קפה עוטף נתיב העשרה מציגים: הפנינג כלבים שמח במתחם שרונה

קפה עוטף – נתיב העשרה יקיים הפנינג חגיגי לכבוד יום הכלב הבינלאומי עם מגוון פעילויות ופינוקים לכלבים ובעליהם מהעוטף ומכל הארץ.
עדכונים טעימים למייל!

קפה עוטף – נתיב העשרה, מציינים את יום הכלב הבינלאומי שיצוין ביום שני (26.8) בין השעות 17:00-19:00 עם הפנינג כלבים יוצא דופן שכולו מחווה להולכים על ארבע מהעוטף ומכל אזורי הארץ

במסגרת האירוע הייחודי יקימו בבית הקפה מתחם בילוי וטיפול לכלבים בלב תל אביב שיציע שלל פעילויות מגוונות לחברו הטוב ביותר של האדם.

פסטיבל כלבים בקפה עוטף - נתיב העשרה
פסטיבל כלבים בקפה עוטף - נתיב העשרה | תמונה: מערכת לזלול

בין הפעילויות: הדפסת תמונות הכלבים על הקפה (באדיבות Ripple); טיפולים אישיים לכלבים ולבעליהם בעזרת 4 מטפלים מקצועיים של iDogTLV וגם מכירה מיוחדת של קולרי בנדנה עם הדפסי כלניות, סמל הרשת והעוטף.

החנות של קפה עוטף - נתיב העשרה
החנות של קפה עוטף – נתיב העשרה | צילום: רונן טופלברג

לאורך כל היום יוצעו במקום שלל חטיפים איכותיים למשתתפים הפרוותיים וברחבת הקפה יפוזרו קערות שתייה מרעננות להנאת הכלבלבים. להעברת תמונה של הכלב להדפסה על הקפה יש לשלוח מייל לכתובת cafeotef@gmail.com

רשת קפה עוטף – בית חברתי לתושבי העוטף

קפה עוטף – נתיב העשרה הוא בית הקפה הראשון שנפתח במסגרת המיזם החברתי "קפה עוטף" שהוקם על ידי תושבי עוטף עזה בכדי להוות מרכז עבור הקהילה ביישובים אליהם פונו, לייצר חוסן קהילתי ונפשי למפונים, לאפשר להם עשייה ותעסוקה, אופק ותקומה.

השאיפה היא לייצר מקום בו תוכל הקהילה להיפגש ולשמור אותה שלמה ככל הניתן ולחבר בין הקהילה המארחת לקהילה המפונה. ברשת מועסקים בנות ובני היישובים וכל "קפה עוטף" שייך באופן בלעדי ליישוב על שמו הוא קרוי.

הסניף הראשון ברשת, נתיב-העשרה, נפתח במתחם שרונה בתל אביב במהלך חודש אפריל 2024 והשני, "קפה עוטף – רעים", נפתח בחודש שעבר בשכונת פלורנטין. השאיפה היא לפתוח עד 7 בתי קפה ברשת המתהווה, תחילה באור המגורים הזמני ולאחר מכן ליישובים על פי בחירתם.

מאפים של קפה עוטף - רעים
מאפים של קפה עוטף – רעים | צילום: סיון פרג'

בבית הקפה תוכלו ליהנות מקפה טרי ואיכותי ושלל ממרחים ורטבים מהעוטף שמשתלבים במאפים ובכריכים שנאפים במקום, הכול תחת עיניה הקפדניות של השפית ואשת הקולינריה רותי רוסו.

בבית הקפה קיימת גם חנות עם תוצרת ייחודית של יישובי העוטף כמו יינות, ריבות, פירות יער, גרנולה ועוגות וגם חולצות, ספלים, סינרים, תיקי בד ועוד.

בסופי שבוע מתקיימת גם מכירת פרחים וניתן לרכוש את המוצרים כמארז פיקניק לישיבה במרחבי המתחם.כל רווחי בית הקפה והחנות חוזרים לקהילה עצמה לטובת שיקום.

רעות קרפ - קפה עוטף - רעים
רעות קרפ – קפה עוטף – רעים | צילום: סיון פרג'

בסניף השני, קפה עוטף -רעים, המנוהל על ידי רעות קרפ, פועלת גם חנות הדגל של שוקולד דביר של השוקולטייר דביר קרפ ז"ל, תושב הקיבוץ שנרצח לעיני ילדיו יחד עם זוגתו, סתיו קמחי, בביתו ב-7.10.

במקום תמצאו את הפרלינים והשוקולדים של דביר על בסיס המתכונים המקוריים לצד מוצרים מהעוטף כמו פריטי קרמיקה ואמנות, גבינות ממחלבת בארי ועוד מוצרים שעוצבו במיוחד לרשת קפה עוטף.

קפה עוטף – נתיב העשרה | קפלן 30, מתחם שרונה, תל אביב | ראשון-חמישי 7:30-18:00, שישי 7:30-15:00, שבת 7:30-18:00

קפה עוטף – רעים | וולפסון 54, תל אביב | ראשון-חמישי 7:30-19:30, שישי 7:30-16:00, שבת 9:00-19:30

הרשמו לניוזלטר לזלול

הרשמו בחינם לניוזלטר של לזלול ועקבו ברשתות החברתיות. כל חדשות האוכל, סקירת מסעדות ואירועים, מדריכים וטיפים לבישול ואפייה, מתכונים ויראליים ומוצרים חדשים על המדף!
עקבו אחרי לזלול ברשתות החברתיות

התגובות שלכם

0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

ממשיכים לזלול

מה אסור לאכול לפני השינה

שוב לא נרדמים? 6 דברים שלא כדאי לאכול לפני השינה

מדריכים וטיפים
סדרת חווית הצ'אי של תה ויסוצקי

חדש על המדף לחורף: צ'אי ויסוצקי, מרקים ורטבים

חדש על המדף
איך לשטוף כלים במהירות

המדריך לשעת מלחמה: טיפים שימושיים לשטיפת כלים מהירה

מדריכים וטיפים
פסק זמן פטיסרי של דודו אוטמזגין

חדש: פסק זמן פטיסרי של דודו אוטמזגין

חדש על המדף

טרי מהתנור

קולקציית העוגות והקינוחים של ביסקוטי לראש השנה 2024

מלכת הדבש: ביסקוטי מציגה קולקציית עוגות וקינוחים מפתה לראש השנה

חדשות האוכל
לא התארגנתם על עוגה לראש השנה? רוצו לבדוק את קולקציית העוגות והקינוחים עתירת הדבש של קונדיטוריית ביסקוטי למרכז שולחן החג >>
מארזי ראש השנה 2024 - טעם הגליל

ראש השנה 2024: מארזי תוצרת מקומית ויין ישראלי לשולחן החג

חדשות האוכל
מגוון יינות ישראליים, מארזים עם שלל תוצרת מקומית איכותית ושיתופי פעולה מסקרנים שיעטרו לכם את שולחן החג בראש השנה 2024 >>

מדריכים שאהבתם

לשבועיים ויותר: איך לאחסן שמיר טרי במקרר ובמקפיא

מדריכים וטיפים

צאו מהשוק: איך להכין ארטישוק בקלות בבית

מדריכים וטיפים

מה לזלול?