לזלול - מגזין אוכל ישראלי

TAVI: משלוחים מושחתים עד הבית – גם למי שלא גר במרכז

מחוץ למרכז קורה משהו טעים - אפליקציית TAVI מביאה את מוצרי המעדנייה הקפואים של יצרני הבוטיק האהובים עד הבית גם למי שלא גר בעיר הגדולה
TAVI - משלוחים מיצרני בוטיק עד הבית
TAVI - משלוחים מיצרני בוטיק עד הבית | צילום: נמרוד סונדרס
שיתוף

עידן שירותי המשלוחים אונליין נוסח וולט ותן ביס שינו בעשור האחרון ללא היכר את חייהם של רבים בערים הגדולות. האפשרות הזאת לקבל את המנה האהובה, העוגה המושחתת, הגלידה ומה לא בעצם אל דלת הבית בתוך עשרות דקות גרמה למהפכה של ממש בכל מה שקשור להרגלי הצריכה שלנו.

הנגשת מסעדות ועסקים קולינריים לקהל הרחב, וחשיפת הצרכנים לטעמים חדשים ומגוונים עזרה גם ליצרנים הקטנים להתחיל ולהגיע אל קהלים גדולים יותר עם אפשרויות הפצה רבות בערי המרכז הגדולות.

אך למרות ההתרחבות של שירותים כגון אלו בשנים האחרונות, יעדים רבים מחוץ למרכז נשארו יתומים מן האופציה להזמין משלוחי אוכל או מוצרי פרימיום עד דלת הבית בעוד יצרני בוטיק קטנים מהפריפריה התקשו לשווק את מוצריהם לאזורים נרחבים יותר.

עוד טעימה: המוצ'י של ליטל מונס מגיע לישראל

מוצרי בוטיק מכל הארץ במשלוח קפוא

יוזמה חדשה הנקראת TAVI שואפת לשנות את המשוואה בעזרת צי מעדניות קפואות על גלגלים שנפרס בימים אלו ממש מהגליל ועד השפלה בכדי לחבר בין מגוון יצרני בוטיק מסקרנים לקהל הלקוחות ברחבי הארץ, זאת תוך מתן דגש על חובבי קולינריה ופודיז ביעדים מרוחקים שלא נתקלים במשלוחים עד פתח הבית בתדירות גבוהה בדרך כלל.

יצרני בוטיק ייחודיים במשלוח עד הבית מחוץ לערים הגדולות
יצרני בוטיק ייחודיים במשלוח עד הבית מחוץ לערים הגדולות | צילום: נמרוד סונדרס

למעשה, רשת החנויות הניידת והקפואה של TAVI הופכת את המיקום הגיאוגרפי של הצרכן לנון-אישיו בזכות רכבי הקירור המתקדמים שפרוסים ברחבי הארץ ועמוסים ביותר מ-600 קילו של מוצרי פרימיום ומותגים איכותיים בטמפרטורה אופטימלית בכל עת. עובדה זו מאפשרת ליצרנים קטנים לחשוף את תוצרתם לקהלים רחבים חדשים עם משלוח נוח ומהיר.

אם תמיד רציתם לטעום את גלידת הבוטיק שכולם מדברים עליה מחיפה או גרים מחוץ למרכז וחשקה נפשכם מנתח בשר מהקצבייה הידועה בשוק הכרמל או בטעמים היווניים של גרקו, TAVI פותחת בפניכם עולם חדש של אפשרויות קולינריות איכותיות של יצרנים קטנים. את כל הפלא הזה תוכלו לקבל למפתן הדלת בעזרת הזמנה דרך אפליקציה ייעודית שזמינה בפלטפורמות השונות.

TAVI זה המרכז החדש?

את TAVI הקימו היזמים ליאת ודרור מרגלית מתוך רצון להביא את השפע והזמינות שקיימת במרכז הארץ גם לפריפריה והבנה שככל שמתרחקים מהמרכז האופציות למשלוחי אוכל איכותיים. השניים החלו דרכם עם מיזם "הצרכנייה" שהציע חנויות נוחות אוטומטיות לעובדי חברות גדולות, מיזם שנרכש ב-2020 ע"י תנובה.

