להזמין אוכל ישירות מהסרטון: האפליקציה שמסעירה את קהילת הפודיז

אפליקציה Flavrs מציעה דרך חדשה לצרוך תוכן קולינרי בוידאו עם הזמנת אוכל ומרכיבים למתכונים היישר מסרטונים של שפים מוערכים ויוצרי תוכן פופולריים.
עדכונים טעימים למייל!

אפליקציה חדשה ומסקרנת שואפת לשנות את עולם התוכן הקולינרי באינטרנט שצמח בצורה משמעותית בשנים האחרונות, במיוחד דרך הרשתות החברתיות כמו טיקטוק עם אין ספור סרטוני מתכונים שהפכו ויראליים בן רגע.

עוד טעימה: טרנד מגשי החמאה כובש את טיקטוק

Flavrs - להזמין אוכל ישירות מהסרטון
Flavrs - להזמין אוכל ישירות מהסרטון | תמונה: מערכת לזלול

Flavrs היא פלטפורמת קניות בוידאו לפודיז בסגנון טיקטוק שמאפשרת למשתמשים להוסיף לסל הקניות ולרכוש רכיבים שונים ממתכוני וידאו בקליק ישיר בזמן הצפייה מבלי לעזוב את לעצור הוידאו עצמו.

Flavrs – לצפות, לקנות, לאכול

האפליקציה מקווה לייצר סביבה אחת שתהווה אקו סיסטם שלם לכל מה שקשור לתוכן אוכל איכותי ומתכונים בשילוב עם קניית מוצרים בתוך האפליקציה. כבר עם השקתה גייסה החברה יוצרי תוכן קולינרי ושפים נחשבים מרחבי העולם שייצרו עבור הפלטפורמה תכני וידאו עם מדריכים ומתכונים בלעדיים.

מעבר לכך צפויה Flavrs להציע לרכישה מוצרים קולינריים משלימים כמו ספרי מתכונים דיגיטליים, כלי לתכנון ארוחות וניהול קניות ועוד, הכל בהתאמה אישית למשתמש הרעב.

עוד טעימה: כל מה שצריך לדעת על שירות המשלוחים של TAVI

מי שהקימו את החברה הם אלחנדרו אורופזה שהיה בעברו שף וראש מחלקת שיווק יוצרים ביוטיוב ופרנסיס צ'ו, מהנדס לשעבר בגוגל שופינג. החזון של השניים הוא לחלוק את האהבה לאוכל עם שפים ויוצרי תוכן קולינרי ברשת ולשפר את חווית הקניות של הפודיז מסביב מעולם.

"ביליתי את חיי מוקף באוכל. גדלתי במקסיקו סיטי במשפחה של מסעדנים ושפים והתחלתי לבשל בגיל 7 בכדי לבטא את עצמי. אנחנו מאמינים בכוח של האוכל כחוויה האנושית האוניברסלית המשמעותית ביותר", אמר אורופזה בהצהרה לתקשורת.

אפליקציית Flavrs הושקה החודש בארצות הברית בחנות האפליקציות של אפל וצפויה להתרחב למדינות נוספות בעתיד. ניתן להצטרף באתר לרשימת ההמתנה. יוצרי תוכן קולינרי יכולים להירשם כבר עכשיו באתר ולהצטרף לצוות הטאלנטים של האפליקציה.

הרשמו לניוזלטר לזלול

הרשמו בחינם לניוזלטר של לזלול ועקבו ברשתות החברתיות. כל חדשות האוכל, סקירת מסעדות ואירועים, מדריכים וטיפים לבישול ואפייה, מתכונים ויראליים ומוצרים חדשים על המדף!
עקבו אחרי לזלול ברשתות החברתיות

התגובות שלכם

0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

ממשיכים לזלול

שירות המשלוחים של וולט בחיפה

וולט בחיפה: 5 מסעדות מומלצות למשלוח כבר עכשיו

חדשות האוכל
תן ביס תרומת מזון למלחמה

תן ביס משיקה עמוד תרומות עבור תושבי קו העורף ומערכת הביטחון

חדשות האוכל
מארז קוקטיילים של ספייסהאוס וכרמלה

איזה שוק: ספייסהאוס וכרמלה משיקים מארז קוקטיילים מרענן

חדשות האוכל
ליטל מונס - מוצ'י בטעמים במשלוח של יאנגו דלי

המוצ'י של Little Moons מגיע ליאנגו דלי עם משלוח עד הבית

חדש על המדף

טרי מהתנור

קולקציית העוגות והקינוחים של ביסקוטי לראש השנה 2024

מלכת הדבש: ביסקוטי מציגה קולקציית עוגות וקינוחים מפתה לראש השנה

חדשות האוכל
לא התארגנתם על עוגה לראש השנה? רוצו לבדוק את קולקציית העוגות והקינוחים עתירת הדבש של קונדיטוריית ביסקוטי למרכז שולחן החג >>
יום כיפור 2024 - זמני הצום וטיפים לארוחה מפסקת

יום כיפור 2024: זמני כניסת ויציאת הצום וטיפים לארוחה מפסקת

מדריכים וטיפים
כל מה שצריך לדעת על יום כיפור 2024 - זמני כניסת ויציאת הצום, איך להתכונן כראוי, מה כדאי לאכול בארוחה מפסקת ואיך לשבור צום בצורה נכונה >>

מדריכים שאהבתם

אחת ולתמיד: איך לשמור חסה במקרר לאורך זמן

מדריכים וטיפים

גז, חשמליות או אינדוקציה: איך לבחור כיריים מתאימות עבורכם

מדריכים וטיפים

מה לזלול?