קולקציית הבשר של מרינדו לחג: הבשלנים הגדולים אצלכם במטבח

רשת 'מרינדו' משיקה לקראת ראש השנה 2022 קולקציית בשרים חגיגית המוגשת למרכז השולחן ע"פ מתכונים משפחתיים של עז תלם, רותם ליברזון, לימור לניאדו תירוש ועדינה זוסמן.
עדכונים טעימים למייל!

ביום העצמאות האחרון השיקה רשת קצביות הבוטיק מרינדו קולקציית בשרים מיוחדת למנגל עם תיבולים מיוחדים של שפים נבחרים שהפכה להצלחה בן לילה.

כעת, לקראת ראש השנה 2022, לוקחת מרינדו את הקונספט לשלב הבא ומשיקה קולקציית מרכז שולחן להכנה פשוטה בשיתוף פעולה חדש ומסקרן עם נבחרת מומחים של בלוגרים ומתכונאים מוערכים.

קולקציית מרכז שולחן של מרינדו לראש השנה
קולקציית מרכז שולחן של מרינדו לראש השנה | צילום: גל בן זאב

המומחים שהתגייסו לפרויקט הם שמות מוכרים ואהובים בסצנת הקולינריה הישראלית. כל אחד מהם בחר נתח איכותי מבית מרינדו ברמת הגולן ושקד ועמל בכדי להתאים לו תיבולים מסורתיים ומרינדות מחמיאות על פי מתכונים אישיים שעברו במשפחותיהם מדור לדור.

התוצאה היא מבחר של מנות מרשימות, חגיגיות וקלות להכנה להגשה למרכז שולחן החג. כל הנתחים בקולקציה מגיעים עם הוראות הכנה ברורות ומפורטות בגב המוצר.

עוד טעימה: ההמבורגר של לוקאל בורגר מגיע למרינדו

קולקציית החגים של מרינדו – נבחרת המומחים

עז תלם, המתכונאי ובעל הבלוג הסופר פופולרי “The Kitchen Coach” שמתכוניו הפכו מזמן לבני בית של רבים מאתנו תרם לקולקציית ראש השנה של מרינדו מתכון לשוק טלה/כתף טלה בעשבי תיבול משולחן החג הפרטי שלו עם תערובת תבלינים מקומית וטכניקת בישול שמבטיחה בשר נימוח ומתפרק מהעצם. משקל הכתף הוא כ-2.5-3 ק"ג ומשקל השוק עומד על כ-3.5-4.5 ק"ג ומחירו עומד על 109 ש"ח לק"ג. הנתחים מתאימים לאירוח של כ-6-8 סועדים.

עז תלם ומרינדו לחגים
עז תלם ומרינדו לחגים | צילום: גל בן זאב

רותם ליברזון, מגישת תכניות בישול, מחברת ספרי בישול פופולריים ובעלת הבלוג האהוב "טיפול בבישול", חולקת מתכון שעובר בין דורות עם מחווה לסבתה שעלתה מפרס ונהגה לבשל בסירי ענק לכל המשפחה. ליברזון, שנדבקה באהבת הבישול בזכות הסירים הללו, תרמה לקולקציית החג של מרינדו נתח רוסטביף סינטה עסיסי במייפל וסויה להכנה מהירה ופשוטה במיוחד. משקל הנתח עומד על כ-2 ק"ג ומחירו 189 ש"ח לק"ג. נתח הרוסטביף מתאים לאירוח של כ-8-10 סועדים.

רותם ליברזון ומרינדו לחגים
רותם ליברזון ומרינדו לחגים | צילום: גל בן זאב

עוד משתתפת בפרויקט היא המתכונאית לימור לניאדו תירוש, בעלת הבלוג הידוע "מטבח מקומי" ובת לשבט חלבי גאה. לניאדו בחרה במתכון לצלעות עגלה מתובלות לראגו של שזיפים ובצל, מנה המשלבת בין שורשיה מצד אמא בטנג'יר לאביה החלבי ומוקדשת לזיכרונות הילדות של ניחוחות החג בביתה. משקל הנתח עומד על כ-2 ק"ג במחיר של 109 ש"ח לק"ג. הנתח מתאים לאירוח של כ-8-10 סועדים

