לזלול - מגזין אוכל ישראלי

מה מסתתר בויטרינת התכשיטים של הפטיסרי החדש בשרונה?

שף קונדיטור ערן שוורצברד מגיע לשרונה מרקט בתל אביב עם פטיסרי-בולנז'רי חדש הנושא את שמו וויטרינות קינוחים שאי אפשר לעמוד בפניהן
ערן שוורצברד פטיסרי בולנז'רי בשרונה מרקט
ערן שוורצברד פטיסרי בולנז'רי בשרונה מרקט | צילום: מערכת לזלול
שיתוף

החודשים האחרונים מביאים עמם מה שנדמה כמו התפוצצות רבתי של קונדיטוריות ומאפיות מושקעות ברחבי הארץ שהופכות עוד ועוד פינות רחוב למקדשי פחמימות עם תורים משתרכים עד לאופק.

עוד טעימה: לאוון פטיסרי – קונדיטוריה חדשה בפרדס חנה-כרכור
ומה חשבנו על פא אנד פאף – הפטיסרי שמטריף את תל אביב

כעת, לאחר עבודה מדוקדקת של יותר משנה השף קונדיטור המוערך ערן שוורצברד מצטרף לחגיגה המתוקה ופותח את הפטיסרי בולונז'רי החדש שלו שנקרא בפשטות "ערן שוורצברד" במתחם החיצוני של שרונה מרקט בתל אביב.

שוורצברד, מהוותיקים והבכירים מהקונדיטורים בישראל, רכש את השכלתו המקצועית בבית הספר תדמור והחל את דרכו עוד בשנות השמונים בקונדיטוריה אירופאית קלאסית קטנה בגן העיר ומאז הספיק לעבור במסעדת תפוח זהב המיתולוגית של אהרוני, לייעץ לאין ספור שפים ומסעדות מובילות ולפתוח את הפטיסרי ארנו ברמת השרון ואת בולנז'רי 96 המדוברת ברחוב יגאל אלון בתל אביב.

הוויטרינות של שוורצברד מוצבות במרכז החנות
הוויטרינות של שוורצברד מוצבות במרכז החנות | צילום: מערכת לזלול

הפטיסרי החדש בשרונה מרקט הוא התגשמות חלום רב שנים של שוורצברד, החל מהעיצוב הנקי ועד הויטרינות המפוארות המוצבות במרכז החלל ומציעות קינוחים מעוצבים ומוקפדים בסטייל של הפטיסרי הנחשבים ביותר בפריז.

ערן שוורצברד בשרונה מרקט – מה יש לזלול?

מלבד הוויטרינות המפוארות מציעים בערן שוורצברד מבחר של לחמים טריים עבודת יד שנעשים מדי בוקר במקום, כריכים ומאפים, עוגות, עוגיות וגם שפע מוצרים ללא סוכר וקמח.

בין השאר תמצאו מאפים קלאסיים כמו קרואסון חמאה, שוקולד או שקדים ועוד שפע של מאפים ייחודיים כמו קוגלהוף תפוזים מסוכרים ושקדים קלויים; קוגלהוף שוקולד עם קרם ג'נדויה; שוסון במילוי קרם שקדים ותאנים; דניש פרלינה פיסטוק; דניש קרם מלבי עם ג'לי ורדים, פיסטוקים ועלי ורדים; דניש כפיר ליים עם מנגו, כוסברה וקוויאר קוקוס ועוד הפתעות מתחלפות על פי השראת השף.

טארטים של ערן שוורצברד
טארטים של ערן שוורצברד | צילום: מערכת לזלול

בגזרת המאפים המלוחים תמצאו למשל דניש קרם רוקפור עם עלי אנדיב סגול וענבים צלויים או דניש מלוח עם קרם גבינה, עגבניות צלויות, זעתר וקראמבל שום שחור (12-20 ש"ח).

בנוסף תוכלו לשזוף עיניכם במחלקת הבולונז'רי המציגה מבחר של לחמים עבודת יד, פוקאצ'ות עם מגוון תוספת, בגטים פציחים, לחמניות המבורגר צבעוניות שהפכו פופולריות במזללת ההמבורגרים GDB במבחר מילויים; פוגאס ירקות צלויים ועשבי תיבול; לחמניות כוסמין, לחם שיפון גרמני וחלות בריוש במהלך סוף השבוע.

תוכלו גם לרכוש מבחר של עוגות שמרים, מקראנץ שוקולד, עוגת גבינה עם אגוזי מלך ומייפל ופרסבורגר קלאסי ועד לעוגת שוקולד עם מרשמלו וניל או עוגת שמרים במילוי ריקוטה עם חמאה ואבקת סוכר. בנוסף יימכרו מגוון של עוגיות במבחר טעמים.

