חפש אותי בראשון: המסעדה שמציעה בראנץ' מושחת עד 20:00

מסעדת רוטצ' ביסטרו בר מראשון לציון משיקה את תפריט 2023 עם שפע מנות חדשות ובראנץ' מושחת במיוחד שיוגש בכל יום עד השעה 20:00.
עדכונים טעימים למייל!

רוטצ' ביסטרו בר נפתח רק ביולי האחרון ברחוב רוטשילד בראשון לציון והפך במהרה למוקד בילוי מרכזי בעיר עם מנות מוקפדות, קוקטיילים מרעננים, מוזיקה מגוונת ווייב קז'ואלי קליל.

כעת משיקים במקום תפריט אביב חדש לצד בראנץ' שיוגש לאורך כל היום עד לשעה 20:00, לאלו מביניכם שמתעוררים ממש מאוחר.

תפריט אביב 2023 ברוטצ' ביסטרו בר
תפריט אביב 2023 ברוטצ' ביסטרו בר | צילום: דוד מויאל

בתפריט החדש תמצאו מבחר מנות פתיחה קטנות, ראשונות ועיקריות שמתאימות גם לבילוי קליל עם אלכוהול וגם לארוחה רצינית יותר.

עוד טעימה: הבראנץ' של נטע סלונים חוזר במתחם DNA

תפריט אביב 2023 של רוטצ' – מה יש לזלול?

בין המנות החדשות בתפריט האביב של רוטצ תמצאו צ'יפס בלגי תפוח אדמה פריכים בצורת וופל בלגי עם איולי כמהין, רוטב צ'דר ופטרוזיליה; פטה כבד בחמאה וסילאן לצד ריבת שרי; עלי גפן עבודת יד עם צזיקי הבית, שמן זית וסלסת עגבניות וכדורי פולנטה פריכים על חמאת עגבניות שרופות, פרמזן, איולי כמהין, שמן בזיליקום ועירית (42-46 ש"ח).

תפריט אביב במסעדת רוטצ'
תפריט אביב במסעדת רוטצ' | צילום: דוד מויאל

עוד תמצאו בתפריט החדש סביצ'ה דג על לאבנה, כסברה, נענע, בצל ירוק, בצל סגול, צ'ילי חריף ופרי העונה; רביולי בטטה עבודת יד ברוטב שמנת פסטו, פרמזן ובצל ירוק; שניצל בצלחת עם צ'יפס או פירה וסלטון; המבורגר 200 גרם עם מטבלי הבית וצ'יפס או פירה ותוספות וגם סלט קיסר עם לבבות חסה, עגבניות שרי, ארוגולה, פרמזן, קרוטונים, רוטב קיסר עם דבש ובלסמי וביצה רכה (56-59 ש"ח).

בראנץ' עד הערב

בבראנץ' שיוגש בכל יום עד לשעה 20:00 בערב תמצאו שלל מנות בוקר מושקעות ומושחתות על בסיס ביצים וירקות לצד קוקטיילים מרעננים.

בין השאר תמצאו מנות כמו טוסט גרילד צ'יז עם מוצרלה, צ'דר, פרמזן, איולי כמהין ועגבניות שרי; אבוקדו מחמצת עם אבוקדו טרי על לחם מחמצת קלוי, איולי כמהין, עגבניות שרי צלויות, בצל סגול וביצת עין ; אגז בנדיקט עם 2 ביצים עלומות על לחם בריוש קלוי עם סלמון מעושן או אווז ורוטב הולנדז ובייגל סלמון מעושן עם גבינת שמנת, צלפים ורוקט (48-62 ש"ח).

מחמצת אבוקדו של רוטצ'
מחמצת אבוקדו של רוטצ' | צילום: דוד מויאל

תוכלו גם לבחור בארוחת בוקר וקפה עם 2 ביצים לבחירה, גבינות שמנת, פטה ולאבנה, איקרה, אבוקדו וסלטון עם פוקאצ'ה או לחם מחמצת ב-69 ש"ח או להסתפק בכריך של בוקר עם חביתה בלחמניית בריוש, איולי כמהין, עגבניה וחמוצים לצד סלטון ב-36 ש"ח.

