הג'ה משיקה ארוחת בוקר ופיצות חדשות

ג'הג'ה מציגה: פיצות חדשות לקיץ וארוחת בוקר של אופים

חדשות האוכל
פיצה טרטופו של מסעדת ג'ובאני תל אביב

ג'ובאני: מצאנו פיצה מעולה בתל אביב במיקום לא שגרתי

חדשות האוכל
פיצה פיסטוק ושוקולד לבן של דומינוס

דומינו'ס מציגים: קראנץ' פיסטוק ושוקולד לבן – הפיצה

חדשות האוכל