Flavrs - להזמין אוכל ישירות מהסרטון
קרדיט תמונה – Pexels

להזמין אוכל ישירות מהסרטון: האפליקציה שמסעירה את קהילת הפודיז

אפליקציה Flavrs מציעה דרך חדשה לצרוך תוכן קולינרי בוידאו עם הזמנת אוכל ומרכיבים למתכונים היישר מסרטונים של שפים מוערכים ויוצרי תוכן פופולריים
שיתוף

תוכן עניינים

אפליקציה חדשה ומסקרנת שואפת לשנות את עולם התוכן הקולינרי באינטרנט שצמח בצורה משמעותית בשנים האחרונות, במיוחד דרך הרשתות החברתיות כמו טיקטוק עם אין ספור סרטוני מתכונים שהפכו ויראליים בן רגע.

עוד טעימה: טרנד מגשי החמאה כובש את טיקטוק

Flavrs היא פלטפורמת קניות בוידאו לפודיז בסגנון טיקטוק שמאפשרת למשתמשים להוסיף לסל הקניות ולרכוש רכיבים שונים ממתכוני וידאו בקליק ישיר בזמן הצפייה מבלי לעזוב את לעצור הוידאו עצמו.

Flavrs – לצפות, לקנות, לאכול

האפליקציה מקווה לייצר סביבה אחת שתהווה אקו סיסטם שלם לכל מה שקשור לתוכן אוכל איכותי ומתכונים בשילוב עם קניית מוצרים בתוך האפליקציה. כבר עם השקתה גייסה החברה יוצרי תוכן קולינרי ושפים נחשבים מרחבי העולם שייצרו עבור הפלטפורמה תכני וידאו עם מדריכים ומתכונים בלעדיים.

מעבר לכך צפויה Flavrs להציע לרכישה מוצרים קולינריים משלימים כמו ספרי מתכונים דיגיטליים, כלי לתכנון ארוחות וניהול קניות ועוד, הכל בהתאמה אישית למשתמש הרעב.

מי שהקימו את החברה הם אלחנדרו אורופזה שהיה בעברו שף וראש מחלקת שיווק יוצרים ביוטיוב ופרנסיס צ'ו, מהנדס לשעבר בגוגל שופינג. החזון של השניים הוא לחלוק את האהבה לאוכל עם שפים ויוצרי תוכן קולינרי ברשת ולשפר את חווית הקניות של הפודיז מסביב מעולם.

"ביליתי את חיי מוקף באוכל. גדלתי במקסיקו סיטי במשפחה של מסעדנים ושפים והתחלתי לבשל בגיל 7 בכדי לבטא את עצמי. אנחנו מאמינים בכוח של האוכל כחוויה האנושית האוניברסלית המשמעותית ביותר", אמר אורופזה בהצהרה לתקשורת.

אפליקציית Flavrs הושקה החודש בארצות הברית בחנות האפליקציות של אפל וצפויה להתרחב למדינות נוספות בעתיד. ניתן להצטרף באתר לרשימת ההמתנה. יוצרי תוכן קולינרי יכולים להירשם כבר עכשיו באתר ולהצטרף לצוות הטאלנטים של האפליקציה.

מגזין לזלול שואף להעניק לקוראים מידע מבוסס מחקרית תוך קישור למקורות אמינים ומוסמכים בכדי לספק מדריכים וטיפים אמינים ומועילים. עם זאת, התוכן המוצג במגזין הוא למטרות מידע בלבד ואינו מהווה תחליף לייעוץ, אבחון או טיפול רפואי מותאם אישית. עיינו בתנאי השימוש המלאים
בשמת בר עקיבא

בשמת בר עקיבא

בשמת בר-עקיבא היא אשת תוכן מנוסה בשלל תחומים - אבל האהבה האמיתית שלה היא אוכל טוב. לבשמת ניסיון מצטבר של מעל 15 שנה בגופי תקשורת גדולים בישראל. את דרכה העיתונאית החלה כעורכת ב"ידיעות אחרונות" ובהמשך השתלבה במערכת "הארץ". במקביל, עבדה בשנים האחרונות בהוצאת בוטיק שמתמחה בלייף סטייל וקולינריה. בשמת כותבת במגזין לזלול מיום הקמתו ובמקביל מנהלת תוכן בארגון גדול, מבשלת וזוללת, כמובן.

כתבות בשבילך

חבל לפספס