כעת, נחושים להמציא את הדבר הבא, החליטו הזוג לגייס את צי הרכבים החדישים על מנת לספק לתושבי הפריפריה ויישובי הלווין של המרכז מוצרים איכותיים עד פתח הבית ובכדי לאפשר ליצרנים קטנים ארטיזנליים עם מערך משלוחים מוגבל לשנע סחורה ברחבי הארץ.

אזורי החלוקה צפויים להתרחב בהמשך אך כבר כיום השירות זמין ברעננה והסביבה, ביישובי לב השרון כמו קדימה, צורן ואבן יהודה, באזור יקנעם-טבעון ורמת ישי, במודיעין ומועצה אזורית גזר, באזור עמק חפר ובאזור כפר יונה-כוכב מאיר.

המעדניות הניידות של TAVI - משלוחים קפואים עד הבית
המעדניות הניידות של TAVI – משלוחים קפואים עד הבית | צילום: נמרוד סונדרס

בכל רכב מותקנת מערכת מסלולים שנבנתה במיוחד לצד מערכת הקפאה תוצרת איטליה שהותאמה לאקלים הישראלי. המוצרים מאוחסנים בתוך מערכת מגירות משוכללת המאפשרת להוציאם מהרכב מבלי לפתוח אותו ולגרום לצניחות טמפרטורות. הליקוט המהיר נעשה תורם לשמירה על המוצרים במצב אופטימלי לאורך זמן.

השירות של TAVI כולל כבר היום מגוון מוצרים של יצרנים קטנים ומדוברים לבישול ולאירוח ביתי. מבשר טרי, מאפים, פסטות, גלידות וקינוחים. כולם מוצעים להזמנה באפליקציה נגישה ונוחה עד שבוע מראש וגם בספונטניות.

בין השאר תמצאו מבחר בשרים וחומרי גלם מקצבית הבוטיק המוערכת M25 ונקניקיות בעבודת יד של אמן השרקוטרי ערן ביק; פסטות טריות עבודת יד של פסטטריה; מגוון מאפים ומנות יווניות אותנטיות של גרקו כמו ספנקופיטה, טירופיתה ומוסקה; טארטים ללא גלוטן מהפטיסרי של עמית ברקת; עוגות של רביבה וסיליה; הקראק פאי המושחת של הולי קראק פאי; המתוקים של ביסקוטי ועוד ועוד.

חובבי הגלידות ימצאו ב-TAVI מגוון גלידות בוטיק איכותיות של אייססלון מחיפה, אוטלו התל אביבית האהובה, סטודיו ג'לאטו המסקרנת וגן עדן הטבעונית החדשנית של אדם זיו.

TAVI - מוצרים קפואים עד פתח הבית
TAVI – מוצרים קפואים עד פתח הבית | צילום: נמרוד סונדרס

שירות המשלוחים של TAVI – מה חשבנו?

הורדנו את אפליקציית TAVI לאייפון והתחלנו לשוטט בין אגפי הגלידות, המתוקים והמלוחים. האפליקציה מתהדרת בעיצוב נקי ואינטואיטיבי והממשק ידידותי למשתמש. ליד כל מוצר מצוינת הכמות הזמינה וניתן לבצע הזמנה מיידית או למועד מאוחר יותר, להגדיר הזמנה לאדם אחר ואפילו להוסיף ברכה.

המשלוח של TAVI מגיע בשקית ממותגת והמוצרים מסודרים בהקפדה יתרה, שלמים וקפואים כראוי. אנחנו אמנם אנשים של מתוק אך היינו חייבים לנסות את בין השאר נקניקיות מרגז טלה עסיסיות במיוחד בתיבול אריסה מרוקאית של ערן ביק ורביולי בטטות צלויות של פסטטריה עם בצק רך עם נגיסות מבורכת ומילוי נדיב מלא בטעמים בולטים של בטטה טרייה.

