שבוע הפיצות המוגזמות של פיצה פורטו יוצא לדרך

רשת המסעדות האיטלקיות פיצה פורטו חוגגת את שבוע הפיצות המוגזמות עם לא פחות מ-7 פיצות מיוחדות עם שפע תוספות לא שגרתיות לזמן מוגבל מאוד.
עדכונים טעימים למייל!

רשת הפיצריות פיצה פורטו משיקה את שבוע הפיצות המוגזמות (18-24.9) במסגרתו יוצעו למשך שבוע בלבד לא פחות מ-7 פיצות מיוחדות וחד פעמיות עם תוספות לא שגרתיות.

עוד טעימה: קלאסיק – הפיצות של בזיליקום וההמבורגר של וולפנייטס במקום אחד
פיצה פוזה פותחת סניף חדש בתל אביב

שבוע הפיצות המוגזמות של פיצה פורטו
שבוע הפיצות המוגזמות של פיצה פורטו | צילום: יח"צ

הרשת שחגגה בחודש מרץ 5 שנים להקמתה שמה דגש על חומרי גלם מקומיים ובצק איכותי בעבודת יד וידועה בין השאר בטאבון הגדול שמככב בכל אחד מסניפי הרשת בגבעתיים, רמת השרון, איירפורט סיטי ובני דרור.

שבוע הפיצות המוגזמות של פיצה פורטו – מה בתפריט?

בשבוע הפיצות המוגזמות של פיצה פורטו תמצאו בין השאר פיצות בשריות כמו פיצה קרפצ'יו בקר עם רוטב עגבניות, תערובת גבינות פורטו, ארטישוק, רוקט, פרמז'ן ובלסמי; פיצה שווארמה פרגית עם רוטב עגבניות, תערובת גבינות, בצל סגול, סומק, טחינה ופטרוזיליה; פיצה טאליטה עם קרם פרש, תערובת גבינות, אספרגוס, פרוסות סינטה, רוקט ופרמז'ן או פיצה קרנה עם רוטב עגבניות, תערובת גבינות פורטו, נקניקיית מרגז, חזה אווז מעושן, פפרוני, עגבניות שרי, בצל ירוק ופטרוזיליה.

עוד בתפריט תמצאו פיצה ניסואז עם קרם פרש, תערובת גבינות, זיתי קלמטה, בצל סגול, טונה, ביצה חצי קשה, עלי אנדיב, עגבניות שרי ובצל ירוק; פיצה בוראטה עם קרם פרש, תערובת גבינות, אפרסק צלוי, בזיליקום ובלסמי ודאבל פיצה עם רוטב עגבניות, תערובת גבינות, מוצרלה ושלוש תוספות לבחירה.

דאבל פיצה של פיצה פורטו
דאבל פיצה של פיצה פורטו | צילום: יח"צ

בנוסף, לרגל חגיגות שבוע הפיצות המוגזמות, יציעו בפורטו בירת אסטריאה מהחבית ב-19 ש"ח בלבד בכל המנת פיצה מהתפריט המיוחד. מחירי הפיצות נעים בין 72 ל-84 ש"ח.

מלבד הפיצות המוגזמות תוכלו גם להזמין מנות מתפריט הקבוע של המסעדה. בראשונות תמצאו מנות כמו רביולי סלק ברוטב שמנת, אגוזים ובצל סגול; קרפצ'יו זוקיני צרוב עם ארטישוק, בצל סגול, נענע, בזיליקום, עגבניות שרי, שקדים ובלסמי; פוקאצ'ה לחמעג'ון טבעוני עם תערובת בשר חדש רידיפיין, בצל סגול, ראס אל חנות, פטרוזיליה, צנוברים, צ'ילי וטחינה ועוד (42-56 ש"ח).

