לזלול - מגזין אוכל ישראלי

בואו לשחק: המסעדה של בוגר משחקי השף נפתחת לקהל הרחב

מסעדת פלייגראונד של מלון PLAY במתחם מידטאון TLV פותחת שעריה לקהל הרחב עם תפריט פיוז'ן ים תיכוני עדכני בהובלת שף איתי מסלובטי
פלייגראונד - מסעדה ובר יין במלון PLAY מידטאון
פלייגראונד - מסעדה ובר יין במלון PLAY מידטאון | צילום: אסף קרלה
שיתוף

מתחם מידטאון תל אביב ממשיך להתפתח קולינרית עם פתיחתה לקהל הרחב גם בשעות הערב של מסעדת Playground במלון Play בהובלת בוגר משחקי השף איתי מסלובטי.

המסעדה פתחה לאחרונה לקהל הרחב את ארוחות הבוקר שהיו שמורות לאורחי המלון בלבד וכעת עוברת למתכונת מלאה עם תפריט אלגנטי של אוכל ויין שיוגש לאורך כל היום בין השעות 12:00 עד 23:00.

מסעדת פלייגראונד במלון PLAY – מה בתפריט

התפריט של מסעדת פלייגראונד בהובלתו של שף איתי מסלובטי מציע מאז פתיחתו פיוז'ן ים תיכוני עדכני עם נגיעות אירופאיות שקורץ לאנשי העסקים שמתארחים תכופות במלון. עם הפתיחה הנרחבת לקהל המקומי בוצעו בתפריט התאמות מתבקשות והתווספו מנות שמתכתבות יותר עם קהל הבליינים של האזור.

לפתיח מציעים במקום לחם מחמצת קלוי עם לאבנה וויניגרט עגבניות זעתר או פלפלי פדרון מטוגנים עם פונזו (28-38 ש"ח). במנות הראשונות תמצאו קרפצ'יו בקר עם פרמזן מיושנת, רוקט וליים; סלט סלנובה ליטל ג'אם עם אגוזים מקורמלים, ויניגרט מייפל, בלו סטילטון ופטל או ירוקים סינים עם שום פריך וסויה קוג'י (56-74 ש"ח).

שף איתי מסלובטי במסעדת PLAYGROUND
שף איתי מסלובטי במסעדת PLAYGROUND | צילום: אסף קרלה

בתפריט העיקריות של Play Ground תמצאו סלט קיסר עם ביצת ראמן רכה וויניגרט יוליוס; פילה דג ים על הפלאנצ'ה עם חציל קלוי, לאבנה עזים, צ'ימיצ'ורי עגבניות ועשבי תבלין; חזה עוף סופרים עם גזרים אורגנים מזוגגים ושורש פטרוזיליה; בורגר מיושן 180 גרם עם צ'דר כתומה, מגי, בצל סגול, אייסברג ואיולי ואנטריקוט מיושן 300 גרם עם צ'יפס הולנדי, איולי וסלט ירוק (64-146 ש"ח).

לקינוח מציעים במקום קרוקומבוש עם פחזניות ממולאות קרם פטיסייר, טוויל קרמל ואבקת סוכר; קרם לימון עם קראמבל חמאה, מרנג צרפתי ורוטב פיסטוק איראני; ברד פודינג מבריוש עם גלידת חלב מרוכז וצ'אי מסאלה וקרמו שוקולד ושומשום עם קראמבל שומשום שחור, קציפת טחינה אתיופית ומקופלת תוצרת בית (46 ש"ח).

ארוחת הבוקר מוגשת מדי יום בין השעות 7:00-11:00 עם ירקות אורגניים טריים, סלסלת מאפים מהמייזון קייזר, מיץ טרי, קפה ומנה עיקרית לבחירה במחיר של 110 ש"ח לסועד.

בין המנות תמצאו אבוקדו על טוסט עם פסטו, עגבניות שמש, ביצת ראמן, מלח מעושן וצ'ילי; מקושקשת צרפתית עם פרמזן מיושן, ראגו פטריות ותרד ניו זילנדי וסלמון מעושן עם גבינת שמנת, עגבניות מגי, בצל ירוק, צלפים וליים.

