רידיפיין מיט מגיעים אל רשת AM:PM
קרדיט תמונה – יח"צ

הבשר החדש של רידיפיין מגיע אל רשת AM:PM

הבשר החדש של חברת רידיפיין מיט מגיע לראשונה אל סניפי הסופרים של רשת AM:PM עם מבחר מוצרים להכנה ביתית מהמבורגר וקבב ועד לנקניקיות מרגז
שיתוף

תוכן עניינים

חברת רידיפיין מיט מרחיבה משמעותית את תפוצת מוצרי הבשר החדש שלה ומגיעה לראשונה ל-50 סניפי רשת הסופרמרקטים AM:PM.

הבשר החדש של רידיפיין מיט היה זמין עד היום בעיקר בכ-300 מסעדות שונות ברחבי הארץ ובחו"ל. לפני מספר חודשים החלה רידפיין לשווק את מוצריה הקפואים להכנה ביתית במספר קצביות, ביניהן זו של שף ישראל אהרוני.

מוצרי רידיפיין מיט מגיעים אל AM:PM

כעת מגיעים מוצרי רידיפיין להכנה ביתית לרשת AM:PM מה שיאפשר לקהל רחב בהרבה להיחשף לבשר האלטרנטיבי של החברה. בין המוצרים שיימכרו תמצאו המבורגר רידיפיין, קבב טלה, נקניקיות מרגז ועוד, כולם ללא רכיבים מן החי ועל בסיס חלבון צמחי.

בחודש מאי האחרון גייסה רידיפיין כ-250 מליון דולר שהתווספו ל-180 מליון דולר בסבבי הגיוסים בשנתיים האחרונות. החברה נוסדה ב-2018 על ידי אשחר בן שטרית ואדם להב מתוך רצון לפנות לפלח באוכלוסייה שצורך ואוהב בשר ולהציע לו אלטרנטיבה של חלבון מן הצומח ולאו דווקא לקהל הצמחוני והטבעוני. החברה פועלת בנס ציונה ומעסיקה יותר מ-150 עובדים.

רשת AM:PM – במגמת התרחבות

רשת AM:PM ממשיכה במגמת ההתרחבות שלה בשנה האחרונה עם כסניפים חדשים בגוש דן ומחוצה לה. רק השבוע נפתחו סניפים חדשים ברחוב מוריה בחיפה, שלישי במספר בעיר הצפונית וסניף הראשון של הרשת ברמת השרון ברחוב טרומפלדור. הסניפים החדשים מצטרפים ל-57 חנויות הרשת הקיימות, כש-19 מתוכן פועלות מחוץ לתל אביב.

בנוסף החלה הרשת בשיתופי פעולה עם מיזמים שונים במגוון תחומים ממותג הארוחות הארוזות של PICKS המציע מנות מוכרות ממסעדות פופולריות לרכישה בסניפים ולחימום בבית ועד למכונות האוטומטיות של סלומט המאפשרות החזרת טלפונים סלולריים ישנים תמורת תשלום מיידי.

מגזין לזלול שואף להעניק לקוראים מידע מבוסס מחקרית תוך קישור למקורות אמינים ומוסמכים בכדי לספק מדריכים וטיפים אמינים ומועילים. עם זאת, התוכן המוצג במגזין הוא למטרות מידע בלבד ואינו מהווה תחליף לייעוץ, אבחון או טיפול רפואי מותאם אישית. עיינו בתנאי השימוש המלאים
שירה כץ

שירה כץ

שירה כץ היא אשת תוכן ודיגיטל עם ניסיון עשיר של שנים רבות ברשתות. בין השאר עסקה ביצירת תוכן, שיווק וניהול מדיה חברתית בחברות סטארט אפ ישראליות ובינלאומיות. האהבה של שירה לתוכן קולינרי איכותי ויצירתי והיכולת להתחבר לקהלים רבים הופכים אותה לנכס של ממש בנוף הדיגיטלי המתפתח.

כתבות בשבילך

חבל לפספס