וואו? טעמנו את קינוחי היוגורט של אסטלה מבית דנונה

שת"פ בין מותג היוגורט דנונה WOW והקונדיטורית אסטלה הוליד יוגורטים בוייב קינוחי בטעמי קראק פאי ובנופי פאי. יצאנו לטעום האם מדובר בחיבור שעושה וואו.
עדכונים טעימים למייל!

חברת שטראוס מרחיבה את סדרת WOW של מותג היוגורט דנונה עם מהדורה מיוחדת שנוצרה בשיתוף פעולה עם הקונדיטורית אסטלה מושקוביץ' בלפר שידועה בין השאר מבית הספר לקונדיטוריה אסטלה אותו היא מובילה ומראליטי הקינוחים של קשת "הקינוח המושלם"

דנונה השיקה את WOW לפני כשנה כסדרת יוגורטים בתוספת שכבת קרם פירותי בתחתית כמו תות, פירות יער, אפרסק ובננה תמר לצד טעמים מיוחדים כמו קרמל מלוח, פיסטוק, אלפחורס ומלבי.

יוגורט דנונה WOW הסדרה של אסלה
יוגורט דנונה WOW הסדרה של אסלה | צילום: מערכת לזלול
דנונה WOW של אסטלה בטעמי בנופי פאי וקראק פאי
דנונה WOW של אסטלה בטעמי בנופי פאי וקראק פאי | צילום: מערכת לזלול

במסגרת שיתוף הפעולה החדש עם אסטלה הושקו שני יוגורטים בטעמי קינוחים קלאסיים אהובים ששואפים לשדרג את הקונספט הקינוחי של סדרת וואו למחוזות הגורמה ועולמות הקינוחים המורכבים.

הראשון הוא יוגורט וואו הסדרה של אסטלה עם שכבת בטעם בנופי פאי והשני עם שכבת בטעם קראק פאי. היוגורט מכיל 4% שומן ו-10 גרם חלבון בכל גביע במשקל 150 גרם.

קינוחי יוגורט דנונה WOW הסדרה של אסטלה – זה טעים?

כשניגשים לטעום חטיפים או מעדנים שמתהדרים בשמות של שפים וקונדיטורים ידועים, ישנו חשש מובנה שהחיבור יתגלה כלא מוצלח, חשש שמתגבר ככל שהשם המדובר נחשב כמזוהה עם איכות קולינרית ברמה גבוהה.

לפני כשנתיים עשו זאת בעלית עם סדרת פסק זמן פטיסרי שגייסה את שף קונדיטור דודו אוטמזגין בכדי לייצר טעמים – פסק זמן שוקולד חלב במילוי קרם פרלינה, פסק זמן שוקולד חלב במילוי קרם קפה לאטה ופסק זמן שוקולד לבן במילוי קרם פטל.

יוגורט דנונה WOW הסדרה של אסלה
יוגורט דנונה WOW הסדרה של אסלה | צילום: מערכת לזלול

כמו אז גם במקרה הנוכחי, החיבור בין השם המוערך למותג הפופולרי לא מוכיח את עצמו. אמנם היוגורט עצמו סמיך במידה מספקת, קרמי ומפנק ועם מתיקות מעודנת אבל הסיבה לשמה נתכנסנו, שכבת הקרם, לא עושה את העבודה ומרגישה בעיקר מפוספסת.

שכבת הקראק פאי כמו גם שכבת הבנופי פאי ביוגורטים החדשים מרגישה מעט דלילה מדי עם מרקם גרגרי שאמור ככל הנראה לדמות את החלק של הפאי, אבל בעיקר יוצר תחושה לא כל כך נעימה בפה.

למרות זאת, מבין השניים חיבבנו יותר את יוגורט וואו עם שכבת בנופי פאי עם טעמים מובחנים וכיפיים של בננה ובמתיקות נעימה ולא מוגזמת.

וואו הסדרה של אסטלה יוגורט עם שכבה בטעם קראק פאי ויוגורט עם שכבה בטעם בנופי פאי | 4.90 ש"ח לגביע של 150 גרם | להשיג בכל רשתות השיווק

הרשמו לניוזלטר לזלול

הרשמו בחינם לניוזלטר של לזלול ועקבו ברשתות החברתיות. כל חדשות האוכל, סקירת מסעדות ואירועים, מדריכים וטיפים לבישול ואפייה, מתכונים ויראליים ומוצרים חדשים על המדף!
עקבו אחרי לזלול ברשתות החברתיות

התגובות שלכם

3 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

ממשיכים לזלול

יום הפיסטוק הבינלאומי 2023 בקונדיטוריות

יום הפיסטוק הבינלאומי 2023: חגיגה ירוקה בקונדיטוריות

חדשות האוכל
פלטת החמאה של ג'סטין דוירון

מעדן או טעם רע? טרנד פלטת החמאה משגע את טיקטוק

חדשות האוכל
מתכון לפאדג' ב-3 מרכיבים

ויראלי: מתכון לפאדג' לוטוס ב-3 מרכיבים

מתכונים
יריד הקינוחים של ירושלים 2022

כמה מתוק: יריד הקינוחים של ירושלים חוזר למתחם התחנה

אירועים ופסטיבלים

טרי מהתנור

נאיפה מולא מארחת לארוחה אינטימית בביתה

במטבח של נאיפה מולא: ארוחות אינטימיות אצל השפים הגדולים בישראל

אירועים ופסטיבלים
מתומר טל ורותי ברודו ועד לנאיפה מולא ומושיקו גמליאל: סן פלגרינו משיקים סדרת ארוחות פיין דיינינג אינטימיות בבתי השפים המובילים בישראל >>
פיסס (Pieces) של בן אנד ג'ריס

על המדף: מגנום סנדוויץ', בן & ג'ריס, פתי בר קוקיז או פאנטה מהאייטיז

חדש על המדף
עוגיות פתי בר וקרמוגית בטעמים, גלידות מפתיעות של בן אנד ג'ריס ומגנום, פאנטה במהדורת פקמן, משקאות מוגזים של נורדיק מיסט ועוד חדשים על המדף >>

מדריכים שאהבתם

אחת ולתמיד: איך יודעים אם ביצה טרייה או מקולקלת

מדריכים וטיפים

ללא מאמץ: איך לנקות תבניות אפייה לתנור ביעילות

מדריכים וטיפים

מה לזלול?