סטייק ביונד טבעוני מגיע אל המדפים
קרדיט תמונה – Beyond Meat

ביונד סטייק: הדור הבא של תחליפי הבשר מושק בארה"ב

חברת ביונד מיט משיקה לראשונה בארצות הברית את ביונד סטייק ללא רכיבים מן החי - רצועות סטייק טבעוני להכנה מהירה על הגריל או במחבת
שיתוף

תוכן עניינים

חברת ביונד מיט שנודעה בזכות תחליפי הבשר שלה המדמים בשר אמיתי מבחינת טעם מרקם ומראה משיקה לראשונה בארצות הברית את ביונד סטייק טבעוני שיצטרף להמבורגרים, הנקניקיות והבשר הטחון של החברה.

בעוד המבורגרים טבעוניים הפכו להיות נפוצים עם שפע אפשרויות משלל מרכיבים מן הטבע בכל מה שנוגע לסטייקים לעומת זאת, נדמה שהמשימה קשה יותר. היכולת לייצר תחליף שידמה את המרקם הספציפי מצריכה יכולות טכנולוגיות משמעותיות ומיטב חברות הפודטק מסביב לעולם עומלות על פיתוחים עתידיים שיכבשו את עולם תחליפי הבשר.

הסטייק הטבעוני של חברת ביונד

כעת חברת ביונד מיט עושה את הצעד הראשון בענף ומשיקה את ביונד סטייק שמתיימר להווה תחליף לסטייקים מבשר אמיתי ועשוי בין השאר משעועית פאבה וגלוטן חיטה.

סטייק טבעוני של ביונד מיט
סטייק טבעוני של ביונד מיט | צילום: Beyond Meat

על פי החברה, ביונד סטייק מכיל כ-21 גרם חלבון, דל בשומנים רווים, ללא כולסטרול ולא מכיל כמובן הורמונים או אנטיביוטיקה בהם נוהגים לעשות שימוש בתעשיית הבשר. הסטייק עצמו מגיע כרצועות בגודל ביס שמתאימים לאכילה בנפרד או כתוספת לסלטים, תבשילים ועוד.

הסטייק הטבעוני החדש של ביונד יושק ברשת הסופרמרקטים וולמארט וברשתות השיווק הקטנות בהמשך החודש במחיר של כ-8 דולר לאריזה של כ-300 גרם.

ההכרזה על המוצר החדש מגיעה לאחר חודש מאתגר של חברת ביונד מיט בשווקי ההון. רק בשבוע שעבר דיווחה החברה על פיטורים של כ-200 עובדים, כ-19% מכוח האדם, זאת על רקע הורדת התחזיות לקראת פרסום הדוחות הצפוי בתחילת נובמבר.

מניית ביונד מיט איבדה מתחילת השנה קרוב ל-80 אחוזים מערכה בין השאר עקב נטישה צרכנית של שוק תחליפי הבשר מאז סיום מגפת הקורונה והאינפלציה שהופכת את התחליפים היקרים יותר לפחות אטרקטיביים.

מגזין לזלול שואף להעניק לקוראים מידע מבוסס מחקרית תוך קישור למקורות אמינים ומוסמכים בכדי לספק מדריכים וטיפים אמינים ומועילים. עם זאת, התוכן המוצג במגזין הוא למטרות מידע בלבד ואינו מהווה תחליף לייעוץ, אבחון או טיפול רפואי מותאם אישית. עיינו בתנאי השימוש המלאים
שירה כץ

שירה כץ

שירה כץ היא אשת תוכן ודיגיטל עם ניסיון עשיר של שנים רבות ברשתות. בין השאר עסקה ביצירת תוכן, שיווק וניהול מדיה חברתית בחברות סטארט אפ ישראליות ובינלאומיות. האהבה של שירה לתוכן קולינרי איכותי ויצירתי והיכולת להתחבר לקהלים רבים הופכים אותה לנכס של ממש בנוף הדיגיטלי המתפתח.

כתבות בשבילך

חבל לפספס