מנתניה ועד ירושלים: פסטיבלי יין ובירות שמחים לסוף הקיץ והחגים

סוף קיץ 2024 והחגים המתקרבים מביאים עמם אין ספור אירועי אלכוהול שמחים ופסטיבלי יין ובירות ברחבי הארץ, מנתניה ועד ירושלים.
עדכונים טעימים למייל!

קיץ 2024 מגיע לסופו וחגי תשרי כבר ממש מעבר לפינה. זה בדיוק הזמן לשלל אירועי אלכוהול משמחים עם פסטיבלי יין ובירות ברחבי הארץ עם יקבים מקומיים ומזקקות ייחודיות. מנתניה ורמת גן ועד ירושלים ותל אביב. בואו לשתות!

פסטיבל הבירה – נתניה 2024

נתניה משיקה את פסטיבל הבירה במהדורת 2024 שיעבור השנה לראשונה מכיכר העצמאות אל מתחם מדשאת בית פלדמן בעיר. הפסטיבל ייפתח ביום רביעי (28.8) החל מהשעה 18:00 ויסתיים למחרת, חמישי (29.8) בחצות הליל.

פסטיבלי יין ובירות ברחבי הארץ - קיץ/סתיו 2024
פסטיבלי יין ובירות ברחבי הארץ - קיץ/סתיו 2024 | תמונה: מערכת לזלול

במסגרת הפסטיבל יוצעו עשרות סוגי בירות מרחבי הארץ והעולם ויוצבו שלל דוכני מזון ופוד טראקס במחירים נוחים. את אלו ילוו הופעות מוזיקליות של מיטב האמנים כל יום החל מהשעה 18:00 כשההופעות המרכזיות יהיו של להקת הג'ירפות ושל נינט טייב עם רד בנד.

פסטיבל הבירה נתניה 2024 | הכניסה למתחם מגיל 18 ומעלה. ילדים עד גיל 12 יכולים להגיע עם הוריהם

פסטיבל היין רמת גן 2024

פסטיבל היין של רמת גן לשנת 2024 יתקיים השנה בימים רביעי-חמישי (11-12.9) בכיכר שניצר במתחם הבורסה, לאחר שנדחה מסוף אוגוסט. במסגרת הפסטיבל יתקיימו שלל הופעות של האמנים המובילים בארץ לצד עשרות יקבים מקו העימות ועוטף עזה שיציעו טעימות יין מגוונות.

הפסטיבל שיתקיים מדי יום בין השעות 19:30-23:00 יציע הופעות של רותם כהן, דני סנדרסון עם מזי כהן, אברהם טל וגם להקת קאברים של אלטון ג'ון. מחיר הכרטיס כולל גם כוס יין אישית שתשמש לטעימות יין ללא הגבלה.

כל מבקר יוכל להכיר את היינות הישראליים המובילים, לשוחח עם הייננים ובעלי היקבים וללמוד על תהליכי הייצור השונים.

פסטיבל היין ברמת גן 2024 | כיכר שניצר היצירה 3, רמת גן | מחיר כרטיס – 50 ש"ח לרמת גנים ו-120 ש"ח לתושבי חוץ | מספר הכרטיסים מוגבל וניתן לרכוש אותם כאן | הכניסה מגיל 18 בלבד.

פסטיבל היין בתחנה הראשונה – ירושלים 2024

פסטיבל היין בתחנה הראשונה בירושלים חוזר בפעם הרביעית עם מעל ל-45 יקבים ויבואנים שיציעו מרכולתם בשיתוף MyYain לכבוד ראש השנה והחגים.

הפסטיבל יתקיים ביום חמישי (19.9) החל מהשעה 18:00 ויציע טעימות חופשיות מיקבי הבוטיק, עמדת מזקקות ישראליות ועוד והכול לצד מוזיקה והופעות חיות של אמנים מובילים. כל כרטיס מעניק זיכוי של 25 ש"ח לרכישת בקבוק יין וכוס קריסטל איכותית של חברת Stolzle מבית “סופרנובה”.

בין המשתתפים בפסטיבל: ליקר אבן רם, מזקקת אולגר, יקב ארץ, יקב בן עמי, יקבי בנימינה, יקב דלתון, מזקקת הולנדר, יקב הלביאים, יקב כישור, יקב מוניץ, יקבי עמק האלה, יקב עמק יזרעאל, יקב פסגות, יקבי רקנאטי, יקב שור ועוד ועוד.

פסטיבל היין בירושלים 2024 | מחיר כרטיס – 129 ש"ח ברכישה מראש באתר

פסטיבל קוליבירה – ירושלים

עיריית ירושלים בשיתוף חברת אריאל תשיק בגן העצמאות בעיר את פסטיבל 'קוליבירה'. הפסטיבל יתקיים בימים רביעי-שישי (25-27.9) ויציע מגוון רחב של בירות ומנות של השפים המובילים בישראל לצד הופעות חיות של מיטב האמנים.

