נונו ג'וזף: גלידה בטעם כזה בטוח עוד לא טעמתם

בגלידריית הבוטיק החדשה נונו ג'וזף מציעים מבחר גלידות עבודת יד במגוון טעמים קלאסיים לצד ספיישלים מתחלפים וטעם אחד ירקרק ומיוחד.
עדכונים טעימים למייל!

רחוב רוטשילד השוקק בראשון לציון מתחדש עם גלידריית בוטיק ארטיזנלית מסקרנת של יוסי אלגריסי, נכדו של נונו ג'וזף המיתולוגי שייצר גלידה ששמה הלך למרחוק אי שם יפו בימי ילדותו של יוסי.

גלידריית נונו ג'וזף היא הגשמת חלום של אלגריסי לאחר שנים רבות בן למד את אמנות הגלידה מסבו ולאחר מכן בהתמקצעות אוטודידקטית ארוכה תוך ייצור גלידה במבחר של גלידריות מקצועיות.

גלידת פנקוטה קיווי של נונו ג'וזף
גלידת פנקוטה קיווי של נונו ג'וזף | צילום: גיל אבירם

בגלידרייה החדשה שלו מייצר אלגריסי מדי יום גלידה טרייה בכמויות קטנות מחומרי גלם איטלקיים איכותיים ומבחר של פירות טריים ועונתיים. הגלידה עצמה קטיפתית ורכה עם טעמים מאוזנים ומתיקות מעודנת ומפתיעה.

גלידריית נונו ג'וזף בראשון לציון
גלידריית נונו ג'וזף בראשון לציון | קארין אלגריסי

המקום עצמו מעוצב בצבעי ירוק וסגול נעימים עם מושבי קטיפה ושולחנות קטנים היוצרים אווירה ביתית, נעימה ומזמינה, בדיוק כפי שזוכר אלגריסי את ביתו של סבא נונו ג'וזף

עוד טעימה: גלידריית בונה בונו נפתחה בתל אביב

נונו ג'וזף – גלידת פנקוטה קיווי כבר טעמתם?

לצד טעמים קלאסיים כמו וניל אמיתי, שוקולד, לואקר, הרשיז ופיסטוק לפי הספר, מציעים בנונו ג'וזף את גלידת התות המיתולוגית של נונו מיפו עם שמנת ושוקולד לבן לצד מבחר טעמים קבועים ומתחלפים מרחבי העולם, חלקם יוצאי דופן ושוברי שגרה.

בראש הטעמים הייחודיים והמסקרנים שמציעים בנונו ג'וזף תמצאו גלידת פנקוטה קיווי מסקרנת במיוחד המשלבת בין הטעמים של הקינוח המסורתי לניחוחות טרופיים מודגשים

הגלידות של נונו ג'וזף
הגלידות של נונו ג'וזף | צילום: גיל אבירם

עוד תמצאו ספיישלים כמו גלידת קינמון, רום וצימוקים; גלידת קרמל קשיו מלוח; גלידת קראמבל שוקולד; גלידת קרם ברולה; גלידת תאנים וריקוטה וגלידת פנקוטה פירות יער. מלבד הגלידות מציעים בנונו ג'וזף גלידת יוגורט ופרוזן יוגורט לחובבי הז'אנר.

מעל הגלידה מציעים בנונו מבחר בלתי נגמר של תוספות מקרם פיסטוק וסירופים שונים לסוכריות גומי, פירות, מקופלת, אוראו ומה לא.

קרואסון גלידה מישהו?

חובבי הפחמימות לא מקופחים אף הם וימצאו בוויטרינה של נונו ג'וזף מבחר של מאפים טריים הנאפים מדי בוקר, עוגות בחושות וקינוחים שאפשר לזלול לצד קפה איטלקי איכותי.

ואם כבר יש מאפים טריים זמינים בהישג יד, למה לא לשלב עם גלידה? תוכלו להתפנק למשל עם קרואסון גלידה מושחת, וופל בלגי וברד פודינג שיוגשו לצד אפוגטו וניל, מילקשייק בטעמים, פרי שייק, סחלב משקה ועוד.

קרואסון גלידה של נונו ג'וזף
קרואסון גלידה של נונו ג'וזף | צילום: גיל אבירם

מחיר הגלידה עומד על 18 ש"ח לכדור, 2 ב-24 ש"ח ו-3 ב-30 ש"ח. ניתן גם לרכוש גלידה במשקל הביתה במחיר של 55 ש"ח לחצי קילו ו-95 ש"ח לקילו

נונו ג'וזף | רוטשילד 71, ראשון לציון | ראשון-חמישי 08:00:01:00 | שישי 08:00:16:00 | חצי לשעה לאחר יציאת שבת עד 01:00 | הזמנות בטלפון 052-5611112 ובאתר וולט

הרשמו לניוזלטר לזלול

הרשמו בחינם לניוזלטר של לזלול ועקבו ברשתות החברתיות. כל חדשות האוכל, סקירת מסעדות ואירועים, מדריכים וטיפים לבישול ואפייה, מתכונים ויראליים ומוצרים חדשים על המדף!
עקבו אחרי לזלול ברשתות החברתיות

התגובות שלכם

0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

ממשיכים לזלול

פופ אפ אוטו גלידה של איתיאלה היאט

ממאסטר שף לאוטו גלידה: איתיאלה היאט מפתיעה בתל אביב

חדשות האוכל
פירות קפואים בציפוי שוקולד של GIO

קפוא פה: גלידת מרשמלו, פירות יער בשוקולד, קרטיב ענבים וטבעונית גורמה

חדש על המדף
גלידת קראנץ פיסטוק - השוק השחור

גלידת קראנץ פיסטוק: עכשיו גם בשוק השחור

חדשות האוכל
פסטיבל הגלידה בשוק הנמל בתל אביב

יצאנו לזלול: מה אסור לפספס בפסטיבל הגלידה הראשון של ישראל

אירועים ופסטיבלים

טרי מהתנור

מארזי ראש השנה 2024 - טעם הגליל

ראש השנה 2024: מארזי תוצרת מקומית ויין ישראלי לשולחן החג

חדשות האוכל
מגוון יינות ישראליים, מארזים עם שלל תוצרת מקומית איכותית ושיתופי פעולה מסקרנים שיעטרו לכם את שולחן החג בראש השנה 2024 >>
מרק ירקות לשבירת צום יום כיפור

5 מאכלים מומלצים לשבירת צום יום כיפור שלא מכבידים על הבטן

מדריכים וטיפים
בכדי הימנע מבעיות עיכול לאחר יום כיפור, חשוב לשבור את הצום בצורה נכונה ולהקפיד על מזונות מתאימים. אספנו 5 מאכלים שכדאי לצרוך לאחר הצום. >>

מדריכים שאהבתם

כאילו הרגע יצא מהסיר: הטריק הפשוט לחימום אורז במיקרוגל

מדריכים וטיפים

הדרך הנכונה: איך לקלף ערמונים בלי כל הבלאגן

מדריכים וטיפים

מה לזלול?