יין, כנאפה ואווירה יפואית: בראנץ' שישי במעדניית דלי אלהמברה

המעדנייה היפואית שדוגלת בגישת Farm to Table מציעה בימי שישי בראנץ' חדש בסגנון בופה עם מיטב חומרי גלם טריים ממבחר יצרנים מקומיים.
עדכונים טעימים למייל!

מעדניית דלי אלהמברה שנפתחה לפני כשנה ביפו משיקה בראנץ' שישי חדש לכבוד החגים המבוסס על תוצרת מקומית עונתית ואיכותית. הבראנץ' מוגש בסגנון בופה פתוח על השולחן וכולל כוס יין ואווירה יפואית אותנטית.

עוד טעימה: בראנץ' סתווי חדש בבר הקולינרי דפי

בראנץ' שישי במעדניית דלי אלהמברה
בראנץ' שישי במעדניית דלי אלהמברה

את דלי אלהמברה הקימו במשותף יקיר כנפו ואביאל אלבז. כנפו עסק בעבר בהפקת אירועי אוכל קהילתיים וייעוץ עסקי לחקלאים בעמק חפר מטעם הג'וינט היהודי. הוא גם הקים את קהילת Farm to Table Israel שמקדמת את קונספט מהשדה לשולחן עם קהילה המונה כיום עשרות אלפי איש ומחברת בין חקלאים לצרכנים הפרטיים.

אלבז, בעל תואר במנהל עסקים עם התמחות בקהילות ויזמות, עבד בעברו כטבח במסעדת שילה המוערכת. כשפגש את כנפו, זיהה אלבז הזדמנות לקדם עסקים ויצרנים ישראלים קטנים דרך האוכל והשניים חברו למסע במשקים ברחבי הארץ והפקת אירועי קולינריה קהילתיים.

הבראנץ' של אלהמברה הוא המשך טבעי לסדנאות ולבראנצ'ים שהיו עורכים כנפו אלבז, בעלי המקום, במשקים חקלאיים בימי שישי בצהריים. התפריט עצמו משתנה מדי שבוע על פי תוצרת השדה והתבואה שבשיאה באותה עונה אך הקונספט נשאר דומה.

בראנץ' שישי במעדניית דלי אלהמברה – מה יש לזלול?

בין המנות המתחלפות שיוצעו בבראנץ' תמצאו חציל שרוף יוגורט של שמואל, שקד ורימונים; סביצ׳ה עם נקטרינה, פטרוזלייה, בצל סגול וצזיקי; סלט עלים ותפוחים עם רוקט בר, גבינה כחולה, פרחי ודבש פרחי בר; פריטטה משגעת עם שלל ירקות הקיץ של העונה, בצל ירוק ומוצרלה דה באפלו; קישים של אמא זיו וקציצות דגים של אלבז.

לקינוח יציעו בבופה מתוקים כמו כנאפה עם מי זהר, הל ועלי קינמון; פירות העונה חתוכים ועוד.

מחיר הבראנץ' עומד על 110 ש"ח לסועד ו-195 ש"ח לזוג.

במעדנייה עצמה תמצאו מבחר של גבינות ממחלבות בוטיק מקומיות, קפה איכותי, דבש ויינות ישראליים מגוונים. בנוסף מוצע מדי יום תפריט המבוסס על מוצרי המעדנייה.

בראנץ' בדלי אלהמברה | שדרות ירושלים 30, יפו | ימי שישי 14/10 ו-21/10, 11:00-13:30 | הזמנות בטלפון 077-7242033 או באתר אונטופו

הרשמו לניוזלטר לזלול

הרשמו בחינם לניוזלטר של לזלול ועקבו ברשתות החברתיות. כל חדשות האוכל, סקירת מסעדות ואירועים, מדריכים וטיפים לבישול ואפייה, מתכונים ויראליים ומוצרים חדשים על המדף!
עקבו אחרי לזלול ברשתות החברתיות

התגובות שלכם

0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

ממשיכים לזלול

בראנץ' חדש במסעדת שוקרייה

מסעדת שוקרייה בהוד השרון משיקה בראנץ' חדש לקיץ

חדשות האוכל
מתחם האוכל החדש של דבאח ביג מרקט מעלות תרשיחא

דבאח ביג מרקט משיקים מתחם אוכל ובילויים ענק בצפון הארץ

חדשות האוכל
בראנץ' של ד"ר שקשוקה ב-AKA44

דוקטור שקשוקה מגיע לבשל לכם בראנץ' סופשבוע לוהט

אירועים ופסטיבלים
ישראל אהרוני מתארח במסעדת זוס לערב אחד

השבוע בחיפה: שף ישראל אהרוני מתארח במסעדת זוס

חדשות האוכל

טרי מהתנור

קולקציית העוגות והקינוחים של ביסקוטי לראש השנה 2024

מלכת הדבש: ביסקוטי מציגה קולקציית עוגות וקינוחים מפתה לראש השנה

חדשות האוכל
לא התארגנתם על עוגה לראש השנה? רוצו לבדוק את קולקציית העוגות והקינוחים עתירת הדבש של קונדיטוריית ביסקוטי למרכז שולחן החג >>
מרק ירקות לשבירת צום יום כיפור

5 מאכלים מומלצים לשבירת צום יום כיפור שלא מכבידים על הבטן

מדריכים וטיפים
בכדי הימנע מבעיות עיכול לאחר יום כיפור, חשוב לשבור את הצום בצורה נכונה ולהקפיד על מזונות מתאימים. אספנו 5 מאכלים שכדאי לצרוך לאחר הצום. >>

מדריכים שאהבתם

פצצות אנרגיה: למה בכלל בננות צהובות?

מדריכים וטיפים

המדריך השלם לגריל: כל הציוד שצריך למנגל המושלם

מדריכים וטיפים

מה לזלול?