לזלול - מגזין אוכל ישראלי

ויגן פסט 2023: פסטיבל הטבעונות הגדול בעולם מגיע לפארק הירקון

לאחר אירוע מוצלח במיוחד בשנה שעברה במתחם שרונה, פסטיבל ויגן פסט 2023 מגיע אל גני יהושע בפארק הירקון גדול יותר וטעים יותר
פסטיבל הטבעונות ויגן פסט 2023
פסטיבל הטבעונות ויגן פסט 2023
שיתוף

פסטיבל האוכל הטבעוני ויגן פסט של עמותת ויגן פרנדלי בשיתוף עיריית תל אביב חוזר במהדורת 2023 גדולה מתמיד בגני יהושע בפארק הירקון.

אחרי הפסטיבל המוצלח בשנה שעברה בשרונה, הפסטיבל שייערך השנה בימים שלישי ורביעי (21-22.6) בין השעות 17:00-23:00 צפוי לארח כ-100 אלף מבקרים השנה ולשמר את מעמדו כפסטיבל הטבעוני הגדול בעולם.

בפסטיבל השנה יוצבו יותר מ-100 דוכני מזון של מסעדות טבעוניות עם מנות מוכרות ואהובות ושלל מנות חדשות שיושקו לראשונה באירוע. מחירי המנות בפסטיבל ינועו בין 30-45 ש"ח ויש גם הנחה של 10 ש"ח למחזיקי כרטיס דיגיתל.

עוד טעימה: מה חשבנו על האוכל בפסטיבל הטבעונות 2022?

פסטיבל הטבעונות 2023 – מה יש לזלול?

בין השאר תמצאו את הדוכן של מסעדת Miss V המוערכת של לירון ברנר בו יגישו באן (יא) מי בבגט קריספי עם פטה פטריות ואגוזים, טופו מעושן, כבושים וויאטנמיים, כוסברה וסרירצ'ה מיונז; דים סאם במילוי ג'ק פרוט וסלט מסיאול עם אטריות זכוכית, טופו, גזר, נבטים, צ'ילי ירוק ואגס כבוש עם רוטב תפוחים מותססים ושאלוט מטוגן.

עוד תמצאו את מסעדת 416 הפופולרית עם מנות כמו סיגרים במילוי תחליף בשר טחון פיקנטי; פיתה שווארמה, קבב או סטייק וצ'יפס קרוע; קלאמרי טבעוני; לימונדה ורודה ועוגת גבינה לקינוח.

גרין רול יציעו גרין רול ספיישל עם בטטה, טופו, קנפיו ומלפפון בציפוי אבוקדו, שבבי טמפורה וקריספי בטטה; קאנטנה עם שבבי טמפורה, חמאת בוטנים וקרם קוקוס, בטטה, טופו, בצל ירוק בציפוי אבוקדו וויניגרט כוסברה ואגוזי מלך קלויים וגם אגרול אבוקדו ודים סאם עבודת ים.

בדוכן של מקסיקנה יציעו נאצ'וס עם סלסה עגבניות; טאקוס קמח תירס במילוי ארטישוק או אסאדו; קערת אורז מקסיקני עם תוספות; מרגריטה קלאסית בטעם ליים או מנגו וגם קינוח בדמות צ'ורוס עם ריבת חלב טבעונית.

ויולייף יציעו בדוכן שלהם מק אנד צ'יז טבעוני ומושחת בצבעי דגל הגאווה; יו אג ימכרו אגז בנדיקט עם חלה טרייה ורוטב הולנדייז; קריאייטיב PEA יציעו חצ'פורי על בסיס חלבון אפונה וביצה טבעונית ומשק ויילר יציעו שניצל בפיתה שהיה פופולרי במיוחד בפסטיבל בשנה שעברה.

עוד תמצאו בפסטיבל את בית הקפה אנסטסיה עם לאפה במילוי ארטישוק ובצל צלוי, טחינה ירוקה, סלסה אדומה, כרוב כבוש, ארוגולה וצ'אטני כוסברה; לימונדה סגולה ועוגת גבינה פירורים; דוכן של מנאל אסמעיל עם שישברק במילוי תפוח אדמה וזעתר ירוק עם רוטב טחינה לימונית; קובנייה עם ממרח פלפלים ואגוזים ועוד.

