לזלול - מגזין אוכל ישראלי

עצמאות 2024: נתחי בשר מוגזמים, שוקולד בוטיק מושחת ומארזי בירות לחג

נתחים לגריל של מרינדו, גלידת קפה של סטודיו ג'לאטו, מנגל צמחוני של טבעול, שוקולד של רביבה וסיליה ובירות חגיגיות. חדש ליום העצמאות 2024
קולקציית הבשרים של מרינדו ליום העצמאות 2024
קולקציית הבשרים של מרינדו ליום העצמאות 2024 | צילום: אנטולי מיכאלו
שיתוף

האביב כבר כאן ונותן את אותותיו עם מזג אוויר הפכפך שנע בין טפטופים לשרב. רגע לפני יום העצמאות 2024 והעונה החמה, המדפים ברשתות השיווק, במעדניות ואצל שלל יצרנים קטנים וגדולים כאחד מתמלאים במוצרי מזון חדשים ומסקרנים שכדאי לזלול.

קולקציית בשרים של מרינדו ליום העצמאות

רשת קצביות הבוטיק מרינדו מסדרת לכם את המנגל של יום העצמאות עם קולקציית בשרים ייחודית של נתחים גדולים, עסיסיים ומוגזמים במיוחד. כל הנתחים מבוססים על בשר ישראלי איכותי כחול לבן מחוות הגידול המקומיות של מרינדו

מומחי הבשר של מרינדו בחרו השנה להציע נתחים בגודל עצום שמתאימים במיוחד לגריל ומסוגלים להתמודד עם החום העז ולייצר את אפקט ה"וואו" גם אצל הטועמים הביקורתיים ביותר.

קולקציית בשרים של מרינדו - עצמאות 2024
קולקציית בשרים של מרינדו – עצמאות 2024 | צילום: אנטולי מיכאלו

הקולקציה כוללת:

שיפוד פרימיום טלה (סינטה, אנטרקוט ופילה) על שיפוד מתכת עם דוחפן (מארז 2 שיפודים במשקל כ-1 ק"ג – 209 ש"ח לק"ג).

שיפוד פרימיום עגלה (פיקניה, שפיץ שייטל) על שיפוד מתכת עם דוחפן (מארז 2 שיפודים במשקל כ 1.5 ק"ג – 129 ש"ח לק"ג).

שדרת צלעות טלה בשמן זית ותבלינים (מארז ואקום במשקל כ 1.5 ק"ג מוכן למנגל – 139 ש"ח לק"ג).

נתחי השיפודים הגדולים מיועדים לחלוקה למספר משתתפים, כך שאף אחד לא יישאר רעב. הם מותאמים במיוחד למנגל, מה שמאפשר לשיפודים להיחרך היטב מבחוץ ולהישאר עסיסי מבפנים. מנתח הפיקניה עם שכבת שומן שמנסה בחום הגריל הגבוה ועד לשדרת הצלעות המרהיבה והלה לחלוקה בגודל מושלם למנגל הביתי.

בנוסף יציעו במרינדו מבצע 2 ק"ג ב-119 על מבחר מוצרי הטחונים (המבורגרים, קבבים ונקניקיות), בירה מרינדו 750 מ"ל במבצע 2 ב-59 ש"ח וגם טחינה אתיופית מרינדו בהנחה של 10%.

קולקציית יום העצמאות של מרינדו | להשיג החל מה-5.5 ולמשך שבועיים בסניפים ברחבי הארץ, בטלפון 050-3993810 ומשלוחים לכל הארץ באתר מרינדו ובוולט.

מוצרי טבעול לעל האש ליום העצמאות

חברת טבעול מציעה שלל מוצרי מזון מן הצומח ותחליפי בשר לעל האש צמחוני לכבוד יום העצמאות 2024. בין המוצרים שיככבו על המנגל שלכם בחג תמצאו את סדרת מוצרי סנסשיונל של טבעול ונקניקיות וינר צמחוניות. כל המוצרים טבעוניים ומהווים מקור איכותי לסיבים תזונתיים ולחלבון.

טבעול סנסשיונל - נתחוני סויה דמויי עוף
טבעול סנסשיונל – נתחוני סויה דמויי עוף | צילום: סטודיו מרחב

סדרת סנסשיונל כוללת בורגר סנסשיונל שזכה לדירוג גבוה במבחן טעימה בינלאומי של מכון הטעם הבינלאומי; טחון סנסשיונל על בסיס רכיבים מהצומח לבישול, צלייה, טיגון ואפייה ונתחי סויה דמוי עוף על בסיס חלבון סויה ועם 6 רכיבים בלבד להקפצה במחבת.

נקניקיות וינר צמחוניות של טבעול מבוססות על חלבון איכותי של ויה וחיטה וניתנות לצלייה על המנגל. את הנקניקיות מומלץ להגיש בצורה הקלאסית בלחמניה רכה עם קטשופ, חרדל וכרוב כבוש.