וויטרינות הקינוחים של שוורצברד – תכשיטים מתוקים

אך עם כל הכבוד למאפים וללחמים (ויש כבוד), האטרקציה העיקרית בפטיסרי של שוורצברד הן ללא ספק 2 הוויטרינות הגדולות המוצבות במרכזה של החנות ממש כאילו מדובר בויטרינות תכשיטים יוקרתיים.

הוויטרינות עצמן ועמוסות בשפע של קינוחים אישיים מהודקים ויזואלית שאי אפשר להוריד מהם את העיניים לצד עוגות ויטרינה מעצובות וגדולות, טארטים משודרגים וקינוחים משפחתיים.

קינוחים שהם תכשיטים - הוויטרינות של ערן שוורצברד
קינוחים שהם תכשיטים – הוויטרינות של ערן שוורצברד | צילום: מערכת לזלול

מי שמושכים את העין במיוחד הם המתוקים מז'אנר "קינוחים שנראים כמו חומר הגלם ממנו הם עשויים" סטייל "עוגה או לא עוגה" שמככבים בוויטרינות ולוקחים השראה מקינוחים דומים של אחד הקונדיטורים המובילים בצרפת ובעולם כיום, סדריק גרולה.

בין הקינוחים הבולטים מהז'אנר תמצאו קינוח במראה ראליסטי של עגבנייה המחביא בתוכו קרם מסקרפונה וניל עם זעתר, קומפוט ג'לי תותים ועגבניות מגי וקראמבל אגוזי מלך; קינוח בדמות אגוז מלך עם מוס קרם פרלינה וטאץ אלכוהולי; קינוח בצורת תות שדה לבן עם קרם וניל, שוקולד לבן וקולי תותים ועוד הפתעות (32-38 ש"ח).

ערן שוורצברד פטיסרי-בולונז'רי | שרונה מרקט, קלמן מגן 3, תל אביב | ראשון-חמישי 07:00-22:00, שישי 07:00-15:00

Picture of צחי לנקרי

צחי לנקרי

צחי לנקרי הוא העורך הראשי של מגזין לזלול וזללן לא קטן בפני עצמו. צחי הוא איש תוכן וקידום אתרים ותיק וקונדיטור בוגר בית הספר דנון חובב מתוקים בהווה ובעתיד. כיום, צחי מתגורר בתל אביב וזולל מכל הבא ליד עם חברי המערכת. במגזין האוכל הוא משלב בין אהבתו לאפייה ובישול לבין יצירת תוכן קולינרי מקורי ומועיל שממתיק ומעשיר את הרשת
1 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

ממשיכים לזלול

שעת התה של אלון שבו ומלון ג'אפה - שעה יפה

"שעה יפה": אלון שבו ומלון ג'אפה במחווה לשעת התה

חדשות האוכל
קולקציית העוגות של ביסקוטי לפסח 2023

אביב הגיע: קולקציית העוגות של ביסקוטי לפסח 2023

חדשות האוכל
מסעדת בעתו מארחת את כוכבי משחקי השף

אבק של כוכבים: משתתפי משחקי השף מגיעים לבשל לכם

חדשות האוכל
חנוכה 2022: קולקציית הסופגניות של ביסקוטי "ויוה לה רבולושיין"

או לה לה: טעמנו את הסופגניות של ביסקוטי לחנוכה 2022

חדשות האוכל
ולנטיין 2023 בקונדיטוריות במאפיות ובגלידריות

איזה מתוקים: ולנטיין 2023 בקונדיטוריות ובמאפיות

חדשות האוכל
מארז קוקטיילים של ספייסהאוס וכרמלה

איזה שוק: ספייסהאוס וכרמלה משיקים מארז קוקטיילים מרענן

חדשות האוכל
מסעדת מסט - טברנה טורקית אותנטית בתל אביב

איסטנבול פינת לוינסקי: הטברנה הטורקית שמרימה את תל אביב

חדשות האוכל
ספר חדש ופופ אפ קונדיטוריה של תלמידי דנון

בואו לזלול: דנון משיקים ספר אפייה עם פופ אפ מתוק ומושחת במיוחד

חדשות האוכל
תפריט סתיו/חורף בבר האוכל בעתו בחיפה

גשם בְּעִתּוֹ: בר האוכל החיפאי מתחדש בתפריט לימים הקרים

חדשות האוכל
קולקציית עוגות לראש השנה 2023 של ביסקוטי

דבש והפתעות נוספות: זללנו את עוגות ראש השנה של ביסקוטי

חדשות האוכל
פופ אפ טאקוס של DE TACO בדלידה בר

דה טאקו: פופ אפ מקסיקני שמח מגיע לדלידה בר

חדשות האוכל
פסטיבל הקינוחים של אשדוד - קרם דה לה קרם 2023

דרום מתוק: פסטיבל הקינוחים 'קרם דה לה קרם' חוזר לאשדוד

אירועים ופסטיבלים