גם מותג השוקולד האהוב פנדה יקים דוכן במקום ויציע חטיפי קרם פיסטוק וטבלאות במילוי קרם חלבה, קרמלח, קרם בוטנים במחירים מיוחדים לבאי הפסטיבל; עוד תמצאו גלידות טבעוניות של אוטלו; דונאטס של מיסטר דונאטס ועוד קינוחים מתוקים ייחודיים.

פסטיבל הטבעונות ויגן פסט 2022
פסטיבל הטבעונות ויגן פסט 2022 | צילום: מערכת לזלול

ספידייטינג טבעוני ופאנלים עתידניים

מלבד האוכל יכלול מתחם הפסטיבל גם מגוון של מתחמי פעילות לקהל הרחב כמו מתחם היכרויות וספידייטינג לטבעונים, מתחם סדנאות בישול בהובלת שפים ובלוגרים ידועים, מתחם פאנלים על עתיד עולם המזון בהשתתפות אנשי פוד טק מובילים וגם מתחם ילדים עם שלל הפעלות, סדנאות יצירה והופעות.

על במת המוזיקה החיה יעלו מגוון להקות ואמנים לאורך הפסטיבל כשאירוע השיא ייערך ביום שלישי ה-21.6 עם הופעתה של הזמרת האהובה נונו. הכניסה לכל האירועים חינם אך חלקם מצריכים הרשמה מראש.

פסטיבל ויגן פסט 2023 | רביעי-חמישי 21-22.6, 17:00-23:00 | גני יהושע, פארק הירקון, תל אביב | הכניסה חופשית | פרטים נוספים באתר הפסטיבל

Picture of שירה כץ

שירה כץ

שירה כץ היא אשת תוכן ודיגיטל עם ניסיון עשיר של שנים רבות ברשתות. בין השאר עסקה ביצירת תוכן, שיווק וניהול מדיה חברתית בחברות סטארט אפ ישראליות ובינלאומיות. האהבה של שירה לתוכן קולינרי איכותי ויצירתי והיכולת להתחבר לקהלים רבים הופכים אותה לנכס של ממש בנוף הדיגיטלי המתפתח.
3 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

ממשיכים לזלול

נאגטס מודפסים של KFC וביונד מיט

KFC מציגים – נאגטס מודפסים במעבדה

חדשות האוכל
פסטיבל העגבנייה של שוק האוכל ריחות וטעמים

אדום אדום: מה יש לזלול בפסטיבל העגבנייה הראשון של ישראל?

אירועים ופסטיבלים
Sweeties - פסטיבל הקינוחים המושחתים חנוכה 2022

אהרוני, שפיץ ו-NUNUNU: פסטיבל הקינוחים המושחתים חוזר

אירועים ופסטיבלים
פסטיבל אוטו אוכל 2023 בירושלים

אוטו אוכל 2023: פסטיבל האוכל של ירושלים חוזר – ובגדול

אירועים ופסטיבלים
פסטיבל יאם! של רשת מלונות ישרוטל באילת

אוכל, מוזיקה ושמש בחורף: פסטיבל יאם! של ישרוטל יוצא לדרך

אירועים ופסטיבלים
פסטיבל הטבעונות ויגן פסט 2022

ביקרנו בפסטיבל הטבעונות ויגן פסט 2022 – מה כדאי לאכול?

אירועים ופסטיבלים
חדש: ריסז קאפס טבעוני

בשורה לטבעונים: ריסז קאפס ללא חלב מגיע למדפים

חדשות האוכל
בייקון מתורבת של חברת Higher Steaks

בשר מתורבת: החברה שמגדלת בייקון מתורבת במעבדה

חדשות האוכל
תערובות תחליפי הבשר של קריאייטיב פיי

הדבר האמיתי? מה חשבנו על תחליפי הבשר של קריאייטיב פי

חדש על המדף
מסעדת שאקטי הטבעונית החדשה בבאר שבע

היי דרומה: המסעדה הטבעונית האהובה מבאר שבע משתדרגת

חדשות האוכל
הגלידות הטבעוניות של GANEDEN

זו גלידת הפיסטוק הכי טובה שטעמנו השנה והיא טבעונית לגמרי

חדשות האוכל
כדורי בשר טבעוניים של איקאה

חדש במסעדות רשת איקאה: כדורי בשר טבעוניים

חדשות האוכל