לזלול - מגזין אוכל ישראלי

Coffee Fest TLV: פסטיבל הקפה 2022 חוזר לתל אביב

לאחר ההצלחה בשנה שעברה, פסטיבל הקפה הגדול בישראל חוזר במהדורת 2022 למתחם התחנה בתל אביב עם שפע טעימות, סדנאות ותחרויות מעוררות במיוחד
Coffee Fest TLV 2022 - פסטיבל הקפה של ישראל
Coffee Fest TLV 2022 - פסטיבל הקפה של ישראל | צילום: יח"צ
שיתוף

אחרי שפע של פסטיבלי אוכל, יין ואלכוהול, היה זה רק טבעי שהקפה, אחד המשקאות הפופולריים בעולם שחווה צמיחה והתפתחות מרשימה גם בארץ בקרב צרכנים ויצרנים כאחד, יקבל ייצוג פסטיבלי גדול משלו.

עוד טעימה: מה חשבנו על קפסולות נספרסו בטעם לימונענע

לאחר ההצלחה בשנה שעברה, Coffee Fest TLV, פסטיבל הקפה של ישראל חוזר השבוע אל מתחם התחנה בתל אביב ל-3 ימים (13-15.9) עם שפע של טעימות קפה חופשיות מזנים ותערובות של בתי קלייה מובחרים מהארץ ומהעולם, מחליטות קפה וקוקטיילים מבוססי קפה ועד לבירת קרפאט עם קפה של מבשלת הדובים, סדנאות, תחרות בריסטות והפתעות נוספות.

Coffee Fest TLV 2022
Coffee Fest TLV 2022 | תמונה: יח"צ

Coffee Fest TLV 2022 – שדרת בתי קפה, סדנאות ותחרויות

במסגרת פסטיבל הקפה 2022 תוקם שדרת בתי קפה "ספיישלטי" עם דוכנים של מיטב בתי הקפה בתל אביב שיציעו מבחר משקאות קפה מקוריים במגוון שיטות חליטה. בין בתי הקפה המשתתפים תמצאו את קפה נחת, קפליקס, אדמונד קפה, קופי שופ 51, ג'רה קפה TLV, אדה חנינה ועוד.

בנוסף ייערכו בפסטיבל מגוון של סדנאות בכל שעה עגולה עם טעימות של קפה ייחודי מבתי קלייה זוכי פרסים מרחבי העולם. בין השמות תמצאו בתי קלייה מוערכים מאנגליה כמו Dark Woods, Grumpy Mule, Chipp Coffee, Neighbourbood, Maude, Heart & Graft ושפע בתי קלייה מארה"ב כמו Blue Bottle Coffee, PT’S Coffee, Counter Culture, Intelligentsia Coffee ועוד.

הסדנאות יועברו על ידי מומחה הקפה אורי קטן ויתקיימו בכל שעה עגולה בין השעות 19:00 ל-22:00 בכל אחד מימי הפסטיבל במתחם הסדנאות סמוך לכניסה הצפונית.

עוד בפסטיבל הקפה תל אביב 2022: מגוון חידושים ופיתוחים מסקרנים בתחום, אורחים ומשלחות של מגדלי קפה מחו"ל, הדור החדש של מכונות הקפה לבית ולמשרד, השקות, מבצעים ותחרויות ושפע פעילויות שכולן קפה.

ההשתתפות בפסטיבל מותנית ברכישת כרטיס הכולל כאמור טעימה חופשית בכל דוכני הקפה (מלבד משקאות אלכוהוליים) והשתתפות בסדנאות על בסיס מקום פנוי.

מה יש לזלול בפסטיבל הקפה 2022?

בנוסף יכלול הפסטיבל מתחם אוכל בתשלום עם פוד טראק של פיצות ופסטות ומתחם מושקע של הקונדיטור המוערך מורן גיל בשיתוף המותג Baileys בו יוגשו קינוחים ומשקאות על בסיס בייליס פרי מוחו הקודח של גיל.

