מהפכת הנגישות של שטראוס: על אריזות החטיפים החדשות

שטראוס יוצאת במהלך הנגשה חדשני ופורץ דרך להתאמת אריזות החטיפים המלוחים תפוצ'יפס, דוריטוס וצ'יטוס לאנשים עם לקויות ראיה.
עדכונים טעימים למייל!

שטראוס משיקה מהלך פורץ דרך להנגשת אריזות החטיפים המלוחים של החברה ללקויי ראייה. המהלך הוא פרי שיתוף פעולה עם מרכז "מגדל אור – עמותת יעדים לצפון" ו"שווה פיתוח", יוזמה משותפת לביטוח הלאומי – אגף הקרנות, עמותת ציונות 2000 וג'וינט ישראל מעבר למוגבלות.

מהלך ההנגשה החדשני להתאמת אריזות החטיפים המלוחים של שטראוס – תפוצ'יפס, דוריטוס וצ'יטוס לאנשים עם לקויות ראיה ארך יותר משנתיים של למידה ופיתוח והוא חלק מאג'נדה חברתית להענקת אפשרויות בחירה למגוון אוכלוסיות וקהלים ולקידום מרחב מכליל יותר.

החטיפים של שטראוס באריזות מותאמות ללקויי ראייה
החטיפים של שטראוס באריזות מותאמות ללקויי ראייה | צילום: שטראוס

עיצוב חדשני ומונגש

האריזות החדשות פותחו תוך שיתוף פעולה הדוק עם אנשים עם לקויות ראייה, מציעות עיצוב חדשני וממוקד משתמש. כך, המידע על האריזות, כמו רשימת רכיבים, ערכים תזונתיים ואזהרות אלרגניים, מופיע כעת במיקום קבוע, יחד עם הדפסה מוגדלת וברורה של תוקף המוצר. נוסף על כך, הוכנס קוד QR המוביל לעמוד מידע נגיש הכולל פרטים מלאים על המוצר.

שטראוס חברה אל מיזם "שווה פיתוח" המקדם פיתוח מוצרים ושירותים מותאמים עבור אנשים עם מוגבלות ובני משפחותיהם וזכתה לליווי של "מגדל אור", מרכז הפועל לשיפור איכות החיים של אנשים עם לקויות ראייה מבחינה תפקודית, תעסוקתית, חברתית ורגשית ועמותת 'אופק לילדנו', ארגון ארצי של הורים לילדים עם עיוורון ולקות ראייה, המאגד משפחות מכל הארץ ומהווה קהילה חמה.

בעזרת שילוב הכוחות, פותחו האריזות החדשות תוך ליווי מקצועי ושיתוף הצרכנים עצמם, בכדי להבטיח שהפתרון שפותח יענה במדויק ככל האפשר על הצרכים הממשיים של קהל היעד.

במהלך תהליך הפיתוח, שטראוס ערכה סקרים ושיחות עם אנשים עם לקויות ראייה במגוון גילאים, במטרה להבין את הצרכים המדויקים ולספק פתרון מותאם שישפר את חוויית הצריכה והרכישה ויקל על ההתמצאות באריזה.

בשנים האחרונות, שטראוס נוקטת צעדים משמעותיים בהנגשת מוצריה לקהלים מגוונים. מהלכים כמו הסרת גלוטן מרוב החטיפים, הסרת אלרגן הבוטנים מחטיפי תפוצ'יפס ודוריטוס ופיתוח אריזות קלות לפתיחה עבור אנשים עם מוגבלות פיזית, מהווים חלק ממאמץ רחב ליצירת חוויית צריכה שוויונית יותר.

הרשמו לניוזלטר לזלול

הרשמו בחינם לניוזלטר של לזלול ועקבו ברשתות החברתיות. כל חדשות האוכל, סקירת מסעדות ואירועים, מדריכים וטיפים לבישול ואפייה, מתכונים ויראליים ומוצרים חדשים על המדף!
עקבו אחרי לזלול ברשתות החברתיות

התגובות שלכם

0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

ממשיכים לזלול

מילקי Snack

חדש: חטיף מילקי Snack עם קרם אגוזי לוז

חדש על המדף
חדש על המדף לחגים

כריות מרשמלו, שוקו בזוקה וחטיפים מתוקים לחגים

חדש על המדף
Chips Hand Cooked Style של אסם

יצאנו לזלול: CHIPS Hand Cooked Style בסגנון מסורתי ביתי

חדש על המדף
צ'יזבורגר מלט של פיצה האט

מה לזלול בחו"ל: צ'יזבורגר בפיצה האט, דוריטוס מנגו ופפסי אפרסק

חדשות האוכל

טרי מהתנור

נאיפה מולא מארחת לארוחה אינטימית בביתה

במטבח של נאיפה מולא: ארוחות אינטימיות אצל השפים הגדולים בישראל

אירועים ופסטיבלים
מתומר טל ורותי ברודו ועד לנאיפה מולא ומושיקו גמליאל: סן פלגרינו משיקים סדרת ארוחות פיין דיינינג אינטימיות בבתי השפים המובילים בישראל >>
פיסס (Pieces) של בן אנד ג'ריס

על המדף: מגנום סנדוויץ', בן & ג'ריס, פתי בר קוקיז או פאנטה מהאייטיז

חדש על המדף
עוגיות פתי בר וקרמוגית בטעמים, גלידות מפתיעות של בן אנד ג'ריס ומגנום, פאנטה במהדורת פקמן, משקאות מוגזים של נורדיק מיסט ועוד חדשים על המדף >>

מדריכים שאהבתם

5 מאכלים מומלצים לשבירת צום יום כיפור שלא מכבידים על הבטן

מדריכים וטיפים

בלי פאניקה: איך לנקות שמן מהרצפה במהירות וביעילות

מדריכים וטיפים

מה לזלול?