בנוסף יוצע לקינוח פרנץ' טוסט מלחם בריוש מושרה בחלב וקינמון ומטוגן בחמאה עם פרי העונה, סירופ מייפל, אבקת סוכר וקרם מסקרפונה ב-44 ש"ח.

את כל אלו ילוו קוקטיילים מיוחדים כמו EL VERDE עם טקילה סילבר, קרם פיסטוק ולמון גראס ליים; HENRI IV עם ג'ין, שארטרז ירוק, סלרי ביטר, ליים ומי טוניק; VERAN עם רום, נקטר מנגו, אפרסק, גליאנו אפריטיבו ומיץ לימון ו-PAX ROMANA עם וודקה, ליקר סנט ג'רמיין, תותים, חמוציות, מיץ לימון ואקוואפבה;

עוד בקוקטיילים: STRAWBERRY MARGARITA עם טקילה, ליקר תפוזים, סירופ תות, ליים וחליטת פירות יער ו-LE VIE EN ROSE עם ג'ין, מי ורדים, פירות יער, קרם דה קסיס, לימון וסנגריה חמה עם יין אדום, סיידר תפוחים צלול, קינמון ופירות העונה (36-54 ש"ח).

ניתן גם לרכוש כרטיס משתנה בסכומים של עד 500 ש"ח דרך האתר

רוטצ' | רוטשילד 64, ראשון לציון | ראשון-חמישי ושבת 10.00-02.00 | שישי 09.00-02.00 | הזמנות בטלפון 077-9386287 ובאתר

הרשמו לניוזלטר לזלול

הרשמו בחינם לניוזלטר של לזלול ועקבו ברשתות החברתיות. כל חדשות האוכל, סקירת מסעדות ואירועים, מדריכים וטיפים לבישול ואפייה, מתכונים ויראליים ומוצרים חדשים על המדף!
עקבו אחרי לזלול ברשתות החברתיות

התגובות שלכם

0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

ממשיכים לזלול

בחירות 2022 במסעדות ברחבי הארץ

מה אוכלים ביום הבוחר: בחירות 2022 במסעדות ברחבי הארץ

חדשות האוכל
בראנץ טבעוני של מסעדת J17

שובו של הבופה: מסעדת J17 משיקה בראנץ טבעוני חדש

חדשות האוכל
בראנץ' יווני של מסעדת גיליז

יאסו: בראנץ' יווני חדש מגיע לשבור את ראשון לציון

חדשות האוכל
בראנץ' של ד"ר שקשוקה ב-AKA44

דוקטור שקשוקה מגיע לבשל לכם בראנץ' סופשבוע לוהט

אירועים ופסטיבלים

טרי מהתנור

פיסס (Pieces) של בן אנד ג'ריס

על המדף: מגנום סנדוויץ', בן & ג'ריס, פתי בר קוקיז או פאנטה מהאייטיז

חדש על המדף
עוגיות פתי בר וקרמוגית בטעמים, גלידות מפתיעות של בן אנד ג'ריס ומגנום, פאנטה במהדורת פקמן, משקאות מוגזים של נורדיק מיסט ועוד חדשים על המדף >>
קולקציית העוגות והקינוחים של ביסקוטי לראש השנה 2024

מלכת הדבש: ביסקוטי מציגה קולקציית עוגות וקינוחים מפתה לראש השנה

חדשות האוכל
לא התארגנתם על עוגה לראש השנה? רוצו לבדוק את קולקציית העוגות והקינוחים עתירת הדבש של קונדיטוריית ביסקוטי למרכז שולחן החג >>

מדריכים שאהבתם

זו הדרך הטובה ביותר לחמם אורז קר מהמקרר

מדריכים וטיפים

5 סימנים ברורים שהגיע הזמן להחליף את המיקרוגל

מדריכים וטיפים

מה לזלול?