עוד תמצאו בתפריט הקבוע סלטים כמו סלט פרסקה עם עגבניות שרי, צלפים, בצל סגול, קרעי פוקצ'ה, זיתי קלמטה, אורגנו, נענע, בזיליקום, רוקט וגבינת פטה; סלט אנדיב עם תפוחים מקורמלים, גבינת גורגונזולה, שקדים קלויים ורוטב ויניגרט קלאסי ועוד (49-57 ש"ח).

בעיקריות הקבועות תוכלו לזלול מנות כמו ריזוטו פטריות עם ביצה עלומה; המבורגר בקר עם איולי בזיליקום, בצל מטוגן ומוצרלה בלחמניית פוקאצ'ה; כריך סטייק טוסקני עם גאודה, בצל מקורמל, שום קונפי, רוקט ומיונז; פטוצ'יני סלמון עם שמנת, סלרי ואגוזים; פפרדלה תרד בחמאת מרווה עם עגבניות מעושנות, עלי תרד, שום קונפי, מוצרלה פרסקה וצנובר קלוי ועוד מבחר של פיצות ופסטות (72-95 ש"ח).

לקינוח תוכלו לבחור בין עוגת שוקולד חם עם דקוואז שקדים וקרם שנטילי וניל; עוגת גבינה פורטו אפויה עם קרם שנטילי וריבת דובדבני אמרנה; טירמיסו עם אספרסו ומסקרפונה או פנצרוטי במילוי ריקוטה ושמנת מתוקה; ברד פודינג עם רוטב אנגלז וגלידה (46-49 ש"ח).

שבוע הפיצות המוגזמות בפיצה פורטו | 18-25.9 בכל הסניפים | הזמנות באתר

הרשמו לניוזלטר לזלול

הרשמו בחינם לניוזלטר של לזלול ועקבו ברשתות החברתיות. כל חדשות האוכל, סקירת מסעדות ואירועים, מדריכים וטיפים לבישול ואפייה, מתכונים ויראליים ומוצרים חדשים על המדף!
עקבו אחרי לזלול ברשתות החברתיות

התגובות שלכם

0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

ממשיכים לזלול

ניקיון אבן שמוט לפיצה

חשוב לדעת: איך לנקות אבן שמוט לפיצה בדרך הנכונה

מדריכים וטיפים
מסיבת פיצות בפסח כמחאה על חוק החמץ

בעקבות חוק החמץ: מחאת הפיצות מגיעה לבתי החולים

חדשות האוכל
שמיכת כבדה של פיצה האט

פיצה האט מציגה: שמיכה כבדה לחורף חם וטעים

חדשות האוכל
פיצה הביתה מתארחים במתחם חוצות שפיים

תומכים בתוצרת מקומית: אירועי אוכל וחקלאות למען העסקים

אירועים ופסטיבלים

טרי מהתנור

מטבח מעבר: לבשל בבית - תערוכה בגלריית אסיף

עוגיות בבוקר, חביתה בערב: המטבח שלפני ה-7.10 בתערוכה חדשה

חדשות האוכל
אסיף, מרכז תרבות האוכל בישראל, משיק לקראת יום השנה ל-7.10 תערוכה חדשה בשם "מטבח מעבר: לבשל בית", המוקדשת לגעגוע למטבח הביתי של מפוני המלחמה >>
תפריט קינוחים אמנותי במסעדת פאסטל

לזלול אמנות: מסעדת פאסטל משיקה תפריט קינוחים יצירתי במיוחד

חדשות האוכל
מסעדת פאסטל המוערכת משיקה שיתוף פעולה חדש עם מוזיאון תל אביב בדמות תפריט קינוחים יצירתי במיוחד. זה מה שתוכלו לזלול >>

מדריכים שאהבתם

זו הדרך להכין מקושקשת אוורירית ורכה במיקרוגל

מדריכים וטיפים

לבן, בסמטי או מלא: כמה מים צריך להוסיף לאורז?

מדריכים וטיפים

מה לזלול?