חמרמורת: בר היין של חמארת תלפיות יוצא לדרך בחיפה

בר היין חמרמורת של אילן פרון נפתח בחודשים האחרונים בצמוד למסעדה המצליחה שלו בשוק תלפיות ומציעה מגוון אלכוהול לצד מנות קטנות ומדויקות.
עדכונים טעימים למייל!

שוק תלפיות לא מפסיק לרגע את הנסיקה הקולינרית המטאורית של השנים האחרונות עם פתיחתו של חמרמורת, בר יין חדש מבית חמארת תלפיות המוערכת של אילן פרון, מחלוצי השוק הפורח להפליא.

את מסעדת תלפיות פתח פרון לפני כ-8 שמונה שנים בשוק, בימים שפתיחה של מוסד קולינרי באזור נחשבה סוג שלחלוציות, זאת לעומת האטרקטיביות ממנה נהנה השוק כיום כמוקד בילוי מרכזי בעיר חיפה. רק בחודשים האחרונים התווספו לאזור השוק בר האוכל יודי, מסעדת למעלה ומסעדת בעתו של השף גיא רוזמרין.

בר חמרמורת חיפה
בר חמרמורת חיפה | צילום: אילן פרון

את חמרמורת פתח פרון יחד עם שף מסעדת תלפיות שאדי איסאווי בחלל קטן וסמוך למסעדת האם של כ-30 מקומות ישיבה שפעיל בשעות הערב בלבד במשך ימות השבוע ולבראנץ' שיכורים בסוף השבוע ומציע תפריט רחב של יין, קוקטיילים ותזקיקים מיוחדים לצד מנות קטנות מותאמות.

המקום עצמו מעוצב בסגנון וינטג' מוקפד עם מוזיקת ג'אז, פאנק וסול שמתנגנת ברקע ובר המשקיף למטבח הפתוח. מבחינת הקונספט מדובר במעין המשך ישיר לחמארת תלפיות שתעודד את הבליינים להמשיך מהמסעדה אל הבר שם יוגש תפריט האוכל עד לשעה חצות וחצי.

עוד טעימה: מסעדת ג'ינוס בחיפה נפתחת לקהל הרחב

חמרמורת – מה בתפריט?

בין המנות בתפריט האוכל תמצאו שרימפס כבוש עם גבינת סגנאקי אפויה בבצק עם ריבת עגבניות שרי והל; תמנון כבוש בחומץ בן יין; מוח טלה עם טוסטים; אויסטרים; מלפוף; סשימי דג ים; שרימפס קולורבי מוחמץ; בצל במילוי בורגול ועוד.

בקינוחים תמצאו בין השאר גלידת עוגת דבש בבלילת חלב ושמנת עם תבלינים חמים, קרמבל ג'ינג'ר וצ'יפס של תפוח ירוק.

בנוסף מציעים במקום את מסלול "כל הג'אז הזה" שמציע תמורת 500 ש"ח לזוג (או יותר) את כל מנות האוכל בתפריט. בימי שישי בר האוכל יהיה פתוח כבר בצהריים ובשבתות יערכו בחמרמורת בראנץ' שיכורים מיוחד במרפסת של המקום

שף שאדי עיסאווי גדל בנצרת לאם קונדיטוריות, למד בבית הספר בישולים ועבד במסעדות שונות בארץ ובחו"ל, בין השאר במסעדת "דה דטצ'ס" בהולנד, בר שוקה בפרנקפורט ולבסוף כשף של חמארה תלפיות החל מהשנה שעברה.

חמרמורת, סירקין 27 חיפה, 04-6992296. לא כשר

חמרמורת | סירקין 27, חיפה | שני-חמישי, 19:00-00:00 שישי, 12:30-18:00 שבת, 13:00-19:00 | לא כשר | הזמנות בטלפון 04-6992296

הרשמו לניוזלטר לזלול

הרשמו בחינם לניוזלטר של לזלול ועקבו ברשתות החברתיות. כל חדשות האוכל, סקירת מסעדות ואירועים, מדריכים וטיפים לבישול ואפייה, מתכונים ויראליים ומוצרים חדשים על המדף!
עקבו אחרי לזלול ברשתות החברתיות

התגובות שלכם

2 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

ממשיכים לזלול

סדרת יינות אודם מבית יקב רקנאטי

יקב רקנאטי משיקים את סדרת כרם אודם מאזורי הגידול הגבוהים בישראל

חדשות האוכל
איך לנקות כוסות יין עד להברקה

איזו הברקה: איך לנקות כוסות יין בדרך הנכונה

מדריכים וטיפים
סקאץ' קפה (Sketch Cafe) - בית הקפה הדו ממדי הראשון בישראל

כמו בסרט מצויר: בית קפה הדו ממדי שמשגע את חיפה

חדשות האוכל
שירות המשלוחים של וולט בחיפה

וולט בחיפה: 5 מסעדות מומלצות למשלוח כבר עכשיו

חדשות האוכל

טרי מהתנור

פיסס (Pieces) של בן אנד ג'ריס

על המדף: מגנום סנדוויץ', בן & ג'ריס, פתי בר קוקיז או פאנטה מהאייטיז

חדש על המדף
עוגיות פתי בר וקרמוגית בטעמים, גלידות מפתיעות של בן אנד ג'ריס ומגנום, פאנטה במהדורת פקמן, משקאות מוגזים של נורדיק מיסט ועוד חדשים על המדף >>
יום כיפור 2024 - זמני הצום וטיפים לארוחה מפסקת

יום כיפור 2024: זמני כניסת ויציאת הצום וטיפים לארוחה מפסקת

מדריכים וטיפים
כל מה שצריך לדעת על יום כיפור 2024 - זמני כניסת ויציאת הצום, איך להתכונן כראוי, מה כדאי לאכול בארוחה מפסקת ואיך לשבור צום בצורה נכונה >>

מדריכים שאהבתם

אחת ולתמיד: איך לאחסן חמאה בצורה הנכונה

מדריכים וטיפים

עגבניות או שמנת: כמה זמן אפשר לשמור פסטה במקרר?

מדריכים וטיפים

מה לזלול?