מקדונלד'ס, KFC, אוראו וסמור'ס: מה זוללים בחו"ל ביולי 2024

תערובות תיבול, טורטייה מק אנד צ'יז וגלידה קיט קט של מקדונלד'ס, חטיף צ'יפס KFC, נודלס ראמן סמור'ס ואוראו מנטה. זוללים בחו"ל - יולי 2024.
עדכונים טעימים למייל!

גם החודש יצאנו לבדוק מה מתחדש ברשתות המזון הגדולות ברחבי העולם ואילו מוצרים חדשים ומסקרנים מעטרים את המדפים ברשתות השיווק מעבר לים. ממקדונלד'ס ועד ל-KFC ואוראו.

צ'יפס צזיקי וראמן – מקדונלד'ס קנדה

לאחר שדיווחנו בחודש שעבר על תערובות התיבול החדשות לצ'יפס של מקדונלד'ס קנדה בטעמי צ'ורוס ומסאלה, הרשת מרחיבה את סדרת התיבולים לניעור עם הצ'יפס האהוב בפעם השנייה.

גלידת מקפלרי (פיצוץ) של מקדונלד'ס בטעם בננה ספליט וקיט קט
גלידת מקפלרי בננה ספליט וקיט קט | צילום: McDonald's

תערובת התיבול הראשונה הא צזיקי בהשראה ים תיכונית עם טעמי שום, שמיר ונענע והשנייה היא תערובת ראמן עם טעמי מיסו, סויה, שומשום, פלפל קאיין וצ'ילי חריף. כל 4 התערובות יהיו זמינות בסניפי מקדונלד'ס נבחרים ברחבי קנדה לזמן מוגבל.

קריספי מק אנד צ'יז – מקדונלד'ס סינגפור

בינתיים במקדונלד'ס סינגפור משיקים מוצר חדש ומושחת במיוחד בתפריט ארוחת הבוקר של הרשת – קריספי מק אנד צ'יז טורטיה עם קציצה קריספית ומטוגנת העשויה ממק אנד צ'יז, ביצים מקושקשות, רוטב גבינה-נאצ'ו, גבינת צ'דר ובשר לבחירה כשכל זה עטוף בטורטייה מחיטה מלאה.

מדובר במעשה בגרסה חדשה של מנה קבועה בתפריט טורטיות הבוקר של מקדונלד'ס סינגפור עם לביבת תפוחי אדמה במקום קציצת מק אנד צ'יז. גם המנה הזו, תוצע במהדורה מיוחדת לזמן מוגבל בלבד.

ראפלס עוף מטוגן חריף – KFC קנדה

רשת העוף המטוגן KFC קנדה משיקה שיתוף פעולה ייחודי עם חטיף תפוחי האדמה הפופולרי ראפלס במסגרתו תוצע מהדורה מוגבלת של ראפלס דאבל קראנצ'י בטעם זינגר – פילה העוף הידוע של KFC.

החטיף החדש מתואר כשילוב בין טעמי התבלינים העזים של כריך הזינגר של KFC עם הקרנצ'יות המוכרת של ראפלס דאבל קראנץ'.

גלידת מק'פלרי קיט קט בננה ספליט – מקדונלד'ס

גם מקדונלד'ס ארצות הברית החליטה לחדש את גזרת המתוקים לקיץ 2024 עם גלידת מק'פלרי (או גלידת פיצוץ בשמה המקומי) בטעם קיט קט בננה ספליט.

הטעם החדש והמסקרן בסדרת המק'פלורי של מקדונלד'ס מורכב מגלידת וניל רכה שמעורבבת עם חתיכות בננה, תותים טריים ופיסות של חטיף השוקולד קיט קט.

אוראו מנטה שוקולד צ'יפס

מותג העוגיות הפופולרי אוראו משיק טעם חדש במהדורה מוגבלת – אוראו מנטה-שוקולד צ'יפס. כל עוגיית אוראו קלאסית מכילה קרם בטעם מנטה-שוקולד צ'יפס ופיסות שוקולד צ'יפס.

נודלס ראמן – סמור'ס

חברת המזון Nissin משיקה גרסה מסקרנת במיוחד של נולדס אינסטנט ראמן סטייל מנה חמה, בטעם מפתיע של סמור'ס מדורה לכבוד הקיץ. הטעם החדש יהיה זמין לזמן מוגבל בסניפי וולמארט ברחבי ארצות הברית.

בקופסה תמצאו אטריות ראמן עם תרבות של שוקולד, מרשמלו וטעמי ביסקוויט גרהאם קרקר, הפתי בר המקומי, יחד עם ניחוחות מעושנים לחוויות הקומזיץ המלאה. כל מה שצריך, כמו תמיד, זה להוסיף מים חמים.

מה הייתם טועמים מההשקות של החודש בחו"ל? ספרו לנו בתגובות למטה ועקבו אחרינו ברשתות החברתיות לעוד חדשות אוכל מסביב לעולם.

הרשמו לניוזלטר לזלול

הרשמו בחינם לניוזלטר של לזלול ועקבו ברשתות החברתיות. כל חדשות האוכל, סקירת מסעדות ואירועים, מדריכים וטיפים לבישול ואפייה, מתכונים ויראליים ומוצרים חדשים על המדף!
עקבו אחרי לזלול ברשתות החברתיות

התגובות שלכם

0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

ממשיכים לזלול

רול אפס

רול אפס – איפה קונים ואיך מכינים בבית

מדריכים וטיפים
קינדריני - עוגיות חמאה וקקאו עם פרצופים

עוגיות קינדר שובבות, פתיתים לבבות ועוד חדשים על המדף שכדאי לנסות

חדש על המדף
בייגלה שטוחים חמוץ חריף

יצאנו לזלול: שטוחים חמוץ-חריף, מנה חמה מק אנד צ'יז וקאמבק של בן & ג'ריס

חדש על המדף
נאגטס מודפסים של KFC וביונד מיט

KFC מציגים – נאגטס מודפסים במעבדה

חדשות האוכל

טרי מהתנור

חיתוך רימון - השיטות המובילות

בלי כל הבלגן: 3 שיטות שעובדות לחיתוך רימון

מדריכים וטיפים
מדריך צעד אחר צעד לכבוד ראש השנה לחיתוך רימון בלי כל הבלגן וללא מאמץ. כל השיטות והטיפים הקטנים בדרך אל הגרגירים העסיסיים >>
נאיפה מולא מארחת לארוחה אינטימית בביתה

במטבח של נאיפה מולא: ארוחות אינטימיות אצל השפים הגדולים בישראל

אירועים ופסטיבלים
מתומר טל ורותי ברודו ועד לנאיפה מולא ומושיקו גמליאל: סן פלגרינו משיקים סדרת ארוחות פיין דיינינג אינטימיות בבתי השפים המובילים בישראל >>

מדריכים שאהבתם

במזווה, במקרר או במקפיא: זו הדרך הנכונה לאחסן סוכר במטבח

מדריכים וטיפים

5 ירקות שכדאי לשתול ולגדל בבית באביב

מדריכים וטיפים

מה לזלול?