לימור לניאדו תירוש
לימור לניאדו תירוש | צילום: גל בן זאב

מי שסוגרת את קולקציית ראש השנה של מרינדו היא המתכונאית ומחברת ספרי הבישול האמריקאית, עדינה זוסמן. זוסמן, שספרי הבישול שלה מככבים תדירות ברשימת רבי המכר של הניו יורק טיימס, בחרה להתקרב לשורשיה היהודיים ומביאה למרכז שולחן החג בריסקט בסגנון אמריקאי – מנת הדגל שאמה נהגה להכין בכל חג ישר מהזיכרון עם מעט שדרוגים אישיים וחדשים משלה. משקל הבריסקט עומד על כ-2 ק"ג, מחירו 109 ש"ח לק"ג והוא מתאים לכ-8-10 סועדים.

עדינה זוסמן
עדינה זוסמן | צילום: גל בן זאב

קולקציית מרכז שולחן של מרינדו – הברקה טעימה

לאחר התלבטות לא קלה, בחרנו לטעום 2 נתחים מתוך הקולקציה – רוסטביף סינטה במייפל וסויה של רותם ליברזון וצלעות עגלה מתובלות לראגו בשזיפים ובצל של לימור לניאדו תירוש.

הזמן הקצר שעבר בין פתיחת האריזה לכניסת הנתחים לתנור הדגיש עד כמה מדובר בפתרון אידאלי לשולחן החג. הנתחים מגיעים בשקית ואקום אטומה ששומרת על הטריות כשהמרינדות והתיבולים השונים כבר מוטמעים בתוך הבשר.

לכם לא נותר הרבה לעשות מלבד לפתוח את השקית, להעביר את הנתח לכלי מתאים על פי ההוראות בגב האריזה והנה לכם מנה מרשימה במינימום השקעה שלא תשאיר אף אורח בשולחן החג אדיש.

התחלנו עם צלעות העגלה לראגו בשזיפים ובצל של לימור לניאדו תירוש שדורשות זמן בישול ארוך יותר. אם אתם לא מומחים גדולים בבישול אבל רוצים להרשים את האורחים בשולחן החג, ייתכן שמדובר בפתרון המושלם עבורכם.

כל מה שהיינו צריכים לעשות על פי הוראות ההכנה זה לרוקן את תכולת השקית עם הבשר והמרינדה לסיר מתאים לתנור, להוסיף כמה כוסות מים קרים, לכסות בנייר אפייה לח מעט בכדי למנוע התייבשות, מעליו מכסה הרמטי והופ לתנור לרבע שעה על 200 מעלות טורבו. לאחר רבע שעה הורדנו ל-150 מעלות ונתנו לנתח להצלות במשך כ-3 שעות. להגשה קצצנו פטרוזיליה ופיזרנו מעל.

צלעות עגלה בשזיפים ובצל של לימור לניאדו תירוש
צלעות עגלה בשזיפים ובצל של לימור לניאדו תירוש | צילום: מערכת לזלול

המנה עצמה נעימה מאוד לעין והפער בין קלות ההכנה לתוצאה המרשימה הוא כמעט בלתי נתפס. קוביות הבשר עצמן בולטות בטעמן הבשרי, רכות ונימוחות וקל להבחין שמדובר בנתח איכותי וטרי שטופל היטב. המרינדה של לניאדו טעימה, מחמיאה לבשר ויוצרת מנה מנומקת עם אופי. ייתכן שמי שלא מתחבר לטעמים ותבלינים חזקים כמו קינמון והל, עלול להירתע.

את נתח הרוסטביף של ליברזון שנראה מפתה עד מאוד גם לפני כל התעסקות מצדנו, צלינו במחבת ללא הרוטב עד השחמה הצדדים והנחנו עם הרוטב בתבנית צלייה לכ-25 דקות ב-180 מעלות. לאחר המתנה לא קלה של כרבע שעה מחוץ לתנור, כפי שציוו ההוראות, הגשנו את הנתח לשולחן ופרסנו לפרוסות דקיקות.

