חוגגים עשור: תפריט ערבי-אירופאי חדש במסעדת דלידה

לרגל חגיגות העשור להקמתה, מסעדת דלידה האהובה משוק לוינסקי משיקה תפריט חורף חדש של השפים חמודי אבולעפיה וג'ייק סייטוביץ'.
עדכונים טעימים למייל!

מסעדת דלידה הוותיקה והמוערכת משוק לוינסקי חוגגת עשור להקמתה ומשיקה תפריט חורף חדש של השפים חמודי אבולעפיה וג'ייק סייטוביץ' עם מנות מהמטבח הערבי וניחוח אירופאי.

דלידה אמנם נשארה יציבה בנוף הקולינרי המקומי אך לא מעט שינויים עברו עליה לאורך השנים. מחצר היין הנעימה והשקת השעות השמחות המשתלמות בעיר ועד לצירופו של שף חמודי אבולעפיה לצוות בשנה שעברה עם פתיחת שיפודי דלידה המדוברת בצמוד למסעדת האם שהספיקה להפוך לאחת מהשיפודיות האהובות בעיר.

תפריט חורף חדש במסעדת דלידה
תפריט חורף חדש במסעדת דלידה | צילום: נועם פריסמן

בחודש אוגוסט האחרון אף קיימו בדלידה את חודש המטבח הערבי שעשה כבוד לשפים נבחרים מכל הארץ עם תפריטי פופ אפ מיוחדים עם שמות כמו שף חמודי עוקלה ממסעדת ראסיף 33, בשארה חינאווי, עלאא מוסא ממסעדת לוקס;,מנאל אסמאעיל, מוזנא בשארה ועומר אלוואן.

שף חמודי אבולעפיה במסעדת דלידה
שף חמודי אבולעפיה במסעדת דלידה | צילום: נועם פריסמן

כעת כצעד שנראה טבעי, החליטו השפים לחדש את התפריט בכדי לשקף את הקו הערבי והים תיכוני בצורה יותר דומיננטית תוך שימור הקו האירופאי-מזרח תיכוני שאפיין את דלידה מאז הקמתה.

תפריט חורף 2022 של דלידה

בתפריט החדש של דלידה תמצאו שלל מנות המפגישות בין הערבי לאירופאי במינונים משתנים. חובבי הפסטות והבצקים למשל ימצאו בתפריט אנילוטי עם חמאת זעתר ועגבניות (67 ש"ח); בורקס תרד (61 ש"ח) וטליוליני דג בקרם עגבניות צלויות, צלפים, אנשובי ופלפל חריף (98 ש"ח).

באגף הבשרים יציעו בתפריט החדש שיפוד שקדי טלה עם לאבנה שום, תערובת פלפלים חריפים ומתוקים, חמאה חומה ובצל מוחמץ (44 ש"ח); שיפוד נתח בשר על תבשיל של עדשים וירקות עם ציר בקר ורכז רימונים (145 ש"ח) ועוד.

תפריט חדש חורף 2023 במסעדת דלידה
תפריט חדש חורף 2023 במסעדת דלידה | צילום: נועם פריסמן

מן הים תמצאו מנות כמו שיפוד קלמרי עם חציל שרוף קצוץ דק על טחינה (48 ש"ח); פילה דג ים על ריזוטו בורגול ותרד שחור (145 ש"ח); סשימי דג ים עם סלסת בישבש, כוסברה, צ'ילי ובצל סגול (63 ש"ח).

גם הקינוחים מתחדשים עם מתוקים מסקרנים כמו קראק פאי מלבי קוקוס עם סירופ לדר משמשים, פיסטוקים וצימוקים; פנקוטה עיזים עם סירופ דבש מתובל, שטרוייזל צנובר וזעתר ועוד.

למודאגים שביניכם נרגיע כי המנה המיתולוגית מכולן, ברולה פלפלים תמשיך לככב במלוא עוז טעמיה גם בתפריט החורף החדש.

דלידה | זבולון 7, שוק לוינסקי, תל אביב | 03-536-9627 | ראשון -חמישי 18:00-02:00 שישי-שבת 11:00-02:00 | הזמנות בטלפון 03-536-9627 ובאתר

הרשמו לניוזלטר לזלול

הרשמו בחינם לניוזלטר של לזלול ועקבו ברשתות החברתיות. כל חדשות האוכל, סקירת מסעדות ואירועים, מדריכים וטיפים לבישול ואפייה, מתכונים ויראליים ומוצרים חדשים על המדף!
עקבו אחרי לזלול ברשתות החברתיות

התגובות שלכם

0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

ממשיכים לזלול

מארז קוקטיילים של ספייסהאוס וכרמלה

איזה שוק: ספייסהאוס וכרמלה משיקים מארז קוקטיילים מרענן

חדשות האוכל
פופ אפ מאפיית מטרלו בשרונה מרקט

קרואסון יוקרה: פופ אפ של מאפיית מטרלו בשרונה מרקט

אירועים ופסטיבלים
פסטיבל הגלידה בשוק הנמל בתל אביב

יצאנו לזלול: מה אסור לפספס בפסטיבל הגלידה הראשון של ישראל

אירועים ופסטיבלים
דוכנים חדשים לראש השנה בשוק הנמל בתל אביב

מעמולים, שנאפס ובייקרי מהחלומות: שוק הנמל מתחדש לחגים

אירועים ופסטיבלים

טרי מהתנור

מרק ירקות לשבירת צום יום כיפור

5 מאכלים מומלצים לשבירת צום יום כיפור שלא מכבידים על הבטן

מדריכים וטיפים
בכדי הימנע מבעיות עיכול לאחר יום כיפור, חשוב לשבור את הצום בצורה נכונה ולהקפיד על מזונות מתאימים. אספנו 5 מאכלים שכדאי לצרוך לאחר הצום. >>
מטבח מעבר: לבשל בבית - תערוכה בגלריית אסיף

עוגיות בבוקר, חביתה בערב: המטבח שלפני ה-7.10 בתערוכה חדשה

חדשות האוכל
אסיף, מרכז תרבות האוכל בישראל, משיק לקראת יום השנה ל-7.10 תערוכה חדשה בשם "מטבח מעבר: לבשל בית", המוקדשת לגעגוע למטבח הביתי של מפוני המלחמה >>

מדריכים שאהבתם

איך לבחור שמן זית איכותי: המדריך השלם

מדריכים וטיפים

המדריך לבשלן: למה הקציצות יוצאות קשות כמו אבן?

מדריכים וטיפים

מה לזלול?