JBurger: המבורגר טבעוני חדש ומושחת מגיע לתל אביב

JBurger הוא מותג המבורגר טבעוני חדש שיתארח לפופ אפ עם קציצות מושחתות במיוחד במסעדת J17 הטבעונית המוערכת בתל אביב בחודשים הקרובים.
עדכונים טעימים למייל!

המבורגר טבעוני חדש ומושחת מגיע לתל אביב והפעם היישר אל מסעדת J17 הטבעונית המוערכת ברחוב ירמיהו בתל אביב לפופ אפ של מספר חודשים.

עוד טעימה: מסעדת 416 חוזרת בפופ אפ בקניון גינדי

JBurger - פופ אפ המבורגר טבעוני מושחת במסעדת J17
JBurger - פופ אפ המבורגר טבעוני מושחת במסעדת J17 | צילום: גיל אבירם

JBurger הוא מותג המבורגרים חדש שלקח על עצמו את המשימה לייצר המבורגר טבעוני ועסיסי עם שפע של תוספות ורטבים ייחודיים ובחודשים הקרובים תוכלו למצוא אותם מתארחים בתפריט של מסעדת J17. ליין המבורגרים של JBurger מיוצר כולו מחלבון צמחי תוצרת ביונד, חלבון JB ורידיפיין מיט.

JBurger המבורגר טבעוני מושחת – מה בתפריט?

בתפריט הבורגרים תמצאו בין השאר המבורגר J קלאסי עם עם איולי, עגבניה, בצל, מלפפון חמוץ וחסה; בוורלי הילס בורגר עם ממרח אבוקדו מתובל, נבטים וגבינת צ'דר טבעונית; סמוקינג הוט בורגר עם סלסת פלפלים חריפים שרופים, איולי פיקנטי וסלייס אננס צרוב והלו באבא עם איולי קארי, חסה ואלו מסאלה מבושם בתבלינים הודיים (56-68 ש"ח להמבורגר, 75-86 ש"ח במסגרת ארוחה עם תוספת ושתייה).

עוד תמצאו בתפריט שניצבורגר עם המבורגר רידיפיין ושניצל סייטן בלחמניה עם איולי, עגבניה, בצל ומלפפון חמוץ; נקניקיית רידיפיין פיקנטית בלחמניה עם חרדל דיז'ון, כרוב כבוש, קטשופ וסלטון ישראלי אישי וסלופי מבשר ביונד מפורק מוקפץ עם גבינה מוגש בלחמניה עם איולי פיקנטי, בצל ועלי בייבי (35-72 ש"ח בנפרד או 39-89 במסגרת ארוחה עם תוספת ושתייה). בתוספות יציעו ב-Jburger מג'דרה ביתית, צ'יפס תפוחי אדמה ובטטה וטבעות בצל.

נבחרת ההמבורגרים הטבעוניים של Jburger
נבחרת ההמבורגרים הטבעוניים של Jburger | צילום: גיל אבירם

עוד טעימה: ההמבורגר הטבעוני של ברגר קינג מגיע לדיזנגוף סנטר

תפריט הקינוחים מציע מתוקים טבעוניים מפתים בעבודת יד, ממותקים בסוכר קוקוס אורגני וללא גלוטן כמו טראפלס פקאן בננה; טראפלס שקדים, שוקולד וקראנצ'י פטל; טראפלס קשיו, קרמל ותמרים; טראפלס שוקולד נוגט עשיר; טראפלס קרם לוז עם קראנצ'י קינואה אדומה מונבטת ועוד.

פופ אפ המבורגרים של JBurger במסעדת J17 | ירמיהו 17, תל אביב | ראשון-חמישי 12.00-23:00, שישי 09:30-16:00 | הזמנות בטלפון 03-9442773 ובאתר

הרשמו לניוזלטר לזלול

הרשמו בחינם לניוזלטר של לזלול ועקבו ברשתות החברתיות. כל חדשות האוכל, סקירת מסעדות ואירועים, מדריכים וטיפים לבישול ואפייה, מתכונים ויראליים ומוצרים חדשים על המדף!
עקבו אחרי לזלול ברשתות החברתיות

התגובות שלכם

0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

ממשיכים לזלול

המבורגר בטעם בשר אדם?

הייתם טועמים? המבורגר בטעם בשר אדם הושק בשוודיה

חדשות האוכל
לחמניית eatsane של BBB

שומרים על המשקל? חדש ברשת BBB – לחמנייה מופחתת פחמימות

חדשות האוכל
המבורגר שחיתות של הגראז'

יום ההמבורגר הבינלאומי 2023: ההצעות הכי עסיסיות

חדשות האוכל
תפריט המבורגרים חדש ברשת לנדוור

לנדוור משיקה תפריט המבורגרים מושחתים של יהלומה לוי

חדשות האוכל

טרי מהתנור

קולקציית העוגות והקינוחים של ביסקוטי לראש השנה 2024

מלכת הדבש: ביסקוטי מציגה קולקציית עוגות וקינוחים מפתה לראש השנה

חדשות האוכל
לא התארגנתם על עוגה לראש השנה? רוצו לבדוק את קולקציית העוגות והקינוחים עתירת הדבש של קונדיטוריית ביסקוטי למרכז שולחן החג >>
נאיפה מולא מארחת לארוחה אינטימית בביתה

במטבח של נאיפה מולא: ארוחות אינטימיות אצל השפים הגדולים בישראל

אירועים ופסטיבלים
מתומר טל ורותי ברודו ועד לנאיפה מולא ומושיקו גמליאל: סן פלגרינו משיקים סדרת ארוחות פיין דיינינג אינטימיות בבתי השפים המובילים בישראל >>

מדריכים שאהבתם

עסיסית מחדש: זו הדרך הנכונה לחמם לזניה מאתמול

מדריכים וטיפים

כמה זמן מותר לשמור ביצה קשה מחוץ למקרר?

מדריכים וטיפים

מה לזלול?