רוסטביף סינטה במייפל וסויה של רותם ליברזון ומרינדו
רוסטביף סינטה במייפל וסויה של רותם ליברזון ומרינדו | צילום: מערכת לזלול

מידת העשייה שהתקבלה הייתה מדיום עם נטייה למדיום רר, אם אתם מעדיפים את הבשר במידת עשייה אחרת, הכניסו את הנתח בחזרה לתנור למספר דקות ופרסו שוב. חשוב להדגיש כמו תמיד שכל תנור מתנהג בצורה שונה וייתכן ושלכם יספק מידה שונה בזמן הנקוב.

הרוסטביף, שאהבנו במיוחד, היה טרי, איכותי ועם טעמי בשר עמוקים. המרינדה של ליברזון הייתה מאוזנת, נעימה ולא משתלטת עם טעמים מתקתקים במידה ועקצוצים נעימים של מליחות שעטפו את הנתח ויצרו ביס עסיסי שגורם לך לפרוס עוד ועוד.

שבעים ושמנמנים הסכמנו בינינו כי קולקציית הנתחים של מרינדו לראש השנה היא לא פחות מהברקה שמאפשרת לכולם, ללא יוצא מן הכלל להכין לחג מנת בשר איכותית, מרשימה והכי חשוב טעימה באפס מאמץ ומקסימום שבחים מהאורחים.

קולקציית מרכז שולחן של מרינדו נמכרת באתר החל מיום ראשון ה-11.9 ובסניפים ברחבי הארץ החל מיום שני ה-19.9 ועד לחג עצמו.

מרינדו רשת קצביות בוטיק בפריסה ארצית | ה' באייר 2, תל אביב | אוסישקין 56, רמת השרון | ויצמן 6, רמת השרון וסניף עין גב מול הכניסה לקיבוץ | הזמנות בטלפון 050-3993810 באתר מרינדו ובוולט תל אביב

הרשמו לניוזלטר לזלול

הרשמו בחינם לניוזלטר של לזלול ועקבו ברשתות החברתיות. כל חדשות האוכל, סקירת מסעדות ואירועים, מדריכים וטיפים לבישול ואפייה, מתכונים ויראליים ומוצרים חדשים על המדף!
עקבו אחרי לזלול ברשתות החברתיות

התגובות שלכם

0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

ממשיכים לזלול

גריל בר צפון של יקי כביר

גריל בר צפון: יקי כביר פותח מסעדת בשרים כשרה

חדשות האוכל
מיונז שום שחור של היינץ לליל כל הקדושים

טעים פחד: היינץ משיקה מיונז שום שחור לליל כל הקדושים

חדשות האוכל
הסטייק המושלם ע"פ ג'יימי אוליבר

שף ג'יימי אוליבר חושף: כך תכינו את הסטייק המושלם

מתכונים
ט"ו באב מושחת במסעדות המזון המהיר - פריז טקסס

אהבה בלי פוזה: ט"ו באב 2024 ברשתות המזון המהיר

חדשות האוכל

טרי מהתנור

נאיפה מולא מארחת לארוחה אינטימית בביתה

במטבח של נאיפה מולא: ארוחות אינטימיות אצל השפים הגדולים בישראל

אירועים ופסטיבלים
מתומר טל ורותי ברודו ועד לנאיפה מולא ומושיקו גמליאל: סן פלגרינו משיקים סדרת ארוחות פיין דיינינג אינטימיות בבתי השפים המובילים בישראל >>
מרק ירקות לשבירת צום יום כיפור

5 מאכלים מומלצים לשבירת צום יום כיפור שלא מכבידים על הבטן

מדריכים וטיפים
בכדי הימנע מבעיות עיכול לאחר יום כיפור, חשוב לשבור את הצום בצורה נכונה ולהקפיד על מזונות מתאימים. אספנו 5 מאכלים שכדאי לצרוך לאחר הצום. >>

מדריכים שאהבתם

הדרך הנכונה: איך לקלף ערמונים בלי כל הבלאגן

מדריכים וטיפים

חשוב לדעת: כמה זמן מותר לשמור דגים טריים במקרר?

מדריכים וטיפים

מה לזלול?