לזלול - מגזין אוכל ישראלי

אוכל מוכן לפסח 2024: ארוחות ופינוקים לארוחת ליל הסדר

אם השנה החלטתם שאין לכם כוח לבשל לליל הסדר, עוד לא מאוחר להצטייד באוכל מוכן לפסח ממגוון מסעדות אהובות עם שלל פינוקים לשולחן החג
ארוחות מוכנות לפסח 2024 - הבשר של מרינדו
ארוחות מוכנות לפסח 2024 - הבשר של מרינדו | צילום: אנטולי מיכאלו
שיתוף

פסח 2024 כבר כאן וגם השנה שלל מסעדות ומעדניות מציעות מגוון מסחרר של אוכל מוכן לפסח שיחסוך מכם את כל הבישולים והבלגן בדרך אל ארוחת ליל הסדר וישאיר את המשפחה והחברים מרוצים ושמנמנים.

עוד טעימה: מה חדש וטעים לפסח ברשתות השיווק

סנדר

מסעדת סנדר המיתולוגית של שף זמי שרייבר, מציעה גם השנה מגוון מנות מזרח אירופאיות מסורתיות עם כל הקלאסיקות של המטבח היהודי ושלל מרקים, מנות ראשונות, עיקריות, תוספות וקינוחים בקופסאות קשיחות ואטומות.

פסח 2024 במסעדת סנדר
פסח 2024 במסעדת סנדר | צילום: קווין סתיו

בין המנות הראשונות תמצאו גפילטע פיש קלאסי, כבד קצוץ מסורתי, סלט ביצים עם שמאלץ, סלט פילה מטיאס, בצל וקלמטה; חרוסת ביתית; מרק עוף עם או בלי קניידלך, בורקס מצות במילוי פירה ובצל מטוגן ועוד ועוד (18-45 ש"ח).

בעיקריות תמצאו שוק אווז ברוטב תפוזים ושזיפים; עוף בתנור עם פירות יבשים; שניצל סנדר בקמח מצה; קציצות בקר ברוטב ועוד הפתעות (67-77 ש"ח ל-200 גרם). לצד העיקריות יוצעו שלל תוספות קלאסיות כמו תפוחי אדמה בתנור, צימעס גזר מתקתק, כרוב מאודה של סנדר, אורז, אפונה או בטטה מתוקה (35 ש"ח ל-300 גרם).

אוכל מוכן לפסח של מסעדת סנדר | לוינסקי 54, תל אביב | פרטים והזמנות בטלפון 055-9536665 במסעדה ובאתר

קיטון

גם מסעדת קיטון האהובה של אורנה רסקין מציעה שלל מנות מהמטבח המזרח אירופאי שיפארו את שולחן החג שלכם בפסח הקרוב.

בין המנות הראשונות תמצאו את הקלאסיקות כמו גפילטע פיש, רגל קרושה, ראש דג ממולא, כרוב ממולא, קנישס בשר, צוואר במילוי שומן אווז ותפוח אדמה ועוד ועוד. בסלטים יציעו איקרה, מלפפונים בשמיר וגמבה, סלט ביצים, סלט תפוח אדמה ועוד הפתעות.

מסעדת קיטון פסח 2024
מסעדת קיטון פסח 2024 | צילום: דניאל לילה

לעיקרית תמצאו שוק אווז, צלי בקר, לשון עגל, שניצל, קציצות מטוגנות, שוק עוף בדבש ופטריות, חמין עם קישקע ובתוספות – אורז עם שקדים, כרוב מאודה, שפצ'לה, תפוחי אדמה בתנור ועוד. לקינוח תוכלו להתפנק בקוגל אטריות, שטרודל, מוס שוקולד, עוגת ביסקוויטים וקומפוט.

פסח בקיטון | דיזנגוף 145, תל אביב | 20-22.4 בתיאום מראש בטלפון 03-5233679 ובאתר | המחיר הוא לפי מנה ע"פ משקל או יחידות

מרינדו

רשת קצביות הבוטיק מרינדו מציעה לחג הפסח מארזים חגיגיים עם נתחי שף ייחודים ומוכנים לבישול שמבטיחים לקצור שבחים מהאורחים בלי להתיש אתכם לפני ליל הסדר. הבשרים מגיעים מושרים ומתובלים עם סירי אמייל מעוצבים שאפשר להגיש ישירות מהכיריים למרכז השולחן.

באתר תמצאו קוביות טלה בסילאן ובצל או צלעות עגלה בשזיפים ובצל. שניהם מגיעים מתובלים באריזה של כ-1.5 קילו (מחיר מארז כולל סיר 289 ש"ח/ללא סיר 119-139 ש"ח לק"ג).

מרינדו חוגגים את פסח 2024
מרינדו חוגגים את פסח 2024 | צילום: אנטולי מיכאלו

מלבד אלו תמצאו בחנויות ובאתר עוד שלל מנות חג מרשימות להכנה בתנור או במעשנה כמו עוף ממולא שלם ומפורק מעצמות עם בשר הודו ופרגיות קצוץ ופירות יבשים במרינדת סילאן טריאקי (2.5-3.5 ק"ג ליחידה, 7.9 ש"ח ל-100 גרם) ורוסטביף שוק טלה מפורק ללא העצם במרינדת שמן זית ועשבי תיבול או חרדל וסילאן (3-3.5 ק"ג ליחידה, 119 ש"ח לק"ג).

