חברת רידיפיין מיט (Redefine Meat) ממשיכה להרחיב את הפצת מוצריה המכונים בשר-חדש שלה ומשיקה לראשונה את מוצריה באריזה להכנה ביתית בקצביות נבחרות.
מוצרי רידפיין מייט היו זמינים בשנה האחרונה במאות מסעדות שונות ברחבי הארץ ובעולם עם מבחר מנות בשילוב הבשר החדש של החברה. כעת יוכלו הלקוחות לנסות אותו במטבח הביתי עם הגעת מוצרי רידיפיין לקצביות.
הקצביות הראשונות בהן תוכלו למצוא את מוצרי רידיפיין השונים הן הקצבייה בשינקין של ישראל אהרוני, אופריאל בוצ'ר שופ בשוק הכרמל, A-Meat בקדימה ובקצבייה של עופר במבשרת ציון.
החברה מתכננת להרחיב את הפצת מוצריה בשנה הקרובה לעשרות קצביות נוספות.
בשלב הזה תוכלו לבחור בין מארז קבב בסגנון טלה, נקניקיות מרגז או המבורגרים. טווח המחירים נע בין 35-42 שקלים למארז.
עוד טעימה: הייתם מנסים בורגר בטעם בשר אדם?
רידיפיין מיט הוקמו בשנת 2018 וגייסו עד כה יותר מ-170 מיליון דולר. קהל היעד של החברה הוא לא הקהל הצמחוני והטבעוני הקלאסי אלא דווקא קהל חובבי הבשר מתוך תקווה שאלו יפחיתו צריכת מזון מן החי ויבחרו בתחליף מוסרי וטעים באותה מידה.
לטענת החברה, רידיפיין עשויים מחומרי גלם צמחיים בלבד עם מרקם וטעם ששואף לדמות ככל האפשר את טעמו של בשר אמיתי תוך שמירה על ערכים תזונתיים טובים יותר מהמתחרים.
בחברה גם מתגאים בהליך הייצור שלהם שכולל 89% פחות פליטת גזי חממה, 98% פחות שימוש בשטח ו-96% פחות שימוש במים בהשוואה לגידול בקר למזון.
אחד המוצרים המסקרנים יותר של רידיפיין, נתח בשר שלם וצמחי בהדפסה, לא יגיע לעת עתה לקהל הביתי אך ימשיך להיות מוגש במסעדות נבחרות איתן יש לרידיפיין הסכם שיתוף פעולה.
עוד טעימה: פסטיבל הטבעונות 2022 בתל אביב – כל הפרטים
בשר-חדש של רידיפיין מיט למנגל יום העצמאות
לקראת יום העצמאות הציעו ברידיפיין מארז מיוחד של החברה לרכישה אונליין ואיסוף עצמי מקצביות נבחרות.
המארז שאזל במלאי תוך זמן קצר כולל צידנית חגיגית עם מגוון מוצרי בשר-חדש למנגל: 2 בורגרים, 5 נקניקיות ו-6 קבבים. בנוסף כולל מארז יום העצמאות של רידיפיין מיט גם נפנף ומלקחיים ממותגים