חובה לנגוס: תפוחי אדמה קריספיים בתנור ששברו את הרשת

אחד המתכונים האהובים והמדוברים של השנים האחרונות לתפוחי אדמה צלויים בתנור אקסטרא קריספיים עושה קאמבק מעורר תאבון.
עדכונים טעימים למייל!

לאחר שהפך ללהיט בתקופת הקורונה ועשה קאמבק בשנה שעברה, המתכון הוויראלי לתפוחי אדמה צלויים בתנור של כוכב הטיקטוק ג'רמי שק חוזר לשגע את הרשתות החברתיות.

האינטרנט מוצף כבר שנים ארוכות באין ספור טריקים ומתכונים לתפוחי אדמה מושלמים בתנור עם קהל אוהדים שיכול להישבע שהנה הוא המתכון שישנה את עולמכם.

איך להכין תפוחי אדמה קריספיים בתנור
איך להכין תפוחי אדמה קריספיים בתנור | תמונה: מערכת לזלול

אחד מהמתכונים האלו מתרוצץ ברשתות כבר מאז תקופת סגרי הקורונה של שנת 2020 אז העלה הטבח המקצועי ויוצר התוכן ג'רמי שק את הגרסא שלו לתפוחי אדמה צלויים בתנור לרשת הטיקטוק כשהסרטון צבר במהירות מליוני צפיות ואלפי תגובות, בין השאר מכוכבות על כמו קיילי ג'נר ואמילי בלאנט.

עוד טעימה: איך להכין תפוח אדמה במיקרו

איך להכין תפוחי אדמה קריספיים בתנור ע"פ טיקטוק

הסוד של שק לתפוחי אדמה קריספיים בתנור מתבסס במהותו על כמה עקרונות מדעיים בסיסיים. בתחילה ג'רמי חותך לרבעים תפוחי אדמה זהובים מסוג יוקון ומניח אותם בסיר עם מים קרים וכמות גדולה במיוחד של מלח ומרתיח לכ-15 דקות עד שסכין חודרת בקלות את תפוחי האדמה,

לאחר מכן הוא מרוקן את המים מהסיר ומועך קלות את תפוחי האדמה בעזרת כף בכדי להגדיל את שטח הפנים ולתרום לקריספיות, מעביר לתבנית עם נייר אפייה, מזלף שמן זית בנדיבות ומוסיף תבלינים הכוללים בין השאר פפריקה, פלפל שחור, רוזמרין ומלח גס.

עוד טעימה: איך לאחסן תפוחי אדמה בחורף

את התבנית הוא מכניס לתנור על 220 מעלות למשך 20 דקות כשמדי פעם הוא הופך אותם בכדי שישחימו היטב מכל הצדדים. לאחר מכן הוא מכבה את התנור ונותן לתפוחי האדמה להמשיך להצלות ל-10 דקות נוספות. לבסוף לאחר היציאה מהתנור שק מוסיף עשבי תיבול ומגיש חם.

@scheckeats updated voiceover!! follow my food insta [scheckeats] or you’ll be cursed with soggy potatoes!! #potato #potatoes #roastpoatoes #roasties #vegan ♬ original sound – LLusion

מה הופך את תפוחי האדמה לקריספיים?

על פי שק, מה שהופך את המתכון שלו לתפוחי אדמה בתנור לפופולרי במיוחד הוא שילוב בין כמה צעדים פשוטים: שימוש בכמות נדיבה של מלח שעוזר לתבל את תפוחי האדמה כראוי מפנים, הרתחה מוקדמת של תפוחי האדמה במים שעוזרת בריכוך מיטבי שלהם ולבסוף פעולת המעיכה בטרם הצלייה שעוזרת להרחיב את פני תפוח האדמה ולייצר שכבה קריספית ומלאת טעם במיוחד.

הרשמו לניוזלטר לזלול

הרשמו בחינם לניוזלטר של לזלול ועקבו ברשתות החברתיות. כל חדשות האוכל, סקירת מסעדות ואירועים, מדריכים וטיפים לבישול ואפייה, מתכונים ויראליים ומוצרים חדשים על המדף!
עקבו אחרי לזלול ברשתות החברתיות

התגובות שלכם

1 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

ממשיכים לזלול

כמה זמן מותר לשמור פירה במקרר

כמה זמן מותר לשמור פירה במקרר לפני שהוא מתקלקל?

מדריכים וטיפים
תפוחי אדמה צלויים בנינג'ה גריל

צלויים ופריכים: איך להכין תפוחי אדמה מושלמים בנינג'ה גריל

מדריכים וטיפים
עוגת שוקולד במיקרו עם עוגיות אוראו

להיט לחורף: עוגת שוקולד במיקרו עם עוגיות אוראו

מדריכים וטיפים
איך לקלף תפוחי אדמה במהירות ובקלות

די לפציעות: מסתבר שקילפנו תפוחי אדמה לא נכון כל החיים

מדריכים וטיפים

טרי מהתנור

חיתוך רימון - השיטות המובילות

בלי כל הבלגן: 3 שיטות שעובדות לחיתוך רימון

מדריכים וטיפים
מדריך צעד אחר צעד לכבוד ראש השנה לחיתוך רימון בלי כל הבלגן וללא מאמץ. כל השיטות והטיפים הקטנים בדרך אל הגרגירים העסיסיים >>
פיסס (Pieces) של בן אנד ג'ריס

על המדף: מגנום סנדוויץ', בן & ג'ריס, פתי בר קוקיז או פאנטה מהאייטיז

חדש על המדף
עוגיות פתי בר וקרמוגית בטעמים, גלידות מפתיעות של בן אנד ג'ריס ומגנום, פאנטה במהדורת פקמן, משקאות מוגזים של נורדיק מיסט ועוד חדשים על המדף >>

מדריכים שאהבתם

די לשפשופים: איך לנקות בלנדר ב-30 שניות

מדריכים וטיפים

אבנית החוצה: איך לנקות קומקום חשמלי ללא מאמץ

מדריכים וטיפים

מה לזלול?