מוצרי טבעול ליום העצמאות | להשיג ברשתות השיווק והחנויות הפרטיות | מחיר 23.90-42.90 ש"ח

גלידת אספרסו כפול של סטודיו ג'לאטו

סטודיו ג'לאטו ובית הקלייה קפה 51 של דותן גרינברג, משיקים לקראת הקיץ גלידת קפה לחובבים מושבעים של המשקה הפופולרי תחת השם "אספרסו כפול".

גלידת אספרסו כפול של סטודיו ג'לאטו
גלידת אספרסו כפול של סטודיו ג'לאטו | צילום: אלעד ברנגה

הגלידה החדשה תוצע כמהדורה מיוחדת לזמן מוגבל ומכילה 22% אספרסו אמיתי מחוות דטארה במחוז מינאס ג'ריאס בבאזיל, שמנת ופיסות שוקולד לבן קראנצ'יות. בסטודיו ג'לאטו מבטיחים כי מדובר בגלידה עם טעמי קפה חזקים, דומיננטיים ולא מתנצלים עם מרירות ממכרת שמתאזנת היטב עם מתיקות השמנת והשוקולד הלבן.

את הגלידה תוכלו למצוא ב-30 נקודות מכירה ברחבי הארץ כפי שמפורסם באתר של סטודיו ג'לאטו ובבית הקפה של קפה 51 בתל אביב.

גלידת אספרסו כפול של סטודיו ג'לאטו | 36-39 ש"ח | פרטים והזמנות באתר סטודיו ג'לאטו ובקפה 51, אחד העם 51, תל אביב

מותג שוקולד בוטיק של רביבה וסיליה

רביבה וסיליה, המותג הוותיק והמוערך שכולל בין השאר מסעדה, מעדנייה ובית הקפה, משיקים בסניפים קולקציית שוקולד בוטיק של השף קונדיטוריות עדי ברזילי ומיכל אטלס.

קולקציית שוקולד בוטיק של רביבה וסיליה
קולקציית שוקולד בוטיק של רביבה וסיליה | צילום: יעל יצחקי

בקולקציה תמצאו 6 טבלאות שוקולד איכותיות עבודת יד בטעמי שוקולד מריר שקדים והדרים; שוקולד דולסה קפה; שוקולד חלב עם אגוזי לוז; שוקולד לבן עם פיסטוק וקריספי פטל; שוקולד מריר במילוי פרלינה פיסטוק ושוקולד חלב במילוי קרם וניל (44 ש"ח).

בנוסף מוצעות 2 טבלאות עגולות של שוקולד מריר במילוי קוקוס קלוי ושוקולד חלב עם שברי עוגיות (38 ש"ח); 2 חטיפי שוקולד בר עם דולסה ועם שוקולד לבן ופטל (18 ש"ח), טראפלס גנאש וניל, רושה, רום או זהב ושברי שוקולד חלב בציפוי עדשים צבעוניות או מריר ללא סוכר עם שקדים ואגוזים קלויים.

קולקציית שוקולד של רביבה וסיליה | להשיג בסניפים | פרטים והזמנות באתר

מהדורת נשים גיבורות של בירה מלכה ליום העצמאות

בירה מלכה וחברת הכרם משיקים גם השנה מהדורה מיוחדת לכבוד יום העצמאות בשיתוף פעולה עם אמן ישראלי מקורי ופורץ דרך. מי שנבחר לאייר את התוויות של מהדורת יום העצמאות ה-76 של בירת מלכה הוא אור יוגב, מאייר מוביל ומשמעותי של אירועי המלחמה.

מהדורת נשים גיבורות של בירה מלכה ליום העצמאות
מהדורת נשים גיבורות של בירה מלכה ליום העצמאות | צילום: באדיבות הכרם

המהדורה מוקדשת השנה לנשים הגיבורות, המלכות, של מאורעות השבת השחורה של ה-7 באוקטובר ומלחמת חרבות ברזל שלחמו שפיקדו בשטח, בעורף, בנובה, בבית, במשרד ובכל מקום. כל האיורים צוירו במיוחד למהדורה המיוחדת, מלבד האיור של הרבש"צית, אשר פורסם קודם לכן ונתן את ההשראה לפרויקט כולו.

על התוויות של בירות המבשלה – מלכה אדמונית, בהירה, הינדי, חיטה וכהה, תיעד יוגב מודל של גבורה נשית ועמידה איתנה: מפקדת בצה"ל, רקדנית בנובה, שוטרת, רבש"צית והמלכה שבעורף ושומרת על הבית.

מהדורת עצמאות 76 של בירה מלכה | 14-16 לבקבוק 330 מ"ל, 75-79 ש"ח למארז חמישייה, 65-69 ש"ח ל-4 בקבוקים + כוס שליש | פרטים והזמנות באתר

מארז גולדסטאר גיבורים ליום העצמאות

גם בירה גולדסטאר מבית טמפו משיקה את "גיבורים אמיתיים", מהדורה מיוחדת לכבוד יום העצמאות ה-76 של מדינת ישראל המוקדשת לסיפורי גבורה ישראלית מעוררי השראה.

