זה לא חלום: פתח תקווה מתחדשת עם בראנץ' שישי מושחת

דרימרי בייקרי ביסטרו מפתח תקווה משיקה בראנץ' חדש ומפנק בימי שישי עם מבחר מנות ביצים, מאפי בוקר והפתעות נוספות של השף עידן מימון.
עדכונים טעימים למייל!

דרימרי בייקרי ביסטרו של השף קונדיטור עידן מימון בפתח תקווה משיקה בראנץ' חורפי מפתה ומפנק לימים הקרים עם ארוחות בוקר מפתיעות, מבחר מאפיים טריים ומנות חדשות ומרגשות נוספות להתחיל איתן את היום

מימון, שרכש את השכלתו הקולינרית בלה נוטרה בפריז, חלש בעברו על הקונדיטוריות של טוטו וקלארו והחליט לפני כ-4 שנים לפתוח את דרימרי בייקרי ביסטרו בפתח תקווה בכדי להביא את בשורת הפטירי הצרפתי היישר אל העיר בה גדל.

בראנץ' חורף 2023 של דרימרי בייקרי ביסטרו
בראנץ' חורף 2023 של דרימרי בייקרי ביסטרו | צילום: גיל אבירם

הבייקרי מציע מדי יום מבחר של לחמים, מאפי בוקר, עוגות ועוגיות בוייב אירופאי בעוד הביסטרו מציע תפריט אוכל מחומרי גלם איכותיים, ירקות אורגניים של מגדלים מקומיים, סלטים, פסטות טריות ופיצות בתנור אבן.

בראנץ' חורף של דרימרי בייקרי – מה בתפריט?

בבראנץ' החדש של הדרימרי שיוגש מדי יום שישי תמצאו מבחר מנות ביצים מגוונות ומקוריות כמו אגז בנדיקט קלאסי עם ביצים עלומות על בריוש, תרד, בצל ורוטב הולנדייז; בנדיקט טרטופו על בריוש עם ביצים עלומות, הולנדייז כמהין, סלמון מעושן, תרד בר ובצל; שקשוקה עם 2 ביצים, קולי עגבניות, סלט חתוך גס, טחינה ולחם (56-66 ש"ח).

אגז בנדיקט של דרימרי בייקרי
אגז בנדיקט של דרימרי בייקרי | צילום: גיל אבירם

עוד יוצעו בבראנץ' מבחר של כריכים כמו קרואסון פרעצל עם ממרח עגבניות, מוצרלה ובזיליקום; בייגל טוסט פתוח עם מוצרלה, גאודה, רוטב עגבניות ו-2 תוספות לבחירה; בייגל בריוש עם סלמון, גבינת שמנת, אבוקדו וביצה קשה; קרואסון בולאנז'רי עם טחינה, חציל, ביצה קשה, עגבניות שרופות, מלפפון חמוץ ובצל; בורקס פינוקים עם חלומי, אבוקדו, ביצה קשה ומלפפון חמוץ ופרצל טונה עם איולי אריסה, ביצה קשה, מלפפון חמוץ וחסה (48-58 ש"ח).

באגף הסלטים מציעים בבראנץ' של דרימרי סלט פטוש עם ירקות שוק חתוכים גס, קרוטונים וגבינת פטה; סלט טאבולה עם בורגול, עדשים שחורות, ירקות קצוצים, עשבי תיבול, פיצוחים בקרמל, קריספי בטטה ופטה; סלט אנדיב עם מיקס חסות, גזר, שקדים, גבינת ברי פקאן, פרי עונתי ווינגרט אגוזים; סלט קיסר עם מיקס חסות, קרוטונים, איולי סיזר, ביצה קשה, עגבניות שרי, בצל סגול ופרמזן ועוד (60-66 ש"ח).

לצד אלו תוכלו ליהנות מארוחת בוקר פריטטה קלאסית עם תפוח אדמה, חציל, גמבה, זוקיני, בצל ומוצרלה עם לחם מחמצת ומטבלי הבית, סלט ירקות חתוך גס ושתייה קרה או חמה או מבוקר דרימרי עם 2 ביצים לבחירה, סלסלת לחמים ומאפי בוקר, סלט ירקות חתוך גס, גבינות, סלט אבוקדו, ממרח עגבניות מיובשות, סלט טונה, חמאה וריבה ביתית ושתייה קרה או חמה (70-154 ש"ח).

לקינוח יציעו במקום ברד פודינג עשיר עם פירות יער וגלידת שמנת חמוצה (52 ש"ח).ומבחר מאפי בוקר מיוחדים כמו קווין אמאן וקרם פטיסייר טופי מלוח; קרואסון ג'אנדויה שוקולד אגוזים ושבבי פייטה; קרואסון חמאה עם קרם מסקרפונה ותותים; דניש חלווה פיסטוק ועוד (14-18 ש"ח).

בבר הקוקטיילים הסמוך בייקר סלון ששייך אף הוא לקבוצת דרימרי וחולק מטבח משותף עם הביסטרו השיקו בחודש שעבר תפריט חורף חדש עם שלל מנות מעשה ידיו של שף עידו מימון לצד קוקטיילים מרעננים ומותאמים למנות

בראנץ' חורף בדרימרי בייקרי ביסטרו | הסיבים 49, פתח תקווה | ימי שישי 8:00-14:00 | כשר | הזמנות בטלפון 03-9503330 ובאתר

הרשמו לניוזלטר לזלול

הרשמו בחינם לניוזלטר של לזלול ועקבו ברשתות החברתיות. כל חדשות האוכל, סקירת מסעדות ואירועים, מדריכים וטיפים לבישול ואפייה, מתכונים ויראליים ומוצרים חדשים על המדף!
עקבו אחרי לזלול ברשתות החברתיות

התגובות שלכם

1 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

ממשיכים לזלול

בראנץ' שישי של קפה מרטיני

רומא פינת דיזנגוף: הבראנץ' האיטלקי החדש של קפה מרטיני

חדשות האוכל
בראנץ' שישי של בושוויק עושה קאמבק

מושחת מתמיד: הבראנץ' של בושוויק חוזר לצהרי שישי

חדשות האוכל
תפריט אביב 2023 ברוטצ' ביסטרו בר

חפש אותי בראשון: המסעדה שמציעה בראנץ' מושחת עד 20:00

חדשות האוכל
בחירות 2022 במסעדות ברחבי הארץ

מה אוכלים ביום הבוחר: בחירות 2022 במסעדות ברחבי הארץ

חדשות האוכל

טרי מהתנור

מארזי ראש השנה 2024 - טעם הגליל

ראש השנה 2024: מארזי תוצרת מקומית ויין ישראלי לשולחן החג

חדשות האוכל
מגוון יינות ישראליים, מארזים עם שלל תוצרת מקומית איכותית ושיתופי פעולה מסקרנים שיעטרו לכם את שולחן החג בראש השנה 2024 >>
מטבח מעבר: לבשל בבית - תערוכה בגלריית אסיף

עוגיות בבוקר, חביתה בערב: המטבח שלפני ה-7.10 בתערוכה חדשה

חדשות האוכל
אסיף, מרכז תרבות האוכל בישראל, משיק לקראת יום השנה ל-7.10 תערוכה חדשה בשם "מטבח מעבר: לבשל בית", המוקדשת לגעגוע למטבח הביתי של מפוני המלחמה >>

מדריכים שאהבתם

איך להכין גבינת ריקוטה ביתית עם 3 מרכיבים בלבד

מדריכים וטיפים

איך לבחור מיקרוגל שמתאים למטבח שלכם: המדריך למתלבט

מדריכים וטיפים

מה לזלול?