אפליקציה חדשה ומסקרנת שואפת לשנות את עולם התוכן הקולינרי באינטרנט שצמח בצורה משמעותית בשנים האחרונות, במיוחד דרך הרשתות החברתיות כמו טיקטוק עם אין ספור סרטוני מתכונים שהפכו ויראליים בן רגע.
עוד טעימה: טרנד מגשי החמאה כובש את טיקטוק
Flavrs היא פלטפורמת קניות בוידאו לפודיז בסגנון טיקטוק שמאפשרת למשתמשים להוסיף לסל הקניות ולרכוש רכיבים שונים ממתכוני וידאו בקליק ישיר בזמן הצפייה מבלי לעזוב את לעצור הוידאו עצמו.
Flavrs – לצפות, לקנות, לאכול
האפליקציה מקווה לייצר סביבה אחת שתהווה אקו סיסטם שלם לכל מה שקשור לתוכן אוכל איכותי ומתכונים בשילוב עם קניית מוצרים בתוך האפליקציה. כבר עם השקתה גייסה החברה יוצרי תוכן קולינרי ושפים נחשבים מרחבי העולם שייצרו עבור הפלטפורמה תכני וידאו עם מדריכים ומתכונים בלעדיים.
מעבר לכך צפויה Flavrs להציע לרכישה מוצרים קולינריים משלימים כמו ספרי מתכונים דיגיטליים, כלי לתכנון ארוחות וניהול קניות ועוד, הכל בהתאמה אישית למשתמש הרעב.
עוד טעימה: כל מה שצריך לדעת על שירות המשלוחים של TAVI
מי שהקימו את החברה הם אלחנדרו אורופזה שהיה בעברו שף וראש מחלקת שיווק יוצרים ביוטיוב ופרנסיס צ'ו, מהנדס לשעבר בגוגל שופינג. החזון של השניים הוא לחלוק את האהבה לאוכל עם שפים ויוצרי תוכן קולינרי ברשת ולשפר את חווית הקניות של הפודיז מסביב מעולם.
"ביליתי את חיי מוקף באוכל. גדלתי במקסיקו סיטי במשפחה של מסעדנים ושפים והתחלתי לבשל בגיל 7 בכדי לבטא את עצמי. אנחנו מאמינים בכוח של האוכל כחוויה האנושית האוניברסלית המשמעותית ביותר", אמר אורופזה בהצהרה לתקשורת.
אפליקציית Flavrs הושקה החודש בארצות הברית בחנות האפליקציות של אפל וצפויה להתרחב למדינות נוספות בעתיד. ניתן להצטרף באתר לרשימת ההמתנה. יוצרי תוכן קולינרי יכולים להירשם כבר עכשיו באתר ולהצטרף לצוות הטאלנטים של האפליקציה.