לזלול - מגזין אוכל ישראלי

חדשות האוכל: רז רהב, פאפא ג'ונס, מקדונלד'ס, תושה בייקרי ונספרסו

נספרסו מתחממים, המבורגר של OCD במשלוחים, תושה בייקרי מתארחים, מקדונלד'ס מחדשים רטבים ופאפא ג'ונס מקנחים. חדשות האוכל - מהדורת חורף
טושה בייקרי מתארחים בבלוברי נהריה
טושה בייקרי מתארחים בבלוברי נהריה | צילום: ליה גרודזינסקי
שיתוף

העונה הקרה מגיעה וזה בדיוק הזמן לפנק את עצמכם במשהו טעים. חדשות האוכל במהדורה חורפית עם קולקציית החורף של קפה נספרסו, ההמבורגר של שף רז רהב ו-OCD במשלוח עד הבית, פאפא ג'ונס עם סופגניות אפויות ומפתיעות, תושה בייקרי מתארחים בנהריה ומקדונלד'ס מחדשת רטבים לנאגטס האהובים.

תושה בייקרי מתארחים בבלוברי נהריה

תושה בייקרי X בלוברי
תושה בייקרי X בלוברי | צילום: ליה גרודזינסקי

תושה בייקרי, אחד מהמקומות האהובים ביותר בגליל המערבי שהפך כבר למוסד באכזיב, נאלץ לסגור את שעריו בחודשיים האחרונים לאור המצב, זאת לאחר שרוב היישובים באזור פונו. כעת נדמה כי נמצא פתרון זמני עם הקמת עמדה למכירת המאפים האהובים של תושה בבלוברי נהריה.

בין השאר תמצאו את שלל המאפים המתוקים והמלוחים של תושה בייקרי לצד עוגות שמרים, עוגות בחושות ועוגיות וכמובן סופגניות לחנוכה. בין לבין יש כבר מחשבות על שיתופי פעולה יצירתיים בין המקומות כמו מאפים עם יוגורט, סופגניות עם גלידה ועוד הפתעות. בלוברי מארחים את תושה בייקרי ללא תשלום עם סיכום שבסוף כל חודש, 5% מההכנסות ייתרמו לחיילי צה"ל.

תושה בייקרי מתארחים בבלוברי נהריה | הגעתון, 52 נהריה | ראשון-חמישי 9:00-18:00, שישי 9:00-14:30 | עדכונים טעימים באינסטגרם של תושה בייקרי

מקדונלד'ס מציינת 40 שנה למק נאגטס

נאגטס של מקדונלד'ס עם רטבים חדשים
נאגטס של מקדונלד'ס עם רטבים חדשים | צילום: מקדונלד'ס ישראל

עוד לא נרגענו מהשקת צ'יקן רויאל לפני כחודשיים וגם הנאגטס המיתולוגיים של מקדונלד'ס זוכים לשדרוג. לרגל ציון 40 שנה למק נאגטס, משיקה הרשת 3 רטבים במהדורה מיוחדת: איולי, חרדל ודבש וקייג'ון. הרטבים החדשים של מקדונלד'ס מוצעים לבחירה לזמן מוגבל בהזמנת ארוחות מק נאגטס לצד הרטבים הקלאסיים האהובים: קארי, ברביקיו, חמוץ מתוק, חרדל חריף וצ'ילי.

גם באגף המתוקים יש חידושים עם גלידה פיצוץ קפה שמצטרפת לנבחרת טעמי גלידה פיצוץ המוצעים בתפריט הקינוחים של הרשת כמו בייגלה מלוח, פיסטוק, שוקולד איטלקי ואגוזי לוז, שוקולד ובוטנים, תות ובוטנים, קרמל ובוטנים וגלידה פיצוץ וניל עם תוספות (17 ש"ח). קראו כאן על השקות נוספות – למשל מקדונלד'ס ריב אנטריקוט

מק נאגטס עם רטבים חדשים | להשיג בסניפי מקדונלד'ס ברחבי הארץ ובהזמנה באתר מקדולנד'ס

פאפא ג'ונס מציגה – פאפא רולס לחנוכה

פאפא רולס - סופגניות אפויות של פאפא ג'ונס
פאפא רולס – סופגניות אפויות של פאפא ג'ונס | צילום: אמיר מנחם

רשת הפיצריות פאפא ג'ונס משיקה לחנוכה את ה"פאפא רולס" – סופגניות אפויות במהדורה מוגבלות עד סוף חודש דצמבר. בין טעמי הרולס תמצאו קראנץ' בייגלה מלוח ועוגיות עם שמנת ושברי עוגיות; רולס חזרה לילדות עם קרם מרשמלו ומעט שמנת; קלאיקה משודרגת עם קרם פירות יער וקרם שמנת ורולס קרם פיסטוק עם פצפוצי שוקולד רושה ושמנת.