בנוסף מוצעת ארוחת בוקר ישראלית שמוגשת עם סלט טונה, גבינת שמנת, זיתים מיוון, עגבניות יום עם זעתר ו-2 ביצי עין וגם מוזלי הבית עם יוגורט יווני, פטל, ענבים ירוקים, אננס, דובדבנים, פיסטוק, קשיו, פקאן סיני ומייפל קנדי.

קולינריה במידטאון TLV

אזור מידטאון TLV הפך בשנתיים האחרונות לשחקן משמעותי בתחום הקולינריה המקומית עם פתיחתה מסעדת היבה המדוברת של שף יוסי שטרית במתחם וסניפים של מייזון קייזר וגולדה. לאחרונה גם נפתח במתחם מיזם פוד טרמינל מבית וונג וזה סושי עם קונספט של 4 מטבחים שונים ואזור ישיבה משותף.

מסלובטי, בוגר ריאלטי הבישול של רשת משחקי השף, הספיק לעבוד כשף של מסעדת החוף לולי בתל אביב וכעת מתפקד בתור שף הבית של מלונות ישראל-קנדה. מלון PLAY החדש הוא המלון הראשון שהקבוצה אחראית להקמתו מתחילתו עד סופו.

פלייגראונד PLAYGROUND | דרך מנחם בגין 144, תל אביב | לא כשר | הזמנות בטלפון 03-6395504 ובאתר

Picture of בשמת בר עקיבא

בשמת בר עקיבא

בשמת בר-עקיבא היא אשת תוכן מנוסה בשלל תחומים - אבל האהבה האמיתית שלה היא אוכל טוב. לבשמת ניסיון מצטבר של מעל 15 שנה בגופי תקשורת גדולים בישראל. את דרכה העיתונאית החלה כעורכת ב"ידיעות אחרונות" ובהמשך השתלבה במערכת "הארץ". במקביל, עבדה בשנים האחרונות בהוצאת בוטיק שמתמחה בלייף סטייל וקולינריה. בשמת כותבת במגזין לזלול מיום הקמתו ובמקביל מנהלת תוכן בארגון גדול, מבשלת וזוללת, כמובן.
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

ממשיכים לזלול

מסעדת בעתו מארחת את כוכבי משחקי השף

אבק של כוכבים: משתתפי משחקי השף מגיעים לבשל לכם

חדשות האוכל
ארוחות שישי משפחתיות במלון דן אכדיה הרצליה

ארוחת שישי משפחתית של השף גולן ישראלי בריזורט דן אכדיה

חדשות האוכל
ארוחת הבוקר של מלון קולוני חיפה נפתח לקהל הרחב

בוקר חדש: מלון קולוני חיפה משיק ארוחות בוקר לקהל הרחב

חדשות האוכל
פסטיבל אגז בנדיקט במלון וולדורף אסטוריה ירושלים

ביצים ביצים: פסטיבל אגז בנדיקט במלון וולדורף אסטוריה

אירועים ופסטיבלים
בראנץ' תיאטרלי של בקסטייג' קפה

בראנץ' הצגה: בקסטייג' קפה מציע ארוחות באווירה תיאטרלית

חדשות האוכל
מתכוני כרובית של שופטי מאסטר שף

בתנור, במחבת או במרק: מתכוני כרובית של שופטי מאסטר שף

מתכונים
המנצח במשחקי השף - תום לוי

המנצח הגדול בגמר משחקי השף: תום לוי

חדשות האוכל
המסעדה הבאה של ישראל

המסעדה הבאה של ישראל – איך להזמין מקום?

חדשות האוכל
סטודיו גורשה של אלעזר טמנו

המסעדה הבאה: סטודיו גורשה נפתחה – איך להזמין מקום?

חדשות האוכל
בר עם נוף פנורמי במלון קאזה

יוצאים לחופשה בנהריה: מה מתחדש ומתרגש בעיר הצפונית?

חדשות האוכל
ארוחת בוקר רומנטית במלון עכותיקה בעכו

כמה אהבה: מצאנו ארוחת בוקר חדשה ורומנטית מול הים

חדשות האוכל
הלל גרדי מתארח במלון מצפה הימים

לאחר הזכייה במאסטר שף: הלל גרדי מגיע לבשל לכם

חדשות האוכל