פסטיבל קוליברה הירושלמי בהפקת קבוצת בלוסטון ובחסות חברת CBC ישראל, שואף להציע בילוי סתווי המשלב בירות, קולינריה, מוזיקה וחיי לילה במחירים נוחים לכל נפש.

בצד הקולינרי יציעו בפסטיבל שלל מנות סטריט פוד פרימיום של מיטב השפים הישראליים: אבי ביטון, תומר אגאי, שגב משה, תמרה אהרוני, גיא גמזו, עומר מילר, אביב משה, אבי לוי, אהרן פוליטי ואורן אסידו.

כל שף יחבור לפודטראק של מסעדה ירושלמית אהובה אחרת ויציעו מנות קלאסיות שמזוהות עמן ומנות מיוחדות לפסטיבל. את האוכל ילוו בירות איכות מרחבי הארץ והעולם.

לצד האוכל והאלכוהול יוכלו המבלים ליהנות מהופעות חיות של ליאור נרקיס, מלך הקסטות וג'ולייטה, אבי סינוואני, רון שובל, אתי לוי והתקווה 6, לצד סטים מיוחדים של דיג'יי וקולקטיבים ירושלמים מקומיים.

פסטיבל 'קוליבירה' | גן העצמאות, ירושלים | רביעי-שישי 25-27.9 | רביעי–חמישי בין 18:00-23:00 ושישי בין 11:00-15:00 | כרטיסים מוזלים לחברי מועדון ירושלמי, לחיילים ולאנשי מילואים במדים

פסטיבל היין בתל אביב

פסטיבל היין בתל אביב חוזר בפעם השביעית לכבוד ראש השנה והחגים עם מעל 50 יקבים מקומיים ויבואנים ייחודיים.

הפסטיבל ייערך ביום חמישי (26.9) החל מהשעה 18:00 בקומת המזרקה של קניון עופר בגן העיר בתל אביב. האורחים יוכלו ליהנות מטעימות חופשיות מהיקבים המשתתפים, מעמדת מזקקות ישראליות ומסט DJ מיוחד כל הערב.

כל משתתף יקבל גם זיכוי לרכישת יין בשווי 25 ש"ח, חנייה חינם לרוכשים וכוס קריסטל איכותית מתנת חברת Stolzle מבית “סופרנובה”. מחיר כרטיס לאירוע עומד על 129 ש"ח.

פסטיבל היין בתל אביב | קניון עופר, גן העיר, אבן גבירול 71, תל אביב | חמישי 26.9 החל מהשעה 18:00

הרשמו לניוזלטר לזלול

הרשמו בחינם לניוזלטר של לזלול ועקבו ברשתות החברתיות. כל חדשות האוכל, סקירת מסעדות ואירועים, מדריכים וטיפים לבישול ואפייה, מתכונים ויראליים ומוצרים חדשים על המדף!
עקבו אחרי לזלול ברשתות החברתיות

התגובות שלכם

0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

ממשיכים לזלול

קירור בקבוק יין במהירות

תוך 15 דקות: זו הדרך לקרר בקבוק יין במהירות

מדריכים וטיפים
פסטיבל אוקטוברפסט במלצר בית בירה

אוקטוברפסט 2022: כל האירועים השווים ברחבי הארץ

אירועים ופסטיבלים
מארזי ראש השנה 2024 - טעם הגליל

ראש השנה 2024: מארזי תוצרת מקומית ויין ישראלי לשולחן החג

חדשות האוכל
ספטמבר מהסרטים בבושוויק עם תפריט אמריקאי מושחת

חיים בסרט: בושוויק משיקים פופ אפ קולנועי ותפריט אמריקאי מושחת

אירועים ופסטיבלים

טרי מהתנור

פיסס (Pieces) של בן אנד ג'ריס

על המדף: מגנום סנדוויץ', בן & ג'ריס, פתי בר קוקיז או פאנטה מהאייטיז

חדש על המדף
עוגיות פתי בר וקרמוגית בטעמים, גלידות מפתיעות של בן אנד ג'ריס ומגנום, פאנטה במהדורת פקמן, משקאות מוגזים של נורדיק מיסט ועוד חדשים על המדף >>
חיתוך רימון - השיטות המובילות

בלי כל הבלגן: 3 שיטות שעובדות לחיתוך רימון

מדריכים וטיפים
מדריך צעד אחר צעד לכבוד ראש השנה לחיתוך רימון בלי כל הבלגן וללא מאמץ. כל השיטות והטיפים הקטנים בדרך אל הגרגירים העסיסיים >>

מדריכים שאהבתם

במקרר או במזווה: איך צריך לאחסן רוטב סויה?

מדריכים וטיפים

למה העוגה לא תופחת? הטעויות הנפוצות וכל הפתרונות

מדריכים וטיפים

מה לזלול?