את הפאפא רולס תמצאו במחיר של 31.90 ש"ח למארז שמיניה של מיני סופגניות אפויות או 9.90 ש"ח בקניית פיצה משפחתית | להשיג בסניפים ובאתר פאפא ג'ונס

קולקציית משקאות חורפיים של נספרסו

קולקציית משקאות חורף נספרסו
קולקציית משקאות חורף נספרסו | צילום: יח"צ

מותג הקפה הפופולרי נספרסו (Nespresso) משיק קולקציית טעמים חורפית במהדורה מוגבלת לצד מגוון אביזרים ומוצרים להשלמת חווית הקפה. מחיר הקולקצייה החורפית עומד על 27 ש"ח למכונות אוריג'ינל ו-30 ש"ח לקפסולות למכונות ה-Vertou.

בין הטעמים החדשים של נספרסו לחורף הקרוב תמצאו מגוון תערובות קפה למכונות האורג'ינל כמו אספרסו קטיפתי 100% פולי ערביקה מהונדורס ואוגנדה עם תווים עציים וארומות תבלינים וריבה מתקתקה; אגוזים מקורמלים עם טעמי קרמל ואגוזים מפולי קפה מברזיל וקולומביה שמומלץ בעיקר לשתייה כקפוצ'ינו וגם קפה קינמון, הל ותבלינים עונתיים המשתלב עם טעמי יין, קינמון, ציפורן ועוגת תבלינים 100% ערביקה מברזיל וקולומביה – מומלץ גם כן כקפוצ'ינו.

קולקציית משקאות חורף של נספרסו | להשיג בחנויות ובאתר נספרסו

ההמבורגר של OCD במשלוח עד הבית

המבורגר של OCD במשלוח עד הבית
המבורגר של OCD במשלוח עד הבית | צילום: חיים יוסף

לאחר שחזר להגיש את ההמבורגר המיתולוגי שלו במסעדות OCD בתקופה האחרונה, הקציצה הייחודית של השף רז רהב מגיעה לראשונה למשלוחים עד הבית ברחבי תל אביב באמצעות אפליקציית "משלוחה".

בתפריט תמצאו המבורגר רגיל 200 גרם בלחמניית מחמצת שומשום רכה עם סלסה של חסה ובצל, רוטב הולנדייז שומן בקר וגם צ'יזבורגר עם אותם מרכיבים פלוס גבינה של ברקנית (77 ש"ח). ההמבורגר של רהב מגיע במידת עשייה אחידה של מדיום. מלבד ההמבורגרים תמצאו גם סלט תפוחי אדמה ועשבים כתוספת צד.

הזמנות דרך אפליקציית משלוחה

Picture of צחי לנקרי

צחי לנקרי

צחי לנקרי הוא העורך הראשי של מגזין לזלול וזללן לא קטן בפני עצמו. צחי הוא איש תוכן וקידום אתרים ותיק וקונדיטור בוגר בית הספר דנון חובב מתוקים בהווה ובעתיד. כיום, צחי מתגורר בתל אביב וזולל מכל הבא ליד עם חברי המערכת. במגזין האוכל הוא משלב בין אהבתו לאפייה ובישול לבין יצירת תוכן קולינרי מקורי ומועיל שממתיק ומעשיר את הרשת
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

ממשיכים לזלול

7 מזונות על לחיזוק המערכת החיסונית בחורף

7 מזונות על לחיזוק המערכת החיסונית בחורף

מדריכים וטיפים
Sweeties - פסטיבל הקינוחים המושחתים חנוכה 2022

אהרוני, שפיץ ו-NUNUNU: פסטיבל הקינוחים המושחתים חוזר

אירועים ופסטיבלים
ריב אנטרקוט של מקדונלד'ס - טל ועידו מוסרי

איחוד מרגש: מקדונלד'ס משיקה את סדרת ריב אנטרקוט החדשה

חדשות האוכל
איך להכין שוקולטה

איך להכין שוקולטה חמה ומפנקת לחורף

מדריכים וטיפים
ארוחת הילדים של מקדונלד'ס למבוגרים

ארוחת הילדים של מקדונלד'ס – עכשיו גם למבוגרים

חדשות האוכל
פסטיבל מרקים של קפה פיינברג בחדרה

באו לחמם: קפה פיינברג משיקים פסטיבל מרקים חורפי ומפנק

חדשות האוכל
איך להכין סחלב חם ומנחם לחורף

בול בזמן לחורף: איך מכינים משקה סחלב חם ומנחם בבית

מדריכים וטיפים
סמוקי מק רויאל של מקדונלד'ס

ברוכים הבאים לגיהינום: מקדונלד'ס בהשקה נוסטלגית במיוחד

חדשות האוכל
מסעדת ברטה החדשה של שף אסף גרניט בברלין

ברטה: המסעדה החדשה והאישית של אסף גרניט בברלין

חדשות האוכל
מקדונלד'ס משיק ארוחות ללא גלוטן בכל הסניפים

בשורה לצליאקים: ארוחות ללא גלוטן של מקדונלד'ס בכל הסניפים

חדשות האוכל
מסעדת אונזה חוגגת עשור עם שפיות מובילות

גירל פאוור: מסעדת אונזה מארחת את השפיות המובילות בישראל

אירועים ופסטיבלים
איך לקלף ערמונים

הדרך הנכונה: איך לקלף ערמונים בלי כל הבלאגן

מדריכים וטיפים