המהדורה המיוחדת תכלול אריזות שישיות ייחודיות ב-7 גרסאות, כל אחת מוקדשת לסיפור גבורה אחר. הסיפורים ייחשפו גם בסרט דוקו בהנחיית השחקן ידין גלמן, שנפצע במהלך הלחימה ופגש את גיבורי הסדרה בכדי לשמוע את סיפוריהם.

גיבורי ולוחמי הסדרה הם נוהאד מנסור, אופיר לאור, נתנאל טקלה, שי דניאל, שובל כביר, אסף חייט וטל נוסבכר. את הסיפורים תוכלו למצוא בערוץ היוטיוב של גולדסטאר

"גיבורים אמיתיים" של גולדסטאר ליום העצמאות 2024 | להשיג בכל רשתות השיווק

מארז בירה אלכסנדר ליום העצמאות

כבכל שנה, מבשלת אלכסנדר מציינת את יום העצמאות ואת פתיחת עונת קיץ 2024 עם מארז מעוצב במהדורה מיוחדת, גם היא מותאמת לשנה שעברה על כולנו.

מארז בירת אלכסנדר - עצמאות 2024
מארז בירת אלכסנדר – עצמאות 2024 | צילום: Eyefeelit-Gs1 Israel

המארז החדש כולל 2 בקבוקי בירה אלכסנדר בלונד – אייל אנגלי זהוב ובהיר עם ניחוח פירותי ואיזון מדויק בין מרירות ומתיקות 5.3% אלכוהול; 2 בקבוקי בירה חיטה ישראלית קלה ומרעננת עם חיטה משדות הנגב ושכבות של מרירות מעודנת וטעמים וריחות פירותיים 5% אלכוהול וכוס זכוכית 330 מ"ל ממותגת במתנה.

מארז בירה אלכסנדר ליום העצמאות | 50 ש"ח למארז | להשיג בחנויות יין, ברשתות השיווק הנבחרות ובאתר

Picture of צחי לנקרי

צחי לנקרי

צחי לנקרי הוא העורך הראשי של מגזין לזלול וזללן לא קטן בפני עצמו. צחי הוא איש תוכן וקידום אתרים ותיק וקונדיטור בוגר בית הספר דנון חובב מתוקים בהווה ובעתיד. כיום, צחי מתגורר בתל אביב וזולל מכל הבא ליד עם חברי המערכת. במגזין האוכל הוא משלב בין אהבתו לאפייה ובישול לבין יצירת תוכן קולינרי מקורי ומועיל שממתיק ומעשיר את הרשת
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

ממשיכים לזלול

חודש אמריקה במסעדת מרינדו לכבוד ה-4 ביולי

1.5 ק"ג בשר: מסעדת מרינדו חוגגת חודש אמריקה מוגזם

אירועים ופסטיבלים
NG Butchery - אטליז אונליין למסעדת הבשרים הפופולרית

20 ק"ג אנטרקוט עד הבית: מקדש הבשרים משיק אטליז בוטיק

חדש על המדף
C/W - בר יין ושוקולד בשוק הפשפשים ביפו

C/W: בר יין ושוקולד חדש בשוק הפשפשים

חדשות האוכל
WhipShots - קצפת אלכוהולית של קארדי בי

WhipShots: קארדי בי משיקה קצפת אלכוהולית בפחית

חדשות האוכל
וויזארדס גלידה אלכוהולית בטעמים

Wizard's – גלידה אלכוהולית חדשה למבוגרים בלבד

חדש על המדף
אביהו שווארמה - דונר פרימיום בלב רחובות

אביהו: שווארמה דונר פרימיום חדשה בלב רחובות

חדשות האוכל
בית הקברות לטעמים של בן אנד ג'ריס

אבל מתוק: בית הקברות לטעמים של בן אנד ג'ריס

חדשות האוכל
גלידת פיסטוק של אוטלו ג'לטו בנמל תל אביב

אוטלו ג'לטו בנמל ת"א מציעה פנטזיה בגביע גלידה

חדשות האוכל
פסטיבל אוקטוברפסט במלצר בית בירה

אוקטוברפסט 2022: כל האירועים השווים ברחבי הארץ

אירועים ופסטיבלים
גלידת אוראו וגלידת מילקה של נסטלה

אוראו, מילקה וקרמל: טעמנו את הגלידות החדשות של נסטלה

חדש על המדף
חוק מכירת יינות לאחר השעה 23:00

אושר חוק מכירת יינות בסופרים לאחר השעה 23:00

חדשות האוכל
חטיף בננית וחטיף תותית במהדורה חדשה

אחוה מציגים: חטיף בננית ותותית – הקאמבק

חדש על המדף