טרנד קולינרי בתחום מאומץ על ידי רשת מסעדות ההמבורגרים BBB שמביאה בשורה לקהל הזללנים שמעוניינים להפחית בפחמימות. הלחמנייה החדשה היא פרי פיתוח חברת הפוד-טק הישראלית eatsane, והיא תוצע לאורחי רשת BBB כתחליף ללחמניית ההמבורגר הרגילה וכפתרון בתזונה מופחתת פחמימות, בעלות נוספת של 5 שקלים.
מרשת BBB נמסר שהלחמנייה של eatsane, מכילה כ-80% פחות פחמימות ביחס ללחמניית המבורגר רגילה (מכילה רק כ-7 גרם פחמימות ללחמנייה לעומת כ-40 גרם בלחמנייה רגילה) והיא עשירה בחלבון ובסיבים תזונתיים ומתאימה לתזונה דלת פחמימות.
מנכ"לית קבוצת BBB, אהובה תורג'מן מסרה "חדשנות מוצרית, הובלת טרנדים, מיקסום החוויה ומענה מלא ומותאם לקהלי יעד מגוונים באוכלוסיה הישראלית הם ערכים המובילים את פעילותנו לאורך כל השנים. שיתוף פעולה כזה, יעניק מענה ללקוחות שעד היום נמנעו מאכילת המבורגר בלחמניה. כמו כן, זו היא רק אחת מההבטחות הקולינריות החדשניות שלנו, ומהלכים רחבים נוספים צפויים כבר בחודשים הקרובים."
רן הירש, מייסד שותף ויו"ר eatsane: "החברה עובדת בשנים האחרונות בכדי לייצר מהפכה בהרגלי התזונה, באמצעות מוצרים מופחתי פחמימות, עבור כל מי שמעוניין לשפר את איכות חייו. אחת המטרות שלנו היא לספק פתרון גם מחוץ לבית לכל אלו המיישמים תזונה מופחתת פחמימות".
על שיתוף הפעולה סיכם הירש "מצאנו בקבוצת BBB שותפים מצוינים להובלת המהפכה בישראל, היודעים להביא ללקוחות את מיטב החדשנות יחד עם חווית המבורגר מעולה".