מארזי מרינדו לפסח | להשיג בסניפים ברחבי הארץ | הזמנות בטלפון 050-3993810 באתר מרינדו ובוולט בתל אביב

חוות הבוקרים

גם בחוות הבוקרים תוכלו למצוא שלל של נתחים מתובלים לתנור ולמעשנה לארוחת ערב ליל הסדר. השנה יתמקדו בחווה בבשר עגלות בגידול ישראלי ויציעו מארזי פסח עם נתחי פרימיום במגוון תיבולים ומרינדות לאפייה בתנור או עישון במעשנה ביתית.

פסח 2024 של חוות הבוקרים
פסח 2024 של חוות הבוקרים | צילום: בועז נובלמן

תוכלו למצוא נתח בריסקט (חזה עגלה) שלם וללא עצם ונתח אסאדו קלאסי (79.90-89.90 ש"ח לק"ג), שניהם עוברים השרייה מקדימה וייבוש בתבלינים יבשים כמו צ'ילי, אורגנו, תימין וכמון.

פסח בחוות הבוקרים | הזמנות באתר

מקס ברנר

לקינוח, רשת מקס ברנר האהובה משתפת פעולה עם עמותת אלו"ט ומציעה שלל מארזי חג מתוקים במיוחד והגדה של פסח שצוירה על ידי ילדי העוטף והדפסה בבית הדפוס בארי.

בין השאר תמצאו מארז מדיום עם קוביות שוקולד חלב במילוי נוגט ומלח ים; טיפות שוקולד חלב במילוי קרם אגוזים לבן; פקאן סיני עטוף בנוגט ובאבקת קקאו; שוקולד חלב במילוי קרם אגוזי לוז ושברי קשיו קלויים, שבבי קרמל ומלח וגם ממרח אגוזי לוז וקקאו (186 ש"ח).

מארזי פסח 2024 של מקס ברנר
מארזי פסח 2024 של מקס ברנר | צילום: מקס ברנר

עוד מציעים במקס ברנר את מארז "Ultimate Passover" עם שלל פרלינים בעבודת יד; שוקולד מריר במילוי קרם אגוזי לוז ושוקולד אספרסו עם שברי פולי קקאו בצירוף הגדה של פסח (264 ש"ח) ומארז יין ושוקולד עם דפי שוקולד חלב, שוקולד לבן במילוי קרם נוגט ושברי פיסטוק קלויים, קוביות שוקולד מריר מוקצף באבקת קקאו ויין אדום של יקב טפרברג.

פסח 2024 במקס ברנר | להשיג בסניפים ובאתר

Picture of צחי לנקרי

צחי לנקרי

צחי לנקרי הוא העורך הראשי של מגזין לזלול וזללן לא קטן בפני עצמו. צחי הוא איש תוכן וקידום אתרים ותיק וקונדיטור בוגר בית הספר דנון חובב מתוקים בהווה ובעתיד. כיום, צחי מתגורר בתל אביב וזולל מכל הבא ליד עם חברי המערכת. במגזין האוכל הוא משלב בין אהבתו לאפייה ובישול לבין יצירת תוכן קולינרי מקורי ומועיל שממתיק ומעשיר את הרשת
1 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

ממשיכים לזלול

חודש אמריקה במסעדת מרינדו לכבוד ה-4 ביולי

1.5 ק"ג בשר: מסעדת מרינדו חוגגת חודש אמריקה מוגזם

אירועים ופסטיבלים
מה שמים בצלחת פסח

אביב הגיע: מה שמים בצלחת פסח של ליל הסדר

מדריכים וטיפים
קולקציית העוגות של ביסקוטי לפסח 2023

אביב הגיע: קולקציית העוגות של ביסקוטי לפסח 2023

חדשות האוכל
"אדם וחווה" - אוכל מוכן של חוות נעמי ושף הלל תווקולי

אדם וחווה: ארוחות ביתיות בטייק אווי של שף הלל תווקולי

חדשות האוכל
ט"ו באב 2022 במסעדת דלאל

אהבה קולינרית: ט"ו באב 2022 במסעדות ובברים

חדשות האוכל
כמה קלוריות יש באוזני המן

אחת ולתמיד: כמה קלוריות יש באוזן המן?

מדריכים וטיפים
ולנטיין 2023 בקונדיטוריות במאפיות ובגלידריות

איזה מתוקים: ולנטיין 2023 בקונדיטוריות ובמאפיות

חדשות האוכל
איך לאחסן רימון בדרך הנכונה

איך לאחסן רימונים בדרך הנכונה – המדריך לשנה החדשה

מדריכים וטיפים
איך לנקות את המטבח לפסח

איך לנקות את המטבח לפסח: המדריך השלם

מדריכים וטיפים
מה לאכול בארוחה מפסקת של יום כיפור

ארוחה מפסקת: מה לאכול לפני יום כיפור?

מדריכים וטיפים
שבוע האוכל הפולני של דליקטסן

בורשט, ורניקס ופירוגי בשר: שבוע פולין מגיע לדליקטסן

אירועים ופסטיבלים
ביסלי Free Style מקסיקני

ביסלי, במבה, תמרים ויין: מוצרים חדשים וכשרים לפסח 2023

חדש על המדף