אחרי שצ'יפס טורטיה כבר הפך לתוספת לגיטימית בארוחות ביתיות ובמסעדות, בעיקר מקסיקניות, מותג הצ'יפס הפופולרי דוריטוס מנסה גם להפוך את מוצריו לתוספת הולמת יותר מהרגיל להמבורגרים ונקניקיות עם השקת דוריטוס קטשופ ודוריטוס חרדל חריף.
אמנם מותגי צ'יפס אחרים כבר השיקו בעבר גרסאות בטעם קטשופ ודוריטוס עצמה אף משווקת מאז שנת 2018 את חטיף הצ'יפס שלה בטעם קטשופ בקנדה בהצלחה רבה, אך זו תהיה הפעם הראשונה בה דוריטוס קטשופ ישווק גם בארצות הברית.
"כדאי שנתחיל לראות נקניקיות עם דוריטוס קטשופ וחרדל עכשיו"
בנוסף לדוריטוס קטשופ, יושק טעם נוסף חדש לחלוטין בפעם הראשונה, דוריטוס חרדל שמבוסס לדברי החברה על חרדל חריף סיני מסורתי וכל מה שנשאר לזוללים הרעבים זה להוסיף צ'יפס ללחמניית ההמבורגר או הנקניקייה וליהנות משילוב הטעמים הקלאסי.
בחשבון האינסטגרם של דוריטוס אף הגדילו לעשות והכריזו כי "כדאי שנתחיל לראות נקניקיות עם דוריטוס עליהם עכשיו כשהוצאנו את הטעמים החדשים לשוק".
הטעמים החדשים יימכרו במהדורה מיוחדת לזמן מוגבל אך ורק דרך אתר האינטרנט של חברת פריטו-ליי, יצרנית דוריטוס במחיר של כ-$5.5 לשקית של 250 גרם ולתושבי ארצות הברית בלבד.
דוריטוס ידועה במבחר הטעמים החדשים שהיא משיקה מעת לעת, חלקם סטנדרטיים וחלקם על גבול הביזארי, בין הטעמים ניתן למנות את דוריטוס תמרינד שהושק רק בחודש שעבר והפך ללהיט מיידי, דוריטוס צ'יזבורגר ואפילו דוריטוס בטעם שרימפס ומיונז שמוצע למכירה בעיקר ביפן. בסך הכל לאורך השנים הושקו יותר מ-100 טעמי דוריטוס שונים ברחבי העולם.