רשת המזון המהיר מקדונלד'ס מרעננת את קטגוריית הפרימיום עם סדרת ריב אנטרקוט החדשה במגוון רטבים לבחירה שתהיה זמינה בסניפים ובמשלוחים. ההשקה החדשה מלווה בקמפיין בכיכובם של האחים טל ועידו מוסרי שצולם בסניף מקדונלד'ס הראשון בישראל בקניון איילון ברמת גן.
ריב אנטרקוט של מקדונלד'ס
בסדרה החדשה תוצע קציצת המבורגר עסיסית מבשר ריב אנטרקוט במשקל 200 גרם לפני צלייה עם רוטב לבחירה מבין רויאל, רויאל חריף, סמוקי, קטשופ-מיונז ואיולי יווני. ארוחת הפרימיום הכוללת המבורגר ריב אנטרקוט, צ'יפס ושתייה תוצע במחיר של 58 ש"ח.

לרגל ההשקה של סדרת ריב אנטריקוט החדשה של מקדונלד'ס, עלה לרשתות קמפיין חדש בכיכובם של האחים טל ועידו מוסרי שמשתפים פעולה לראשונה בקמפיין פרסומי. הפרסומת בכיכוב האחים צולמה בסניף המחודש של מקדונלד'ס בקניון אילון.
סניף מקדונלד'ס הראשון במזרח התיכון
ההתמקדות בסניף המחודש אינה מקרית. ב-14.10 תציין הרשת 30 שנה לפתיחת הסניף הראשון המדובר ששופץ לאחרונה כמחווה לסטייל שאפיין את הסניף המקורי. אל הסניף הזה הצטרפו מאז יותר מ-220 סניפים של מקדונלד'ס ברחבי הארץ.
בחודש אוגוסט האחרון השיקו במקדונלד'ס ישראל את הצ'יקן רויאל, גרסא מוגדלת למק צ'יקן שעשה קאמבק היישר מהניינטיז לתפריט הרשת לפני כשנה. את הקמפיין להשקת המק צ'יקן ליווה כוכב שנות התשעים גיל ססובר ובקמפיין לצ'יקן רויאל שצולם אף הוא בסניף המחודש, כיכב ירמי שיק בלום.

מקדונלד'ס כבר השיקה בשנת 2011 המבורגר מנתחי פריים ריב אנטרקוט תחת המותג ביג אמריקה עם תוספות של רוטב טקסס ובצל מטוגן ורוטב ניו יורק. בשנת 2014 הושג מגה ביג אמריקה עם קציצה במשקל של 275 גרם לפני צלייה ב-6 טעמים.
מקדונלד'ס משיקה את סדרת הפרימיום ביג אמריקה:ביג טקסס וביג ניו יורק. המבורגרים עבים ומשובחים במשקל 225 גר (לפני צלייה), העשויים מנתחי פריים ריב אנטרקוט עם רוטב טקסס ובצל מטוגן ורוטב ניו יורק.