באגף המתוקים זללנו קראק פאי קלאסי של הולי קראק פאי שעושים חיל בשנים האחרונות עם קראק פאי מהוקצע, מדויק, מתוק להפליא ומפנק ומהגלידרייה אהבנו במיוחד את גלידת מסקרפונה קראמבל גרידת לימון עם מסקרפונה טרייה של משק עברי ושמן קליפות לימון שהתגלתה כשיחוק אמיתי בזכות השילוב בין גלידת המסקרפונה העדינה לקראמבל הפריך והמתקתק.

הולי קראק פאי וסטודיו ג'לטו - עד הבית עם TAVI
הולי קראק פאי וסטודיו ג'לטו – עד הבית עם TAVI | צילום: מערכת לזלול

במערכת נרשמה התמוגגות גם מסורבה תות אגס של אייססלון שעשוי מאגסים טריים שנסחטו ונגרסו עם תותים שלמים לגלידה מרעננת וממארז המוצ'י של אוקי דקי בטעמים קלאסיים של וניל, שוקו ופריחת הדובדבן.

שירות המשלוחים של TAVI הוא ללא ספק יוזמה מבורכת שיכולה לשדרג את החוויה הקולינרית שלכם משמעותית גם אם אתם לא גרים במרכז והזדמנות מעולה להיחשף ולפרגן לטעמים חדשים ומפתיעים של יצרנים בוטיק איכותיים מרחבי הארץ.

TAVI | להורדת האפליקציה לאנדרואיד ולאייפון | פרטים נוספים באתר TAVI

Picture of צחי לנקרי

צחי לנקרי

צחי לנקרי הוא העורך הראשי של מגזין לזלול וזללן לא קטן בפני עצמו. צחי הוא איש תוכן וקידום אתרים ותיק וקונדיטור בוגר בית הספר דנון חובב מתוקים בהווה ובעתיד. כיום, צחי מתגורר בתל אביב וזולל מכל הבא ליד עם חברי המערכת. במגזין האוכל הוא משלב בין אהבתו לאפייה ובישול לבין יצירת תוכן קולינרי מקורי ומועיל שממתיק ומעשיר את הרשת
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

ממשיכים לזלול

חודש אמריקה במסעדת מרינדו לכבוד ה-4 ביולי

1.5 ק"ג בשר: מסעדת מרינדו חוגגת חודש אמריקה מוגזם

אירועים ופסטיבלים
NG Butchery - אטליז אונליין למסעדת הבשרים הפופולרית

20 ק"ג אנטרקוט עד הבית: מקדש הבשרים משיק אטליז בוטיק

חדש על המדף
מארז קוקטיילים של ספייסהאוס וכרמלה

איזה שוק: ספייסהאוס וכרמלה משיקים מארז קוקטיילים מרענן

חדשות האוכל
5 מסעדות ארגנטינאית מומלצות בישראל

אלופת העולם: 5 מסעדות ארגנטינאיות לחגוג בהן את הגביע

חדשות האוכל
קאטי הודי במגוון מילויים של מסעדת גאנדי מבית אינדירה

גאנדי: אוכל רחוב הודי אותנטי ומנחם במשלוח עד הבית

חדשות האוכל
Franui - חטיף פטל קפוא ושוקולד במשלוח של יאנגו דלי

הוא חוזר: Franui – חטיף פטל קפוא ושוקולד במשלוח עד הבית

חדש על המדף
ליטל מונס - מוצ'י בטעמים במשלוח של יאנגו דלי

המוצ'י של Little Moons מגיע ליאנגו דלי עם משלוח עד הבית

חדש על המדף
שירות המשלוחים של וולט בחיפה

וולט בחיפה: 5 מסעדות מומלצות למשלוח כבר עכשיו

חדשות האוכל
חדש בישראל - וולט מרקט

וולט משיקים את וולט מרקט – שירות משלוחים מהיר מהסופר

חדשות האוכל
שף ישראל אהרוני - קצביה והמבורגר גורמה בגני תקווה

זה קורה: שף ישראל אהרוני פותח המבורגר גורמה

חדשות האוכל
לבבות אסתר של רולדין - חדשות האוכל

חדשות טעימות לאביב: כל מה שכדאי לזלול השבוע

חדשות האוכל
יצחק סער מנכ"ל יאמי

יצחק סער מונה למנכ"ל החדש של פלטפורמת הבשלנים יאמי

חדשות האוכל