לאחר 18 שנה: אחת המסעדות האהובות בדרום הופכת לכשרה

18 שנים לאחר הקמתה, מסעדת לינדה, אחת המסעדות האהובות באשקלון ומוסד קולינרי מקומי הופכת לראשונה לכשרה ומשיקה תפריט חדש ומסקרן .
עדכונים טעימים למייל!

מסעדת לינדה, אחת המסעדות המוערכות והפופולריות באשקלון שהפכה מזמן למוסד קולינרי מקומי הופכת לכשרה 18 שנה לאחר הקמתה עם תפריט חדש ועסקיות כשרות.

מסעדת לינדה הוקמה בשנת 2004 במתחם פורטה דל סול באשקלון והציעה מטבח עונתי וקלאסיקות עם טוויסט. כעת לאחר 18 שנות פעילות החליט הבעלים והשף מיכה קרצמן להכשיר את המסעדה וכמובן לסגור אותה לראשונה מאז הקמתה בשבתות, זאת בכדי לאפשר לשומרי הכשרות ליהנות גם מהמסעדה שהפכה למיתולוגית.

מסעדת לינדה אשקלון הופכת לכשרה
מסעדת לינדה אשקלון הופכת לכשרה | צילום: יח"צ

התפריט החדש נשאר נאמן למקור ברובו קרצמן החליט לשמר את רוב המנות האהובות ולהתאים אותן לכשרות החדשה מבלי לוותר על הטעם מתוך רצון לשבור את הסטיגמה על מסעדות כשרות.

לפני כשבוע נסגרה המסעדה בכדי להכשיר אותה וכעת היא נפתחת כביסטרו כשר ותפריט של מבחר מנות ראשונות, סלטים, דגים, פסטות ועוד.

מסעדת לינדה הכשרה באשקלון – מה בתפריט החדש?

במנות הראשונות תמצאו מנות כמו פטריות מלך היער צלויות, קלחי תירס צלוי, מיקרו בזיליקום וציר פטריות; קרפצ'יו בטטה צלויה על מלח גס עם סילאן, פיסטוק גרוס, אגוזי מלך, פטריות שימאג'י ומיקרו ראשד; ריזוטו אושפלו עם ציר בקר, בצל, גזר ובשר בריסקט מעושן מפורק; תבשיל חלוויאת שקדי עגל ברוטב אדום חריף, גרגרי חומוס, כוסברה ולחמנייה ועוד (47-74 ש"ח).

מסעדת לינדה אשקלון הופכת לכשרה
מסעדת לינדה אשקלון הופכת לכשרה | צילום: יח"צ

באגף הפסטות תמצאו פפרדלה לה קרנה עם ירקות סופריטו, מנגולד, צ'ילי חריף, ריבת בצל, אסאדו מפורק בציר בקר ומיקרו רוקט; ורדורה רדיאטורי סלק, פטריות, עגבניות שרי ובזיליקום ברוטב שום ושמנת ריץ' ופרורי גבינה פרווה ועוד (73-88 ש"ח).

תוכלו גם ליהנות ממבחר מנות דגים כמו פילה סלמון על קרם אבוקדו, פטריות מלך היער, שיערות קריספי בטטה ורוטב הדרים; פילה לברק על ריזוטו עם ירקות קלויים ועוד (129-135 ש"ח).

עוד תמצאו בתפריט העיקריות הכשר והחדש של מסעדת לינדה מנות כמו לינדה בורגר בקר 250 גרם עם צ'יפס וירקות עם תוספות לבחירה כמו פלפל חריף, פטריות, ביצת עין ואסאדו מעושן; שניצל וינאי סינטה בליווי קרם פירה; שוק אווז בקונפי ברוטב הדרים עם פירה ווסאבי, פטריות שימאג'י וקלחי תירס צלוי; ספריבס טלה 700 גרם מעושן במעשנה עם קרם ארטישוק ירושלמי, ירקות גריל וציר בקר (76-193 ש"ח)

התפריט הכשר של מסעדת לינדה אשקלון
התפריט הכשר של מסעדת לינדה אשקלון | צילום: יח"צ

לקינוח יוצעו מבחר מתוקים של הקונדיטור אלופר (Alufer) כמו פאי תפוחים על בסיס בצק פריך, שקדים, תפוחים מקורמלים וגלידת וניל; עוגת גלידת חלווה עם פיסטוקים גרוסים ושערות קדאיף ועוד (41-56 ש"ח).

מסעדת לינדה | אבא אחימאיר 5, אשקלון | ראשון-רביעי 12:00:22-30 חמישי – 12:00:00:00 | הזמנות בטלפון 08-6842754 | כשר בהשגחת הרבנות אשקלון

הרשמו לניוזלטר לזלול

הרשמו בחינם לניוזלטר של לזלול ועקבו ברשתות החברתיות. כל חדשות האוכל, סקירת מסעדות ואירועים, מדריכים וטיפים לבישול ואפייה, מתכונים ויראליים ומוצרים חדשים על המדף!
עקבו אחרי לזלול ברשתות החברתיות

התגובות שלכם

0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

ממשיכים לזלול

מסעדת דבורה הכשרה של אייל שני

נפתחה מסעדת דבורה הכשרה של שף אייל שני

חדשות האוכל
מסעדת פופה הכשרה של השף אביב משה

כשרה עם סטייל: מסעדת פופה של אביב משה נפתחת לקהל הרחב

חדשות האוכל
מסעדת ג'ורג' אנד בראדרס

ג'ורג' אנד בראדרס: ביסטרו אמריקאי כשר בלב תל אביב

חדשות האוכל
HBB חביבי המבורגר - מסעדת המבורגרים חדשה בגדרה

יא חביבי: מסעדת המבורגרים חדשה מגיעה לגדרה

חדשות האוכל

טרי מהתנור

פיסס (Pieces) של בן אנד ג'ריס

על המדף: מגנום סנדוויץ', בן & ג'ריס, פתי בר קוקיז או פאנטה מהאייטיז

חדש על המדף
עוגיות פתי בר וקרמוגית בטעמים, גלידות מפתיעות של בן אנד ג'ריס ומגנום, פאנטה במהדורת פקמן, משקאות מוגזים של נורדיק מיסט ועוד חדשים על המדף >>
מרק ירקות לשבירת צום יום כיפור

5 מאכלים מומלצים לשבירת צום יום כיפור שלא מכבידים על הבטן

מדריכים וטיפים
בכדי הימנע מבעיות עיכול לאחר יום כיפור, חשוב לשבור את הצום בצורה נכונה ולהקפיד על מזונות מתאימים. אספנו 5 מאכלים שכדאי לצרוך לאחר הצום. >>

מדריכים שאהבתם

10 מאכלים מומלצים עם חיי מדף ארוכים למלחמה ושעת חירום

מדריכים וטיפים

המדריך לאחסון אבטיח: טיפים מנצחים ושיטות להארכת חיי המדף

מדריכים וטיפים

מה לזלול?