בין השאר יוצעו קינוחים כמו וופי-פאי אספרסו עם גנאש שוקולד-קרמל וקרם בייליס; טרימיסו בייליס בציפוי שוקולד חלב ואגוזי לוז וטארט קרם קרמל עם תפוחים בקינמון וקרם בייליס (35-41 ש"ח), משקאות קפה קר בייליס אייריש קרים ושוקולד או קפה קר בייליס קרמל מלוח (26 ש"ח).

קינוחים של קונדיטור מורן גיל ובייליס
קינוחים של קונדיטור מורן גיל ובייליס | צילום: אמיר יעקובי

גם השנה יעניקו בפסטיבל הקפה פרס מפעל חיים לדמות מצטיינת מעולם הקפה. הזוכה לשנת 2022 הוא סאמר נחלה, בעלי מותג הקפה נחלה אדום ומאנשי הקפה הוותיקים והמוערכים בישראל.

פסטיבל הקפה של ישראל – Coffee Fest TLV | שלישי-חמישי 13-15.9, 18:30-23:00 | מחיר: 89 ש"ח לכניסה יומית, 199 ש"ח לכניסה לכל ימי הפסטיבל | הכניסה מגיל 18 | מחיר הכרטיס כולל טעימה חופשית של עשרות סוגי קפה בדוכני הפסטיבל | הזמנות באתר | חניה ב-24 ש"ח ללא הגבלת זמן בחניון התחנה או חניון בית האצ"ל (6 ש"ח לתושבי תל אביב)

Picture of שירה כץ

שירה כץ

שירה כץ היא אשת תוכן ודיגיטל עם ניסיון עשיר של שנים רבות ברשתות. בין השאר עסקה ביצירת תוכן, שיווק וניהול מדיה חברתית בחברות סטארט אפ ישראליות ובינלאומיות. האהבה של שירה לתוכן קולינרי איכותי ויצירתי והיכולת להתחבר לקהלים רבים הופכים אותה לנכס של ממש בנוף הדיגיטלי המתפתח.
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

ממשיכים לזלול

5 מאכלים שגורמים לריח רע מהפה - חמאת בוטנים

5 מאכלים מפתיעים שגורמים לריח רע מהפה

מדריכים וטיפים
Summer Truck משאית הקפה של נספרסו

Summer Truck: משאית הקפה של נספרסו מגיעה לתל אביב

אירועים ופסטיבלים
פולי קפה טריים וכוס קפה טרי

אוהבים קפה? כך תשמרו עליו טרי וארומטי לאורך זמן

מדריכים וטיפים
איך לשרוד את צום יום כיפור בלי קפה

בלי אספרסו: איך לשרוד את צום יום כיפור ללא קפה?

מדריכים וטיפים
רביבה וסיליה חוגגת יום הולדת 12

גירל פאוור: מסעדת רביבה וסיליה חוגגת יום הולדת 12

חדשות האוכל
הקפה החריף בעולם של Roasty Buds

הייתם טועמים? הקפה החריף בעולם עם קרולינה ריפר מגיע למדפים

חדשות האוכל
הוספת מלח לקפה להפחתת מרירות

הקפה של הבוקר מר מדי? תוסיפו קצת מלח

מדריכים וטיפים
מה קורה לגוף כשמפסיקים לשתות קפה

זמן להיגמל? זה מה שקורה לגוף כשמפסיקים לשתות קפה

מדריכים וטיפים
בית הקפה חברתי "בית היוצר – עדי אופקים"

חדש באופקים: בית קפה חברתי המופעל ע"י בעלי מוגבלויות

חדשות האוכל
אל דאלי בר ומעדנייה בתל אביב

חדש: אל דאלי – בית קפה ומעדנייה עם אג'נדה חברתית

חדשות האוכל
ארוחות בוקר בטאטי אילת

טאטי פיצה. בייקרי. קפה: ארוחת בוקר מול הים באילת

חדשות האוכל
איך מנקים מכונת נספרסו

טיפ מבריק: איך לנקות מכונת נספרסו בקלות ובמהירות

מדריכים וטיפים