מותג הקרקרים הפופולרי ריץ (RITZ) שאפשר למצוא גם בחנויות ממתקים מתמחות ורשתות שיווק נבחרות בישראל, משיק טעם חדש ומושחת ומציע לזללנים הזדמנות לזכות בלא פחות ממטיל זהב 24K בצורת חבילת חמאה ובשווי של 100 אלף דולר.
ההגרלה יוצאת הדופן מלווה את קמפיין ההשקה של המוצר החדש בסדרת הקרקרים האהובה, RITZ Buttery-er עם טעמי חמאה בולטים במיוחד. במסגרת הקמפיין משתפת ריץ פעולה עם מעצב התכשיטים הניו יורקי והאמן גרג יונה על מנת לייצר מטיל זהב בצורת חמאה בשווי של לא פחות מ-100 אלף דולר.
עוד טעימה: ומה לגבי הגרלה של מקדונלד'ס חינם לכל החיים?
הטעם החדש יגיע לרשתות השיווק בארצות הברית בסוף חודש אפריל. על מנת להשתתף בהגרלה, יצטרכו חובבי החטיף לצלם סרטון טיקטוק ולהשתמש באפקט החמאתי של ריץ ולהעלות לרשת עם תיוג המותג @theritzcrackersofficial
בעמוד האינסטגרם של ריץ תוכלו גם לצפות בסרטון מאחורי הקלעים של יצירת מטיל הזהב על ידי גרגר יונה והצוות שלו. פרטים נוספים על התחרות ועל דרכי ההשתתפות ניתן למצוא בעמוד הרשמי באינסטגרם, בטיקטוק ובטוויטר.
הבחירה בזהב באה להדגיש את המסר של המותג ושל הטעם החדש הקורא לאוהבי המותג לחיות את החיים בצורה "חמאתית" יותר – כלומר ליהנות מהרגעים הקטנים של החיים ולהוסיף סטייל לכל דבר שאתם עושים.
הקרקרים של ריץ הושקו לראשונה כבר בשנת 1934. בשנת 2011 הוכתרו הקרקרים כמותג החטיפים האהוב ביותר על ידי צרכנים אמריקאים.
לאורך השנים הושקו גם קרקרים בטעם ירקות צלויים, חיטה ודבש, שום וחמאה, חיטה מלאה ועוד. בבריטניה ואירלנד ניתן למצוא גם גרסא בטעם גבינה ואף גרסה גבינתית במיוחד בצורת סנדוויץ' המכילה 2 קרקרים של ריץ וביניהם ממרח גבינה עשיר.