זה קורה: רול אפס עכשיו בוולט עם משלוח עד הבית

לאחר שאזל במהירות מן המדפים, שיגעון הרול אפס חוזר עם משלוח עד הבית במרכז ארץ דרך אפליקציית המשלוחים וולט. ומה לגבי המחיר?.
עדכונים טעימים למייל!

לאחר שכבש את הרשתות החברתיות, אזל מן המדפים בישראל במהירות שיא והקפיץ אפילו את משרד הבריאות, הממתק הכי מדובר של החודש האחרון רולאפס, מגיע לאפליקציית המשלוחים וולט שמציעה לראשונה רולאפס (Roll Ups) מקורי במשלוח עד הבית.

השיגעון הוויראלי הפך לשיחת היום אצל בני הנוער בחודש האחרון מאז שפורסם סרטון הטיקטוק המדובר בו שימש ממתק הרולאפס כמעטפת לגלידה, מה שהפך את מרקמו לקריספי.

רול אפס במשלוח עד הבית דרך וולט
רול אפס במשלוח עד הבית דרך וולט | צילום: מערכת לזלול

עד מהרה עלו אין ספור סרטוני מחווה, מה שהוביל לריקון מלאים מהיר בכל רשתות השיווק וזינוק מחירים לא פרופורציונלי עד לעשרות שקלים ליחידת רול אפס. קבוצות פייסבוק וטלגרם ייעודיות הוקמו בניסיון נואש לאתר רולאפס בקיוסק זה או אחר במראות שלא זכורים מאז שיגעון הקראנץ' פיסטוק של הקיץ שעבר.

עוד טעימה: קרוקי – קרואסון ויראלי שמשגע את טיקטוק

רולאפס במשלוח עד הבית עם וולט

כעת, לאחר שמשלוח רולאפס גדול נחת בישראל בייבוא רשמי, מחיר הרול אפס חוזר לממדיו הטבעיים והמלאים מגיעים שוב לרשתות השיווק השונות, מצטרפת גם אפליקציית המשלוחים Wolt לחגיגה עם משלוח עד הבית של רול אפס (Fruit Rollups) במחיר של 7.90 ש"ח ליחידה בלבד.

את הרולאפס ניתן למצוא בחנויות וולט מרקט דרך Wolt או בחנויות סוויט טיים באפליקציה. משלוח מיידי של כ-30 דקות בתל אביב, רמת גן, גבעתיים, כפר סבא, הוד השרון, נתניה, קריית אונו, בת ים, חולון, פתח תקווה, רחובות וראשון לציון.

בשבוע שעבר סוכלה הברחה גדולה של רולאפס עם אלפי יחידות שנתפסו על ידי יחידת המכס של נמל התעופה בן גוריון. הפקחים איתרו 10 משלוחים במשקל כולל של כ-150 קילו.

גם משרד הבריאות לא התעלם מן התופעה ופרסם הודעה מיוחדת בה הזהיר מפני הממתק העמוס בחומרים מלאכותיים וכימיקלים המזיקים לבריאות. בין השאר הזהירו במשרד מפני כמות הסוכר הגבוהה והשימוש בכמה סוגי סוכר בממתק אחד.

להזמנה של רולאפס דרך אפליקציית וולט לחצו כאן

הרשמו לניוזלטר לזלול

הרשמו בחינם לניוזלטר של לזלול ועקבו ברשתות החברתיות. כל חדשות האוכל, סקירת מסעדות ואירועים, מדריכים וטיפים לבישול ואפייה, מתכונים ויראליים ומוצרים חדשים על המדף!
עקבו אחרי לזלול ברשתות החברתיות

התגובות שלכם

4 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

ממשיכים לזלול

קינדריני - עוגיות חמאה וקקאו עם פרצופים

עוגיות קינדר שובבות, פתיתים לבבות ועוד חדשים על המדף שכדאי לנסות

חדש על המדף
סל פיקניק של אנסטסיה

בחרנו: 10 מארזי פיקניק שווים להזמנה בוולט

חדשות האוכל
האם מסוכן לבלוע מסטיק?

זה מה שקורה בגוף כשבולעים מסטיק

מדריכים וטיפים
פופ אפ קינוחים נוסטלגיים מהילדות של קפה אסיף

עוגת ביסקוויטים או קוקוס ורוד? פופ-אפ קינוחים בטעם של ילדות

אירועים ופסטיבלים

טרי מהתנור

נאיפה מולא מארחת לארוחה אינטימית בביתה

במטבח של נאיפה מולא: ארוחות אינטימיות אצל השפים הגדולים בישראל

אירועים ופסטיבלים
מתומר טל ורותי ברודו ועד לנאיפה מולא ומושיקו גמליאל: סן פלגרינו משיקים סדרת ארוחות פיין דיינינג אינטימיות בבתי השפים המובילים בישראל >>
מארזי ראש השנה 2024 - טעם הגליל

ראש השנה 2024: מארזי תוצרת מקומית ויין ישראלי לשולחן החג

חדשות האוכל
מגוון יינות ישראליים, מארזים עם שלל תוצרת מקומית איכותית ושיתופי פעולה מסקרנים שיעטרו לכם את שולחן החג בראש השנה 2024 >>

מדריכים שאהבתם

ארוחה מפסקת: מה לאכול לפני יום כיפור?

מדריכים וטיפים

כמו חדשות: זו הדרך הנכונה לחמם סופגניות מאתמול

מדריכים וטיפים

מה לזלול?