פסטיבל היין של MyYain במתחם התחנה ירושלים
קרדיט תמונה – Pixabay
שיתוף

תוכן עניינים

קבוצת MyYain משיקה את פסטיבל היין הראשון שלה במתחם התחנה בירושלים עם מעל 45 יקבים גדולים, יקבי בוטיק ויבואני יין שיציעו טעימות חופשי לאורחים באווירת חג השבועות.

הפסטיבל יתקיים ביום רביעי הקרוב (24/5) החל מהשעה 18:00 והוא יכלול מלבד טעימות היין ממגוון היקבים המשתתפים גם דוכני מזקקות ומבשלות ישראליות, מוזיקה והופעת טריו, דוכני אוכל ועוד הפתעות.

פסטיבל היין בירושלים הוא חלק מחגיגות העשור למתחם התחנה הראשונה בעיר שמארח לאורך השנה מגוון של אירועים, הופעות ופסטיבלים בשלל תחומים קולינריים.

לעומת אירועי יין אחרים, בפסטיבל של MyYain, היקבים לא משלמים על השתתפות או עמלות על מכירות, מה שמאפשר גם ליקבים בוטיק קטנים ואיכותיים עם תקציבים נמוכים להקים דוכן במתחם ולקהל להיחשף ליינות שלא פוגשים בכל יום.

עוד טעימה: הכל על פסטיבל היין של חיפה

רשימת המשתתפים המלאה

יקב אוליזה, יקב בזק, יקב בינימינה, יקב בן עמי, יקב בן פורת, יקבי גוש עציון, יקב הנס שטרבנבך, יקב הרצוג, יין אבא, יקב ורמיליון, יקב ירושלים, יקב כינור דוד, יקבי כרמל, יקב לב אדם, יקב לביא, יקב לואיס, יקב מבצר עתלית, יקב מירון, יקב מרשה, יקב עגור, יקב עונה, יקב פסגות, יקב צוף, יקב ציון, יקב רובין, יקב רותם, שאטו רמו, יקב שור, יקב שילה, יקב 1848 ויקב תבור.

מזזקת אולגר, מזקקת באסל (ערק), מזקקת גולני, דוד מלך הערק, הולי קאט, מזקקת הולנדר, מבשלת הכורדי, מזקקת ירושלמי, מזקקת קצרין, מבשלת שריגים, מיזון סרלה, וינה מימורילס (ספרד), אספיירט יבוא (יין בעיר) ואקרמן יבוא.

כרטיס הכניסה שמחירו עומד על 109 ש"ח כולל כוס קריסטל איכותית של חברת Stolzle מתנה לטעימות בפסטיבל וזיכוי של 25 ש"ח לרכישת יין.

פסטיבל היין בירושלים 2023 במתחם התחנה | רביעי 24.5 | 18:00-23:00 | 109 ש"ח | המתחם נגיש | פרטים ואירועים נוספים באתר MyYain

מגזין לזלול שואף להעניק לקוראים מידע מבוסס מחקרית תוך קישור למקורות אמינים ומוסמכים בכדי לספק מדריכים וטיפים אמינים ומועילים. עם זאת, התוכן המוצג במגזין הוא למטרות מידע בלבד ואינו מהווה תחליף לייעוץ, אבחון או טיפול רפואי מותאם אישית. עיינו בתנאי השימוש המלאים
שירה כץ

שירה כץ

שירה כץ היא אשת תוכן ודיגיטל עם ניסיון עשיר של שנים רבות ברשתות. בין השאר עסקה ביצירת תוכן, שיווק וניהול מדיה חברתית בחברות סטארט אפ ישראליות ובינלאומיות. האהבה של שירה לתוכן קולינרי איכותי ויצירתי והיכולת להתחבר לקהלים רבים הופכים אותה לנכס של ממש בנוף הדיגיטלי המתפתח.

כתבות בשבילך

חבל לפספס